KLUSBABES 7!!!

@kruimels: waar douchen jullie je nu? Het is toch echt al koud en dan ook nog zonder badkamer.
Heb je nog geklust vandaag of alleen je mannetje?

bob de bouwer gaat slapen.....
welterusten allemaal
groetjes kruimel

ooh bieb,, vind het echt zo vreselijk voor jullie van puma...
ik zat echt met tranen in mijn ogen te lezen, heb zelf ook twee poesjes,, en eentje is ook echt zo'n zorgenpoesje..   (dat poesje op de foto was dat puma??)want dan lijkt onze poes trouwens ontzettend veel op puma...Wens jullie veel sterkt.. en knuffel maar lekker veel met je andere poesje..

Linda wat ontzettend klote voor je dat je ongi bent geworden.. nou zou zeggen kom er gezellig bij,, en op naar de volgende ronde!!

veel liefs kleintje!!!XXXXXXXXXXXXX.....

sorry sterretje ik zag net pas dat je gereageert had.
Ik heb vandaag niet meer geklust, maar alleen mijn mannetje.Ik moest vandaag werken tot 18:00 en dan ben ik gewoon zo moe daarna.
We hebben onze oude badkamer nog intact hoor, dus dan kan ik nog lekker daar douchen. die breken we pas af als de nieuwe in gebruik kan.
En in de plaats van de oude keuken de oude badkamer en de oude wc komt er een grote woonkeuken, heeerlijk op een boerderij, echt onmisbaar.
Hier gaat alles goed.
nou ga ik echt slaapie doen, welterusten sterretje en allemaal

Nou, dat dat kan is wel fijn. Dus je hoeft niets in te leveren.
trusten kruimel

Meiden ff kort, ben net thuis en wil lekker mn mandje in !!!!!

Bieb; jeetje meisje wat vind ik dit erg voor je. Snap hoe je je voelt. Zijn een soort van kinderen voor je he. Sterkte met dit verlies en we zijn er hier voor je he xxx

Linda; ach lin, die joey, zo klein en dan al geopereerd moeten worden

Bambi; veel plezier bij de wizz

Meiden tot morgen, bieb vind het echt heel erg voor je, zit met tranen in mn ogen

kus happy

hallo meiden

Zo ik heb me een partijtje heerlijk geslapen, kan ik er weer tegen aan vandaag

Bieb: wat lees ik nou over puma, wat verschrikkelijk meid, heel vee sterkte met de verwerking,

Linda: wat rottig dat de rd's er zijn, op naar de volgende ronde

Kruimels: haha ook bob de bouwer moet wel eens een dagje vrij hebben hhaa

Meiden bedankt voor jullie lieve reacties over de operatie van joey, ik ben inderdaad de enige die er tegenop ziet want joey snapt het toch niet haha,
Onder allebei zijn ogen gaan ze wat met spiertjes en pezen doen, aan de binnenkant van beide ogen gaan ze wat doen en aan de buitenkant van beide ogen, De operatie duurt een 1 uur en ongeveer 20 min, of nog langer zei hij, ik wacht wel weer af

meiden ik ga werken, iedereen een fijne dage en   tot vanmiddag

xxxx linda

Terug
Bovenaan