KLUSBABES 8

Meiden, ff snel want moet naar mn werk. Vanavond ben ik er niet want mn mams is jarig . Kruimels heb me werkelijk suf gelachen om je verhaal, eerst bij de verkeerde kruidvat en dan ook nog eens zonder vlechtjes thuiskomen whahaha maar je hebt wel gelijk hoor, als je het niks vind moet je het niet doen !!!! Bambi en linda, sterkte met de klachten meiden, laten we hopen dat de griep aan jullie voorbij gaat. April, een zwembad vol, jeetje zeg. Nou dan weet je wat je te doen staat !!!!!! haha
Pip, gluurse hoor als je vandaag toevallig gaat whahaha, nee hoor grapje. Sorry voor degene die ik vergeet maar moet echt weg nu........
Fijne dag meiden, pobeer voordat ik naar mn moeder ga nog ff te lezen hier hoe het gaat. O ja, heb weer van die krampjes ben bernieuwd of de ongie nu wel doorzet of net als van de week dat het opeens weer weg is !!!!! Doei lieverds

kus happy

@ bezig bijtje: ziekenfonds bestaat niet meer, iedereen heeft nu basisverzekering en eventueel aanvullend of je nu wel of niet werkt......

@ sterretje en april: ik heb ook geen idee wanneer ik de verloskundige moet gaan bellen!
@ kruimels: hé handig dat je in een ruiterszaak werkt als ik dan advies nodig heb kan ik jou vragen! Heb je zelf ook een paard?

Ik zou best wel met moeders voor moeders mee willen doen maar heb liever ook niet dat ze bij mij aan huis komen flessen ophalen. Wij wonen in een smal straatje en dan ziet de hele buurt het!

Ben er ook weer ef. Express paar dagen niet geweest...eigenlijk geen reden voor hoor, maar moest mezelf bedwingen om niet te kijken. Maar ook niet altijd leuk voor vriend, hij is hele dag alleen thuis en dan ga ik s avonds weer zitten computeren
Heel snel alles doorgelezen, zit nu op werk vandaar
Zag wel weer dat er iemand zwanger is? Miekje, gefeliciteerd

Heb gister en vandaag ovulatietesten gedaan. Gewoon even kijken of t klopt. Zou nu eisprong ergens moeten hebben, Voel ook wel van alles hoor, dus zou best kunnen. Op t werk, dus moet snel snel. Kreeg lichte roze streep, dus zou volgens test niet ovuleren. Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet 4 uur mijn plas heb opgehouden, maar iets van 3 uur. Nouja, ik merk t wel als ik ong moet worden. Ik blijf gewoon stug doorklussen

verder alles z;n gangetje.

ga nu snel verder. doeiii

hello meiden

wat een ongelooflijk kl*te weertje vandaag bleh

Pip: spannend meid dat je temperatuur omhoog is gegaan vandaag, wie weet

Happy : van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder, heel veel plezier vanavond, feliciteer haar ook effe van mij haha

Bambi; moet je ook buiten trainen met je lieve hond die niet luistert hahaha als het regent? ik hoop het niet voor je bah dan is de lol er al helemaal snel af,

meiden ik ga even op de bank lekker niks doen, ik, heb vandaag helemaal nergens zin in, me hoofdpijn is gelukkig gezakt, en bij joey heeft de griep gelukkig niet goed doorgezet, hij is alleen nog wat verkouden,
Ik heb weer een test gedaan, maar weer licht grrr. morgen maar weer zien, ik verwacht helemaal niks meer van die stomme testen

xxxx linda

toch nog even snel over moeders voor moeders. Bij intakegesprek brachten ze flessen, maar omdat ze geen brengservice bij ons in dorp hebben, moest ik deze zelf wegbrengen en nieuwe halen. Stonden ergens achteraf in bosjes. Misschien idee voor dames die niet willen dat MvM langs komt?
Succes ermee!

Hé Bieb, bedankt voor je reactie over MvM, ik ga er even over nadenken....
Ik vind het nl wel voor een heel goed doel, mijn schoonzusje heeft er nl 7 jaar over gedaan om mijn lieve neefje op de wereld te zetten dus als ik ergens kan helpen doe ik het graag.

ha meiden
bedankt voor jullie antwoorden

gaat alles goed vandaag met iedereen

jammer van het weer
jullie hebben wel een hoop afgekletst zeg
maar ja daar is deze site ook voor he

ik heb het gastouder buro een bericht gestuurt over dat ik graag meer wil weten ik kon ze ook bellen maar mijn tel valt steeds uit balen dus maar goed ik zal het wel zien denk dat het voor ons trouwens veel gaat schelen

mijnman heeft zoiezo al twee inkomens maar weet niet of dat meegerekend word omdat dat een aanvulling op z'n salaris is (uwv)
verder heb ik ook een baan die ik niet helemaal wil opgeven omdat we het geld hard nodig hebben

maar goed we zien wel waar het schip strand

ik heb trouwens zo raar gedroomd vanmorgen

ik beviel van een super mooi dochtertje en de verloskundige zei dat ze er niets meer aan kon doen toen ben ik zelf aan de slag gegaan met voetjes slaan en neus en mond uitzuigen en toen ging het bewegen maar het huilde niet gek he
nu was ik zelf ook geen huil kind maar goed ik vind het zo raar het was zo levens echt.

heeft een van jullie dat wel eens gehad dat je zo een gekke droom had

nou tot straks weer ik ga weer even kijken wat ik in het huishouden kan doen
en wat betreft die regeltjes voor gast ouder mijn man en ik zijn bereid om alles er voor te doen dus wie weet

x voor allemaal en tot gauw.

he lieve meiden,

Ben weer helemaal over het vlechtjes trauma heen, haha
laat me haar lekker zo, begin er steeds meer aan te wennen en heel veel mensen zeggen dat ze het leuk vinden.
tis alleen nog echt heel donker, hoop dat dat gauw iets lichter word.

Miekje,
Ja ik heb eigenlijk 3 paarden en een shetlander, pppffff veel eigenlijk.
1 waar ik echt op (kan) rijden en dan nog een jaarling en een 2 jarige.
en de shet is al ouder hoor, die leeft hier haar bejaarden tijd.
werk al bijna 3 jaar in die paardenwinkel en heb het helemaal naar mijn zin!!!!
Je mag me altijd om advies vragen hoor, zal mijn best doen

Pip, bij mij was de temperatuur na mijn ei nog steeds hoog, vandaar dat ik dacht dat ik zwanger zou zijn.
Heb namelijk gehoord dat als je zwanger bent je temperatuur wat aan de hoge kant blijft, maar ben dus flink gefopt.
Heb voor deze maand 1 piek gehad en dat was vorig weekend. 2 dagen van boven de 37 terwijl ik normaal 36,7 of 36,8 heb.
Dat was toen ik vertelde dat ik me ziek voelde, dus weet nou niet of toen mijn ei als is geweest of dat het met het ziek zijn te maken had.
Het is te hopen dat het niet mijn ei was, want dan kan ik deze maand wel schudden om zwanger te raken. we hebben toen niet geklust.
Het was wel ongeveer rond de 14de dag, maar ben ook deze maand gewoon weer uitgegaan van een 36 dagen cyclus net als de afgelopen 2 maanden.
Zit nu op dag 22 van mijn cyclus, dus had nu die temperatuurs verhoging wel verwacht.
Ik had vanochtend een temperatuur van 37 graden, dus het kan of het zit eraan te komen.
we klussen nog steeds om de dag en hopen op het beste.
Pip ik kan je hier eigenlijk niet zoveel op zeggen.
Zou je al je temperaturen van deze cyclus eens op willen schrijven? misschien dat ik dan iets meer duidelijkheid krijg.
dan zal ik dat ook doen, misschien dat je dan wat vergelijkings materiaal hebt.

26 September was mijn eerste dag ongesteld.
dag 1    - 36,8 graden
dag 2   - 36,8 graden
dag 3   - 36,9 graden
dag 4   - 36,8 graden
dag 5   - 36,8 graden
dag 6   - 36,7 graden
dag 7   - 36,7 graden
dag 8   -  36,7 graden
dag 9   - 36,8 graden
dag 10- 36,8 graden
dag 11- 36,7 graden
dag 12- 37,1 graden
dag 13- 37,1 graden
dag 14- 36,8 graden
dag 15- 36,8 graden
dag 16- 36,8 graden
dag 17- 36,8 graden
dag 18- 36,8 graden
dag 19- 36,9 graden
dag 20- 36,9 graden
dag 21- 36,9 graden
dag 22- 37 graden

het is bij mij dus best vrij constant en de vorige maand had ik een duidelijke verhoging bij dag 21. namelijk op dag 20 van 36,8 graden naar dag 21 van 37,1 graden.
En ben ook precies 14 dagen later ongesteld geworden.
Het is allemaal ontzettend ingewikkeld, maar dit bevalt me gewoon super om dit zo bij te houden. hoop dat je er wat aan hebt pip, en de andere meiden natuurlijk ook.
Wie is er eigenlijk op linda na nog meer fanatiek aan het temperaturen?

Jeetje nou ben ik door mijn verhaal weer helemaal vergeten wat de rest heeft geschreven,
Lees het straks nog even weer door, ga nu eerst boodschapjes doen.
Neef van mijn vriend blijft vanavond eten en ook voetbal kijken, volgens mij moet het nederlands elftal weer voetballen.
Wou even wat lekkere hapjes maken voor bij de tv, altijd zo gezellig.
oh bedenk me net dat ik gister stoofpeertjes gekocht heb, die ik vandaag nog zou klaar maken, nou dat zal wel niet meer worden,whawha, daar zit je echt wel 3 uur bij.
Dan moeten de peertjes maar wachten tot het weekend.
nou ga effe shoppen, tot straks
xxxx kruimels

Terug
Bovenaan