KLUSBABES 8

ik ga weer even stoppen, ik ben er straks weer, ik ga even eten en joey alvast bedje klaar maken, dan kan die ook zometeen op bed
tot straks

xxx linda

nee ik ga tv kijken of effe knutselen ik zie nog wel effe, ik heb eigenlijk nergens zin in hahah

ik ga nu echt even stoppen

xxx linda

Hellow Leedies!!

Wat een gezelligheid hier! Kruimels, bedankt voor je temp.lijst! zal even kijken of ik daar straks ook nog even tijd voor heb om te doen!

Ik heb vandaag filetlapjes sla met feta en gebakken aardappeltjes gehad. Jammie!

En m'n broer belde vanmiddag...de weeen zijn begonnen!! Mijn neefje/nichtje is onderweg! Het rare is dat ik al weet wat het wordt en hoe hij/zij gaat heten! hihi

Mijn man heeft vandaag een nieuw woord voor klussen bedacht: eieren schilderen....tssss hij vond zichzelf zoooo grappig. Ik keek hem heel schaapachtig aan en vond het niet zo grappig. Toen vond ie het zelf nog leuker en begon hij nog meer andere benamingen te roepen: plafond sauzen, yogurtpistool etc. O o o wat had ie een lol...ik vond het niet zo grappig.

Nu ik zit te lachen dat ik dit aan jullie vertel vraagt ie heel trots of ik wel alle benamingen die hij heeft genoemd opschrijf....hahaha Help ik ben met een gek getrouwd!! ahahaha

X

Pfffff, idd april jullie krijgen op je kop vor al dat kletsen whaha. Klets maar raak hoor meid !!!!!!! Lin, bedankt zal haar ff van je feliciteren haha, zie het al helemaal voor me...... ma, gefeliciteerd van linda, dan zegt ze natuurlijk, wie is dat? Oh, van het zwanger worden forum whahaha, doet het vast goed in een volle kamer hihi
Ik ga ff douchen en dan gaan we weg, dus of nog tot zo en anders tot morden meiden, alvast een hele fijne avond allemaal !!!!!

kus happy

Ha ha Happy, ik wil die volle kamer met bezoek dan inderdaad wel eens zien!

Pip, wat spannend, hou je ons op de hoogte? En zeg maar tegen je man dat hij erg orgineel is.

Groetjes
Ps Hmm, valt wel op, ik ga koken en ineens is iedereen actief op het forum ha ha, willen jullie niet mee ouwehoeren? over gehaktballen en friet??

april, heb je nu all gegeten?!?!

Heb je een beetje zin om in de flessen te plassen?

X

Ben aan het koken, hoezo verslaafd!! Ja, zo makkelijk komen jullie niet van deze kletskous af.

De brocolli zit in de oven...

Terug
Bovenaan