KLUSBABES 8

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4) Bieb 1e rdt-jes na mk
5) bezig bijtje
6)
7)   Bambi 3e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde  
          erikenmarleen, 3e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje,  Bambi 4e ronde
5) Jacqy84, 4e ronde

6)
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Lieve meiden,
Ondanks dat het pas dinsdag mijn NOD is, heb ik nu al de aanloop van ongesteld worden denk ik.. Chocola eten, rugpijntjes en af en toe wat licht bruinigs aan t wc papier.. Vandaar mijn verbaasde smiley op de roze wolk.
Ik heb me weer stil gehouden de afgelopen tijd, maar nu heb ik weer ff een uitlaatklep nodig.. Mijn beste vriendin - die nog maar krap 2 rondes bezig was - is zwanger! Hartstikke leuk natuurlijk voor haar, echt dat meen ik. Maar ik gun het mij (en jullie!) ook zo. Negen rondes wordt het al.. Vrijdag ga ik met mijn hubbie naar de huisarts. Ik wil weten wat onze opties zijn. Mijn man kwam er zelf mee, fijn he? Dan heb ik niet meer zo het gevoel dat alleen ik ermee bezig ben.
Gefeliciteerd meiden die zwanger zijn geraakt! Goed dat jullie plassen voor MvM, gaat mijn vriendin ook doen.
Groetjes, Chris

He pipstip, is de kleine al geboren?
Enne jouw  ventje heeft allemaal leuke benamingen voor t klussen, nou mijn vent noemt t gewoon aanranding hoor haha
Opeens heb ik veel meer 'zin' dan anders.....Maar goed, je moet er wat voor over hebben toch?

Pff ik moet er niet op hopen maar hoop zo dat t nu weer gelijk raak is na mijn mk. Ik heb zoiets van, t zal wel niet, mijn lichaam laat nu 'niks toe' ivm negatieve dingen de laatste tijd, maar stiekem hoop ik natuurlijk dat t gewoon weer raak is! Ik wil ook niet te teleurgesteld zijn als ik toch ong wordt, dus denk niet te positief. Maar goed, eerst maar even de klusdagen doorkomen en dan weer t lange wachten op mijn NOD

Linda@ jij bent toch ook met die ovulatietesten bezig? dat is toch niet vol te houden 4 uur niet plassen? hoe verzinnen ze t zeg. Volgens mij heb ik gewoon nu eisprong maar volgens test niet. Heb niet aan 4 uur gehouden hoor, piste te met in broek.

quote: chris78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 20:29:44'));

Lieve meiden,
Ondanks dat het pas dinsdag mijn NOD is, heb ik nu al de aanloop van ongesteld worden denk ik.. Chocola eten, rugpijntjes en af en toe wat licht bruinigs aan t wc papier.. Vandaar mijn verbaasde smiley op de roze wolk.
Ik heb me weer stil gehouden de afgelopen tijd, maar nu heb ik weer ff een uitlaatklep nodig.. Mijn beste vriendin - die nog maar krap 2 rondes bezig was - is zwanger! Hartstikke leuk natuurlijk voor haar, echt dat meen ik. Maar ik gun het mij (en jullie!) ook zo. Negen rondes wordt het al.. Vrijdag ga ik met mijn hubbie naar de huisarts. Ik wil weten wat onze opties zijn. Mijn man kwam er zelf mee, fijn he? Dan heb ik niet meer zo het gevoel dat alleen ik ermee bezig ben.
Gefeliciteerd meiden die zwanger zijn geraakt! Goed dat jullie plassen voor MvM, gaat mijn vriendin ook doen.

Jammer dat je waarschijnlijk ong wordt...wel fijn dat je hubbie zo achter je staat, dat jullie nu naar de huisarts gaan. Maar zal de huisarts niet zeggen dat  9 maanden niet lang is? Bedoel t niet lullig hoor, maar vaak hoor je pas dat je na een jaar ofzo pas doorverwezen wordt. Kan ook zijn dat er een andere reden is hoor, sorry dan alvast voor mijn misschien stomme reactie...
Wel  leuk voor je  vriendin, maar  kan me voorstellen dat t voor jou lullig is

hey chris: goed van jullie dat jullie naar de ha gaan, misschien stuurt ie jullie door naar de gyn,
En het steekt inderdaad, als er iemand in je omgeving zwanger raakt en zo snel,en dat het bij jullie nog niet wil lukken, en tuurlijk   ben je blij voor je vriendin,

Bieb: ik test om 12 uur in de middag, dus vanaf 8 uur drink ik bijna niks meer, en ik test ook wel eens om 11 uur of half 12 want ik pies ook wel eens bijna in mijn broek haha, maar net wat jij zegt over die testen, volgens mij doen ze het gewoon niet haah

xxxx linda

hey pip: is je neefje of nichtje al geboren???? wel spannend hoor

xxx linda

Ik test dus ook om 12 uur. Ook stiekem op t werk dus allemaal haasten haasten haasten. ben gewoon nieuwsgierig wat dat ding aangeeft. Maar volgens mij heb ik gewoon mijn eisprong want voel van alles. Dus werkt niet goed omdat ik niet 4 uur wacht met testen of t is echt niet mijn eisprong. Hoop maar op t eerste.

Ja pipstip, is de baby al geboren? volgens mij is ze nu gewoon op kraamvisite ofzo

mijn mening over die testen is gewoon zo van een uurtje eerder of later testen maakt volgens mij niet veel uit lijkt mij, als je die piek in je urine hebt zitten lijkt mij dat het tijdstip niet uitmaakt, maar goed ik probeer toch netjes de voorschriften na te leven

en inderdaad Pip ben je stiekem op kraamvisite haha

xxx linda

Terug
Bovenaan