KLUSBABES 7!!!

jezus christus..........sorry voor de gelovigen onder ons!!!
Wat een geklets hier zeg! Nr. 7 alweer.
Ja, ik had de testen van matcare die al vor je nod kan doen,
Bambi meisje, zolang er geen bloed te zien is kan het nog! Wacht even tot je nod en dan twee dagen er bovenop, als je dan nog niet ongi bent geworden, gooi er nog een test tegenaan..................kut voor je hoor, vind het echt heel kut.
Ik ga nog eventjes voor de televisie hangen, en dan zodirect maar weer aan het werk....................

Jemig, ik dacht ik ga nog even kijken op het zwanger zijn forum.........wordt er weer eentje de pan in gehakt........gezellig!

Was wel even benieuwd geworden hoe het er daar aan toe ging dan, dus ben  even gaa lezen,  maar dit is gewoon te erg voor woorden!!! Hoe kan iemand nou zo reageren op zo'n oproep? pfff... maar ja... gelukkig houden we het hier wel gezellig.

meiden,

ik ga jullie voor een heeeel weekend verlaten! Niet te veel kletsen! En tot misschien zondag avond maar in iedergeval tot maandag!!

Liefs Jacqy

ik was ook even in shock. Wat gaat het daar hard aan toe....

Jacqy Toitoitoit!!!!

Veel wandelplezier Jacqy en succes. Tot maandag (of misschien tot zondag)

dag dames,
Welk topic bedoelen jullie? Ik heb vanmiddag nl. links en rechts klappen kunnen vermijden op het zwanger zijn forum.
@bambi: Hoop doet leven. We wachten rustig af, meid.
@bieb: ik zou dat wel even doorgeven aan de dierenarts. wat rot voor de kat. ik kan ze wel eens achter het behang plakken, maar als ze iets hebben
@jacqy: veel succes
@pip: op slot doen? Hoe doe ik dat?

laat maar heb het al gelezen. Het gaat gewoon nergens meer over.
Nou, hier lekker voor de tv gehangen en ik ben best moe.

Terug
Bovenaan