KLUSBABES 7!!!

hey happy

een fijne werkdag vandaag en heel veel plezier vanavond, maar dat zal wel lukken denk is

xxx linda

Zag dat jullie het hadden over weer gezeur op het zwnager zijn forum, net ff gekeken  waar gaat het in godsnaam over zeg. Wat een heftige reakties zeg !!!! Ben blij dat ik met recht trots kon zijn op de reakties van de klusbabes  whahahaha

liefs happy

Hey lin,  

Gaat wel lukken ja hihi ...... lekker gebakken zeetong     jummie krijg altijd trek van jou verhalen !!!!!!!! Ff douchen, kijk zo nog wel ff snel. moet weer eens rennen natuurlijk ..... pffffff

liefs happy

Meiden, ben weg whahahah met nat haar en mn fohn in mn tas ........ Foei foei, ik moet eerder opstaan !!!!!   Of eerder naar bed gaan he hihi

dikke kus happy xxxxxxxxxxxxxxx

Hey Happy, ik denk dat eerder opstaan toch het meeste nut heeft, je kan nog zo vroeg naar bed gaan, maar dan worden die haren nog niet gefohnt  
Sindarin, ik heb ergens gelezen dat twee dagen voor je rekbaar slijm, op de dag zelf en twee dagen erna je ei kan zijn. Het zou dus toch 14 dagen voor je nod kunnen zijn bij jou. Maar ook dit is volgens mij een indicatie en kan ook varieren per persoon. Heb zelfs een artikel gelezen dat het mogelijk is dat je helemaal aan het begin of  aan het eind van je cyclus je ei kan zijn, maar wat daar van waar is....
Volgens mij klopt het bij mij wel ongeveer met die 14 dagen, maar ik heb nog iets te weinig vergelijkingsmateriaal. Zal volgende week wel laten weten of het dit keer klopte (als de 14 dagen kloppen moet ik 10 oktober ongi worden).

@happy: thx, was idd erg heftig
@kruimel: Hoe was texel? zijn jullie naar ecomare geweest? Ik ben jaren terug geweest. Ik heb er toen ook paardgereden. Na afloop kon ik mijn benen niet meer bij elkar houden, hahaha
Nou, ik lag gisteren idd vroeg erin en ik schrok om 5.00 uur wakker. Na wat draaien viel ik eindelijk weer in slaap. Ik had gisteren avondmisselijkheid, haha. Maar ja, liever dan, dan kun je rechtop op de bank tv kijken en heb je er minder last van dan als je moet werken en bewegen.
Ik moet vandaag van alles doen, maar ik heb echt nergens zin in.
@linda: vis? op de ochtend, mpfff, moet dat  (mijn maag draait zich er spontaan van om, hihi.)

happy fijne avond vanavond, heerlijk he al dat lekkere eten
Wij hebben gister op de terugweg ook nog even wat gegeten bij een restaurantje, ik heb rib eye gehad, mmmmm (kan nu nog, haha)
Rauw vlees moet je niet meer eten als je zwanger bent, helaas.
ben helemaal gek op dat soort vlees, ooohhhhh of filet american mjam mjam.
Ik heb nog niet echt goed ontbeten vanmorgen geloof dat ik nu toch wel heel erg honger krijg.

Moest zo lachen vanmorgen, ik heb de moeder, broertje en zusje van mijn vriend en mijn vader en zijn vriendin uitgenodigd om te gourmetten morgen, kreeg ik net een smsje terug van de vriendin van mijn vader, of we misschien een boodschap hebben,  snappen jullie hem? ik heb haar maar uit de droom geholpen dat er geen bruiloft komt en dat ze nog geen opa en oma worden, slik wat wou ik graag dat ik morgen goed nieuws had kunnen brengen snik snik.
Wachten duurt zo lang!!!!!!!!

sterretje, he meid we zijn dit keer niet op ecomare geweest, daar zij n we vorige keer ook al geweest.
We hebben veel op het strand gezeten, zo heerlijk weer he op texel, heel raar.
Mijn vriendje wou graag naar een museum over het leven van vroeger, landbouw enzo.....
ppppfffffff zo saai he bah.
Paardrijden dat wou ik heel graag, maar vriendje lief zag dat niet zo zitten, ik heb thuis dus paarden maar hij houd er gewoon niet van, wel jammer hoor.
Ik wil nog wel een keer weer terug naar Texel, maar dan neem ik ook mijn hondjes mee, het is echt een honden eiland.
Je mag bijna overal zwemmen met je hondje, zag al heel erg veel op de boot zo leuk!
Dan ga ik gewoon een keer met mijn collega/vriendin die heeft een westy en een berner senner en die is ook gek op paardrijden, maken we er een dierenweekendje van haha.
Hoe voel je je nu meid?

Bieb heel veel sterkte met je katje, echt heel sneu als die beestjes ziek zijn, je voelt je zo hulpeloos.
Groot gelijk dat je dan morgen thuis blijft als ie niet helemaal lekker is.

Meiden ik ga weer aan de klus(in huis) moet de wc invoegen ppfffff wat een werk.
fijne dag allemaal vandaag
dagdag

Terug
Bovenaan