KLUSBABES 8

Hey Kruimels,

Jeetje, ik ben geen temp. expert dus ik kan je helaas geen raad geven, maar ik heb ook vaker gehoord dat je temp hoger blijft als je zwanger bent. Maar inderdaad als ik jou schema zo bekijk weet ik het ook niet.
Ik kan me wel voorstellen dat je het fin vind om je temp bij te houden. Toen wij 8 maanden bezig waren ben ik met ovu testen begonnen en dat vond ik ook erg fijn.

Veel plezier met die voetbal mannen vanavond!

Is er eigenlijk n og iemand aanwezig????

ja ik ben er april
ben gehaktballetjes aan het braden met de laptop op het aanrecht whawha
wat ben jij aan het doen?

Ik zit met de lap top op de bank, heb echt nergens zin in  maar moet eigenlijk nog vanalles doen, het is hier echt een puinhoop.............

heb net weer 2 afleveringen van Dawson's Creek gekeken, oohhhhh zo mooi!!!
denk dat ik na het eten nog eentje ga kijken.
ken jij die serie ook? is al een poosje geleden op tv geweest en ik kijk ze nu op dvd
Hoop inderdaad dat het gezellig word vanavond, heb allemaal lekkere hapjes in huis gehaald. knakworstje, van die kip/sate stokjes, chips en chocolade pepernoten.mjam.
we hebben tussen de middag een patatje gehad, iemand die paarden bij ons heeft staan trakteerde, dus we eten nu brood en had even een paar gehaktballetjes erbij gemaakt.
Jeetje ik geloof dat ik trek heb, praat alleen maar over eten whawha.

Hmm doe mij maar een stuk of wat van die lekkere gehaktballetjes, klinkt goed zeg! Zijn die voor de voetbal mannen?

ja april, het is hier ook een zootje hoor in huis, maar ik ga gelijk na het eten even als een razende tierelier door het huis met de stofzuiger en dan vind ik het wel weer goed hoor.
ben helemaal niet zo'n huisvrouwtje.
heb meestal van die schoonmaakwoedes en dan weer 2 weken niet haha
wat ga jij vanavond doen?
en hoe voel je je? nog erg misselijk en moe?

Oh ik wil ook friet en gehakt balletjes maar wij eten aardappeltjes, broccoli en hamburgers, jakkes...............

nou eigenlijk zijn er maar 2 voetbalmannen vanavond, mijn vriedje en zijn neef.
maar de gehaktballen zijn voor nu bij het brood,mjam
HIER HEB JE EEN BALLETJE haha

Terug
Bovenaan