KLUSBABES 8

@kruimel: whahaha, als je gaat dreigen met een straatverbod dan laat maar. Het is nu zonder vlechtjes toch al een stuk moeilijker om je te herkennen. Ik zie de krantenkoppen al voor me: dropmonster stalkt ruiterzaak. hihi
Is dat de reden dat je uiteindelijk toch geen vlechten hebt laten zetten?
trouwens ik heb nog wat engelse drop, alsjeblieft hier heb je er een paar.
Nee, ik had het niet gehoord van anky. Lijkt me wel erg. Om heel eerlijk te zijn ben ik ook niet heel bekend met de paardenwereld, behalve de pocketboekjes van bianca en van manege picadero, die las ik vroeger in een ruk uit.

Hihih bambi: ik zie het al voor me. ik ben blij dat dit niet al teveel kwaad kan.
@engeltjuh: gelukkig gaat het alweer beter met je opa.
@linda84: je bent druk bezig, moest je zwemmen vandaag?
@jacqy: ook druk bezig? hoe is het met je voeten?

@pip: nou wordt ie helemaal mooi. alles wordt geleverd op 2 november behalve de ombouw van het bed. Die komt pas eind dit jaar. Het is niet te geloven. helaas, dat bed moet straks wel verdomd lekker liggen.
Dames, ik ga naar bed. wie weet tot morgen.
liefs,
          steretje

goeimorgen meiden

Engeltjuh: wat erg van je opa gaat het nu wel weer beter met hem? Spannend 29 okt een echo,

Kruimels: hahah ik moest zo lachen om je verhaal, eerst bij de verkeerde kruitvat en daarna evengoed geen vlechtjes haah
en wraps eten ook erg lekker jammie jammie

Jacqy: hoe gaat ie met jouw meid? voetjes al genezen

Pip: wat leuk dat jullie nu jurkjes gaan maken, en handig dat je naailes hebt, mijn man zegt ook altijd dat ik dat moet gaan volgen,maa ik heb er geen zin in haha lekker lui he

Linda; je hebt maar druk he

Bezig bijtje: wat   een ontzettend lieve ha heb jij en spannend hoor 6 nov. al de uitslag

Meiden degene die ik ben vergeten sorry, maar ik moet aan het werk, iedereen een fijne dag en tot vanmiddag
Ik voel me trouwens zwaar klote, heb koppijn , misselijk en wordt mega verkouden blehh
Maar goed gaat wel weer over, en oja gisteren is er niet geklust, me man had last van zijn hechtingen maar gelukkig mogen die er donderdag uit dus dan kunnen we weer hahaah

xxxx linda

goedemorgen iedereen!

Sterretje: Waaaaaat?  Hoe kan het bed nou al wel klaar zijn maar de ombouw nog niet? Wat een gedoe zeg! Dat bed moet straks echt heeeeeeeeeeeeeeel lekker slapen. Sjemig, zo duurt het wel lang.

Volgens mij gaat de griep rond hoor Linda. Waarschijnlijk heeft Joey je een beetje aangestoken? Is hij alweer helemaal fit?

Mijn temp was vandaag 37.7 (normaal 37.6/36.7 en gister 36.5) ga nog even snel zoeken of de temp na je ei via je normale temp omhoog gaat of meteen hoger is dan je normale temp? Weet jij dat zo Kruimels?

Fijne dag allemaal!

X

Goedemorgen meiden,

Engetjuh: jeetje zeg, wat heftig van je opa, hopelijk gaat het nu weer beter met hem.  

Kruimels, ha ha ik heb wel moeten lachen om je verhaal, met je vlechtjes.....

Bezig bijtje,  leuk idee om  oppas ouder te worden. Ik zou wel even navragen hoe het dan zit met mensen die hun kinderen brengen, volgens mij moeten die het nl helemaal zelf betalen en krijgen ze dus geen vergoeding van de overheid. Dan kan het natuurlijk duurder zijn als ze hun kindje naar jou brengen ipv kinderdagverblijf.

Pip, leuk zeg naailes, ge je er al lang heen?

Mvm was prima gisteren, ik ga vanaf morgen lekker in de flessen plassen! Tja het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Ze vertelde trouwens dat ze een heel zwambad urine nodig hebben om een beetje van dat hormoon eruit te halen..........

Whahah het is nog iets te vroeg vrees ik, jullie moeten natuurlijk zwembad lezen in mijn berichtje (ipv zwambad).

Fijne dag allemaal!

hoi meiden,

jee linda laten we hopen dat die griep niet doorzet. ik heb ook al zon koppijn. gatsie. en vavond trainen met de hond blegggg. ik vind er echt geen bal aan he. maarja ik moes van het mannetje dan krijg ik een betere band met de hond. pffff. ik wil helemaal geen egdoe ik wil gewoon zwanger worden. en al helemaal niet in de kou op een veld staan met een kwijlende haarbal die neit wil luisteren grrrr.

Zit nu op me werk en heb miss vanavond geen tijd om alles bij telezen, dus niet teveel kletsen he. gisteren ruim 60 berichten, niet normaal hoor. dat bedoelde ik dus he. als het druk is en jullie kletsen dan alsof je op de chat zitofzo, niet bij te houden hahahaha.

ga maar aan de slag hier, want zo gebeurt er ook niks. blegggg geen zin in werken.

fijnedag.
xxx Bambi

Terug
Bovenaan