KLUSBABES 7!!!

hoi meiden,

thanks voor de lieve woordjes, ben wel ff teleurgesteld maar heb (nog) niet hoeven huilen. heb wel net nieuwe testen besteld. ook die super ultra van Rimke als die niet werken hihih. maar wacht zoiezo tot donderdag met testen, komt eerder gewoon niet uit.

jacqy heel fijn weekend.
rimke werkse.
bieb succes met je katje, das niet leuk he.

ben ff benieuwd naar het zwanger zijn forum ga ff spieken.

xxx Bambi

Hey Bambi, gelukkig gaat het weer een beetje. Hoop dat de rd'tjes niet komen en je donderdag gewoon een dikke vette posi test in je handen mag vasthouden! Sterkte met wachten.

@april: en al iets gemerkt meid?
Nou, het is nu erg rustig zo te zien. Ik ga maar weer eens tv kijken en voor mijn doen lig ik er vroeg in vandaag.

slaap lekker allemaal meiden  en dat er 's nachts maar veel moois mag gebeuren in ieder zijn buik!!!

He allemaal,

Wat is het rustig hier, iedereen vroeg op bed of lekker aan het wiebelen?
Welterusten Linda, Bieb sterkte met je kat, wat een ellende allemaal.

Had nog even een vraagje, heb ergens gelezen dat je ei altijd 14 dagen voor je NOD valt, hebben jullie hier ervaring mee? Ik heb een cyclus van 27 of 28 dagen, maar heb het idee dat mn ei pas rond dag 16 of 17 komt, is alleen een gevoel, temperatuur verder niet en heb ook nog geen ovulatietesten gebruikt. Maar aan het slijm te zien is ie rond die dagen.

Misschien een beetje een vreemde vraag, maar vroeg me af of jullie meer konden vertellen

Liefs Sindarin

he lieve lieve meiden,

Ik ben weer terug van Texel, super leuk gehad.
Maar wat ik eerst even wilde zeggen  is: WAT KUNNEN JULLIE ONGELOFELIJK LULLEN MET ELKAAR
Ben om 23:00 begonnen met lezen en ben net pas klaar, gaaaaap(kon het niet laten, veels te nieuwschierig haha)
Probeer nog even snel te reageren op wat ik nog in mijn hoofd heb en dan komt morgen de rest wel, ben doodmoe man!!!

@bieb   Super meid dat bij jou de ongi weer is gekomen   dan kan lekker verder.
Moest zo lachen om jou kat, maar blijkt toch echt waar te zijn! super handig!!!!

@miekje Heb je het leuk gehad in Barcelona? lekker he er even helemaal tussenuit.
Hoop heel erg voor je dat de grond daar vruchtbaar was, stel je bent wel zwanger volgende keer, dan gaan we spontaan allemaal op vakantie naar barcelona wha wha.

@April Spannend voor je meid dat er nog geen rd's zijn, duim heel erg voor je.
Ik was inderdaad degene die al vaker getemperatuurt heeft, je kunt het het beste s'ochtends doen voordat je opstaat elke dag op dezelfde tijd en het nauwkeurigst is toch echt tussen je billen haha. succes.

@Sterretje ben blij dat je je niet meer zo misselijk voelt nou kun je er echt van gaan genieten, van dat kleine wondertje in je buik.

@Sindarina Welkom bij dit oergezellige forum, echt super verslavend!!!!!!
Je kan hier echt alles vertellen hoor, niemand verklaard je voor gek of wil niet naar je luisteren, lucht je hart zou ik zeggen, lucht soms zo op.

@Bambi wat ontzettend kut voor je meid dat je nega getest hebt, maar probeer nog even moed te houden hoor, het kan zolang de rd's er nog niet zijn nog alle kanten op.
Ik weet hoe je je voelt, maar hou vol meid!!!! sterkte

@Jaq waarschijnlijk ben je al foetsie, maar heel erg veel succes met je sponsorloop!
Super knap van je om 60 kilometer te lopen.
toitoitoi

@pip Gefeliciteert, wist niet dat je binnenkort tante zou worden, wat leuk zeg.
Spannende tijden dus, rrrrrrrr.
Fijn dat je bedje zo lekker slaapt! ik ben net weer terug van mijn 2 daagse vakantietje van texel en ben ook super blij dat ik weer in mijn eigen bedje kan slapen, mmmmmm

@Rimke ik snap best dat je nog heel bang bent hoor meid dat het allemaal nog mis kan gaan, maar je moet echt proberen ervan te genieten.
Moeder natuur grijpt in als het nodig is, maar waarschijnlijk is jou kleine hummeltje kerngezond, geniet geniet geniet

@linda hoop voor je dat je dit weekend een duidelijke 2 de streep te zien krijgt.Dan kun je tenminste met de meeste kansen lekker aan de klus gaan, hahahaha.
heel veel succes meid!

Nou meer weet ik echt niet meer, sorry als ik iemand vergeten ben, maar wat een geklets hier, kan het echt niet meer volgen.
Ga nu lekker slapen en tot morgen maar weer.
welterusten
groetjes kruimels

Goeimorgen lieve schatten,

Wat een stelletje zijn jullie zeg, zit hier zo hard te lachen op de bank dat mn mannetje kwam kijken wat er aan de hand is !!!!!! Wat hebben jullie mega veel gekletst zeg, we zitten al bijna in de dubbele cijfers, schat nog zo n 3 weken whahaha. Hier alles goed, flink geklust pfffff heb je toch geen sportschoolmeer nodig !!!!! Bambi, wat klote voor je meisje, maar het kan nog wel. Misschien was je toch nog iets te vroeg. Ik blijf gewoon duimen en het vruchtbaarheids lied voor je zingen !!!!! Leuk ga ik straks op mn werk achter de bar dat lied opeens zingen whahahaha. Leuke avond gehad gisteren, met de meiden op stap ( heel de avond cola light, ben er trots op hihi ). Vanavond bbq met 45 man joehoe     gezellie hoor. Gisteren avond nog ff snel de stad in gegaan want, moest voor vanavond natuurlijk opeens iets nieuws pfffff heb me suf gelopen ...... en niks !!!! Maar, gelukkig heb ik ook niet genoeg hoor  Zag dat er nu 3 topics voor ons zijn geopend whahahaha, die lullen we ook zo vol !!!!! Bezig bijtje, verdorie meid, had het je zo gegund !!!!!! Meiden, ga zo naar mn werk ........Ben om half zes thuis en we moeten om zeven uur alweer op de bbq zijn, kom dan nog wel ff hier kijken, want, anders kan ik er helemaal geen touw meer aan vastknopen haha. Fijne dag lieverds ...

kus happy

een goede morgen girlzzzz

zo he wat hebben jullie gekletst zeg gisteren

Kruimels welkom terug haha (wat klinkt dat officieel )

Bambi: wat onzettend kut meid een negatieve test, maar inderdaad misschien te vroeg getest en is ie volgende week wel positief

Ik ben het allemaal allang weer vergeten wat er allemaal is gezegd, ik raak ook aan het opschrijven

Jacqy: heeeeel veel succes met wandelen dit weekend meid zet hem op

April: komt zondag pas terug maar ben benieuwd hoe het is gegaaan

Ik heb gistern heerlijk gegeten, en natuurlijk veel te veel hahaah, ik had gebakken zeetong gegeten jammie jammie, het was erg gezellig, en over 3 maanden gaan we weer effe bij elkaar zitten, maar daarna zal het wel een tijdje over zijn want er zijn er weer 4 zwanger van de club en die moeten dan onderhand wel bevallen

Nou ben er vanmiddag weer eventjes, ik ga me boodschapjes eventjes halen
iedereen een fijne dag

xxx linda

Terug
Bovenaan