@linda84 wat ontzettend balen meid dat je weer ongi bent geworden, we hadden de hoop wel op jouw gevestigd hoor.
Heel veel succes in je volgende ronde en toch veel zwem plezier vanavond.
Heb jij geen problemen met zwemmen als je ongi bent? ik gebruik ook wel tampons maar voel me nooit zo prettig als ik ga zwemmen met zo'n ding in.
Hoe ervaren jullie dat?
nou ik het toch over tampons heb, weet iemand of het kwaat kan als je tampons gebruikt op het moment dat je zwanger wil worden?
Kan me voorstellen dat zoiets in je lichaam niet helemaal natuurlijk is, schijnt dat je zo'n ding ook elke 4 uur moet verwisselen, nou doe ik dat de eerste paar dagen wel, maar de laatste dagen ben ik nog zo weinig ongesteld dat ik het meestal vergeet en dan zit ie zo 8 uur, zou dit erg zijn voor mijn vruchtbaarheid?
Kleintje ook balen voor jou zeg dat je ook ongi bent geworden!!!!!!
Het zit sommigen van ons erg mee en bij sommigen word ons geduld erg op de proef gesteld.
Maar ik heb ook even realistisch nagedacht over april, die heeft natuurlijk al wel 10 cyclussen gehad he om zwanger te raken, de hoop is nog niet gevaren voor ons.
Bieb hoe is het met puma? is hij alweer thuis?
Happy, wat is dat nou? is jouw kat nu ook ziek? blaasontsteking moet in principe goed te genezen zijn, heeeel erg veeel succes!!!
Linda fijn he dat je met iemand kan praten over je kinderwens, en dan nogwel je eigen vader. geweldig!!!! ik heb zelf ook een goede band met mijn vader, heeerlijk.
Hij weet stiekum ook wel van het 1 en ander, haha.
Bambi hoe was het op het werk vandaag?
Bij ons rustig in de winkel, maar wel lekker gewerkt hoor, super gezellig met collega.
Sterretje, geeft niks hoor dat je je huis een beetje verwaarloosd, als je je niet lekker voelt en moe bent dan laat de boel maar lekker de boel.
En anders moet vriendjelief maar wat extra dingetjes in huis doen, whawha.
Blij dat het op je werk lekker ging!
Heb je je wasgoed nog een beetje weg kunnen werken?
Trouwens zo'n banner he, waar haal je die vandaan?
Rimke kan me goed voorstellen dat je je rot bent geschrokken van die bloeding, ik heb er geen ervaring mee maar zo te horen kan het dus een gesprongen ader zijn, hoop dat je dit niet vaak krijgt, maak je je voor niks zo'n zorgen.
toch maar effe niet meer klussen haha.
April, denk je wel goed om jezelf en dat kleine dropje van je, je moet wel goed slapen nu hoor!!!! probeer een lekkere douche te nemen en dat je ontspannen naar bed gaat, hopelijk slaap je vanacht beter, succes
Linda balen man dat je weer geen duidelijk 2de streepje krijgt, ik ben ook aan het prutsen geweest met zo'n ovu test, maar ben gauw over gegaan op temperaturen hoor. en qua tijd en gedoe valt het ontzettend mee.
kan heel goed het verschil zien na 2 maanden in temperatuur.
Was zondag en maandag ziek en de temperatuur steeg in een keer meer als een halve graad, en vanochtend was hij weer normaal.
Als je er nog meer over wil weten van hoe en wat, kan je het altijd aan me vagen hoor.
ik ben inmiddels exper,haha.
Spannend dat joey binnenkort geopereert kan worden, toch mooi dat ze zoiets kunnen verhelpen tegenwoordig.
Kan me voorstellen hoor dat je het beetje eng vind, het blijft toch een operatie en hij moet onder narcose.
Geef hem maar een dikke knuffel van mij, oh nee whawha hij kent me niet eens.
Happy, was het leuk om babykleertjes te kopen?
lijkt mij echt helemaal geweldig om voor jezelf op pad te gaan als het eenmaal zover is met ons, wauw.
Dus morgen op kraamvisite, even het kleine hummeltje bekijken.
Maakt toch niks uit als ze wat aan je zien, het doet met iedereen wel wat als je zo'n klein wondertje in je armen houd.
Renee, ook jij twijfelt he met temperaturen, is ook lastig hoor in jouw geval met onregelmatige werktijden.
hoop dat je gauw, op wat voor manier dan ook je ei periode vind, succes!!!!
Toch veel plezier met je manntje vanavond op de toneelvereniging, lief dat je dat voor heb over hebt.
pppffffff ik geloof dat ik nou de meeste weer heb aangesproken, jeetje als er nog meer klusbabes bijkomen dan word ik echt dement hoor, kan het niet onthouden soms.
Sorry als ik nu iemand vergeten ben, sorry sorry sorry.
Mijn vriendje is nu lekker even aan het voegen, bob de bouwer heeft vanavond ff vrij
Het schiet wel al op hoor, de tegelzetter is vandaag in de wc begonnen met de vloertegels, wij willen ze er diagonaal in hebben en dat is nogal een snijwerk, dus duurt allemaal iets langer dan verwacht, geduld geduld geduld,gggrrrrrr
hoop dat we eind deze maand begin november in onze nieuwe badkamer kunnen.
Zit al een poos naar tv te kijken, maar er is geen drol op vanavond geloof ik.
en ik heb nu ook wel weer genoeg gekletst hier, jeetje wat een verhaal is dit geworden zeg.
nou misschien kom ik straks nog wel even weer neuzen hier, in ieder geval een fijne avond allemaal.