KLUSBABES 7!!!

@april: je kunt idd beter zo snel mogelijk bellen. Als je voor de 6e of 7e week aanmeld krijg je allerlei cadeaus. Daarnaast krijg je nog eens een zwangerschaptest om te kijken of je genoeg hcg hebt. Ach, ik heb het trouwens via hun site gedaan, dan bellen zij jouw. Je krijgt groene kannen en witte opvangbekers.
Je kunt de doktersassistente bij jullie bellen en vragen wat de gewoonte is. Mijn ha wist dat ik bezig was en zei: "tot binnenkort" Zij houdt tot week 10 de controle en draagt het dan over aan de vk of gyneacoloog.

@april: bij mij ook bij de assistente, maar het lukte de eerste niet en toen moest er een andere bij worden gehaald. Het was een vies gevoel en ook de dagen erna bij het lopen had ik er last van. Ze zijn bezig met een andere manier van onderzoeken. De uni van utrecht had destijds een hele enquete erover waaraan ik mee heb gedaan.

meiden ik ga stoppen ik ga even samen met joey een broodje eten
vanvond ben ik er niet ik ga naar een vriendin toe morgenochtend voordat ik ga werken lees ik nog wel eventjes bij

Iedereen een gezellige avond,

xxxx linda

Meiden, ik ga maar eens lekker in bad liggen, ik heb het nl echt super koud brrrr.

Misschien tot straks.

Hoi meiden,

Moet nog bijlzezen maar, heb een kat met blaasontsteking. Piest heel mn huis onder, dus loop er heel de tijd achteraan pfffff     mannetje is nu medicijnen halen, hopen dat dat snel werkt........

kus happy

Linda

Oorthermometers blijken niet zo goed te zijn. Met het apparaat op zich is meestal niets mis mee, maar de wijze waarop getempt wordt wel. Als je de thermometer maar een ietsiepietsie verkeerd houdt dan meet hij al niet meer  accuraat en krijg je verkeerde waardes door. Daardoor kan het ook dat als je 3 keer achter elkaar meet je 3 totaal verschillende waardes kunt krijgen.
Het beste is inderdaad om rectaal te tempen. Je meet dan IN je lichaam. Omdat je er (gewoonlijk) geen lichaamsvreemde dingen indoet is dit de meest accurate meting.
Als je oraal tempt dan moet je ervoor zorgen dat je van te voren niet gedronken, gegeten of gerookt hebt. Ook moet je bij de temperatuur die de thermmeter aangeeft nog eens 0.3 graden erbij tellen. Dan heb je de goede lichaamstemp!

Sterretje
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Je voelt je al niet gemakkelijk bij de situatie op zich en als je iemand voor je hebt staan die zich nog ongemakkelijker voelt dan is het nog 10 keer erger!
Ik ben er onderhand al een beetje aan gewend om mn broek te laten zakken voor de arts, maar helemaal aan wennen zal ik denk ik nooit.

Happy
Ook al een ziek katje! wat rot dat hij blaasontsteking heeft!! hopen dat hij snel beter wordt!!

X

Nou he renee.lijkt wel of het in de lucht hangt.

Vanmiddag naar de stad geweest, schattig pakje gekocht en een kadobon van mexx. Kan ze zelf ook nog iets leuks kopen he. Morgenavond ga ik op bezoek in het ziekenhuis, spannend hoor zo n heel klein kindje !!!!! Hoop niet dat ze van mn gezicht kunnen aflezen dat ik ook heeeeeel graag wil !!!!! Ga weer achter de kat aan ......

liefs happy

Oh nee Happy, een blaasontsteking bij je kat, wat vervelend, sterkte ermee! Ik hoop dat je kat snel beter is.

Terug
Bovenaan