KLUSBABES 7!!!

@Pip: Bedankt voor de uitleg van dat zelfonderzoek, maar denk dat ik dat voorlopig ook nog maar even oversla. Ik houd die ovu-testen niet eens vol

@ Kruimels: Ik herken je gevoel wel m.b.t. het klussen. Vorige maand was mijn eisprong ook veel later dan verwacht en stond het klussen tegen die tijd al weer op een lager pitje. Heb nu 3 weken uitgetrokken voor de klusperiode, maar begint een aardige verplichting te worden om de dag.

@ Linda: Succes bij het bloedprikken. Wanneer krijg je uitslag?

@ Happy: Succes vanavond met darten. Hoop dat jullie cafe gaat winnen!

Zo, ga nu even lekker douchen en wachten tot vriendje van de sportschool terug is en dan aan het werk in de tuin!

x Essy

Miekje gefeliciteerd meid geniet ervan. Het is zo mooi!!

Hier gaat alles goed deze week 16 weken zwanger en van een buikje nog geen spoor. Het maakt mij niet uit  want vorige week het hartje gehoord en alles was goed. Gelukkig. Zo spannend iedere keer dat verloskundige bezoek. Maar wel leuk.

Groetjes Desiree

hoi meiden,

Miekje gefeliciflapstaart meid, ooh ga er volop van genieten. en nee meid bedoelde ook jou niet hoor. het geeft niks als je weinig tijd heb, we vinden het fijn als je iets laat horen.
het was echt een verassing voor me, had de lijst ff niet bijgehouden. super leuk.

Deleve, fijn dat alles goed gaat, maar nog geen buikje ??? sommige vrouwen hebben bij 16 weken al een mega toet aan de voorkant.  dan komt ie bij jou inene zeker. succes ermee.

pip, weet nie of ik mee doet aan dat zelfonderzoek hoor. ik kijk het hier nog ff een maandje aan en dan kan ik altijd naar de alternatieven grijpen. laat nu de natuur maar ff zijn gang gaan zonder poespas.

andere meiden veel plezier vandaag. ik ga aan de schoonmaak.
De verjaardag van me neefje en schoonzussie was heel gezellig, en ze dacht echt dat ik zwanger was zij ze. maar ik was gister flink aan de wijn (zit nog voor me ei) en omdat ik woensdag nog ongie was en zij oojee volgend mij heb ik lekkage, toen dacht ze he jammer weer geen nichtje of neefje erbij hihihih. maar ik zij het al , die heeft er een neus voor. mmmhhh. was gisteren dus een beetje teut van de wijn, vandaar zo laat uit me bed. ga nu echt wat doen.

xxxxxx Bambi

xxx Bambi

Hey bambi: geen klein katertje van de wijn haha, als het maar gezellig is geweest want dat is het belangrijkste

Deleve; wees blij dat je nog geen dikke buik hebt, met 16 weken kon je bij mij al goed zien dat ik zwanger was, haha

Happy: gezellig meid vanavond eerst lekker met zijn alle eten en daarna een partijtje darten, als ik je niet meer spreek veel plezier vanavond

Essy: ik moet volgende week maandag weer bloedprikken en dan volgende week dinsdag krijg ik bij de gyn, de uitslag

Vanochtend had die mevrouw denk ik een beetje misgeprikt, het bleef nog even nabloeden, moest ik extra goed drukken om het te stoppen,

Heb net weer een test gedaan, het streepje was weer iets lichter dan gisteren  ik snap er niks meer van, ik heb nu wel vandaag af en toe mega pijn/kramp onderin me buik, pfff maar ja we zien wel weer

Zo ik ga zo eten, en vanavond ben ik er trouwens niet want om 7 uur komt de kapper, en vanmiddag ben ik er nog wel effe
Iedereen een fijne dag vandaag

xxx linda

jeetje he wat is het hier ongelooflijk rustig zeg, durf niemand meer iets te vertellen haha

xx linda

Hoi meiden,

FF snel voordat ik wegga

Essy; bedankt, hoop ook dat we winnen haha, lekker bezig geweest in de tuin?

Linda; jjetje zeg, een beetje misgeprikt!!! Je bent er toch al geen held in? Je bent wel aan de beurt he, met dat bloedprikken, straks ga je het nog missen haha

Deleve; jeetje alweer 16 weken, wat gaat dat hard joh. Nog geen buikje he...... straks gaat het opeens heel hard, was bij mijn vriendin ook. Zag je bij 16 weken ook nog niks en nu zie per dag haar buik groeien hoor ......

Bambi; lekker uitgeslapen zeg.........heb je ervan he met je wijntjes hihi. Wel eens lekker toch ......

Ga ff omkleden, net lekker ff onder de douche geweest .......

kus happy

Hallo!

Het was hier niet echt druk vandaag, was makkelijk bijlezen (niet dat ik alles nog weet maar toch). Durven we niet meer?! hihi

Bambi, ik ben eigenlijk wel nieuwschierig wie je bedoelde (degene die bijna niet reageert). Vind dat je dat best mag zeggen, geeft toch niet? Ik heb roos ook van de roze wolk afgehaald omdat ze er nooit is.

Dus niemand die haar baarmoederhals/mond checkt? VInd het zelf zoiets makkelijks en kost geen moeite, dus ach waarom niet?

Linda, wat een gans dat ze misprikt en jij lang bloed hebt...ben benieuws naar de uitslag! En die ovulatietesten  !?

Wie was trouwens degene die laatst een nieuwe baan heeft aangenomen (twijfelde, heeft uiteindelijk gezegd dat ze kinderwens heeft en toch de baan gekregen). Ik weet het niet meer  Ben benieuwd of je inmiddels bent begonnen en voor welke functie het ook alweer was.

Mijn man attendeerde mij vandaag op een leuke vacature....mmmm....misschien doe ik een poging, nog even over nadenken.

Ga even lekker koken! Tot vanavond!

Terug
Bovenaan