KLUSBABES 7!!!

hey kleintje wat ontzettend balen meid dat de rd's zijn gearriveerd, op naar de volgende ronde

ik moet onwijs nodig plassen ik denk dat ik de test vandaag effe eerder ga doen want ik zit al vanaf 10 uur bijna in mijn broek te piesen en dat is ook niet echt de bedoeling

xx xlinda

nou ik heb de test gedaan, en helemaal geen streepje te bekennen, zul je zien dat als de testen op zijn dat dan mijn eiersprong komt of zoiets, dat zal wel weer wat voor mij zijn, want af en toe denk ik wel eens waarom moet bij mij nou alles eerst fout gaan wil het goed gaan maar ja we wachten maar weer af

xxx linda

Jeetje, ben wel erg actief vandaag !!!!!!! Loop heen en weer te rennen maar, heb al een hoop gedaan pfffff. Heb zelfs al soep en ballen gehakt gemaakt !!!!! Lin, ga maar lekker plassen hoor want, dat zo lang ophouden is ook niet goed he. Wat een gedoe is dat nog met die testen joh !!!!!! Bieb, hoe gaat het met puma meid, hoop op een goed bericht !!!!

kus happy

Wat raar he lin, nou weer helemaal geen streepje ??????? Snap er niks van, omdat je van de week een licht streepje had. Dacht dat dat de aanloop was naar een vette streep ..... snap dat dit erg vervelend voor je is meid ...

kus happy

hey happy

ik zou bijna gaan zeggen dat ik er aan gewend ga raken dat de dingen bij mij toch altijd anders lopen dan dat ik hoop, ik dacht van de week ook echt nou dit wordt van het weekend een vette streep maar nee hoor, ach niets aan te doen,
Ik moet vanmiddag met joey weer naar het ziekenhuis naar de oogarts, dan krijg ik hopelijk te horen wanneer ie aan zijn oogjes wordt geopereerd, hopelijk dit jaar nog, Joey heeft een bewegingsafwijking aan beide oogjes en dat houd in dat zijn oogjes niet samen werken, die doen wat ze willen eigenlijk onze ogen werken samen en de zijne niet, daarbij heeft hij dus een scheel - lui ook gekregen en omdat hij slecht ziet +3,25 heeft hij die bril. Joey krijgt 2 operaties tegelijk aan beide ogen, Moeten we ook maar weer afwachten pffff, ik wacht wat af hahaahah

xxx linda

Linda: hoe is het bij jouw???? nog geen rd's te bekennen??? spannend????????

Ik zit wel met mezelf te praten zeg hahaha

xxx linda

hoi meiden,

ff een berichtje vanaf me werk.
wat is het lekker rustog hier, na gisteren is iedereen vandaag foetsoe hihihih.

Kleintje balen meid, ook al ongie.  ik ook, kut is dat he. op naar ronde 5, ik doe mee met je.

Linda, rot van die ovu testen,maar ben indd bang dat je er niet genoeg in huis heb. laten we hopen dat je toch snel een posietieve heb.

linda2, heb jij al nieuws ???

happy, heb je een leuk kraamkado gevonden?? altijd leuk he babyspullen snuffelen. straks is het onze buert hoor en mogen we voor onszelf snuffelen en kopen hihihi.

bieb, hoest met Puma, is ze al thuis ??

zo ga weer aan de slag, lees weer bij vanavond.

xxxx Bambi

Terug
Bovenaan