KLUSBABES 8

brocolli in de oven? ik kook het altijd gewoon...?

Ga nu op kraamvisite: m'n schoonzusje heeft vandaag een pup gekregen dus ga hem even bewonderen!

X

Hey meiden, daar ben ik weer even.
Kruimels, echt grappig hoe je met je haar om gaat. Maar als het niet zit die vlechtjes moet je het inderdaad niet verder laten doen. Krijg je alleen maar spijt van.
Sterretje, was inderdaad gisteren gaan zwemmen en vandaag dansen, dus vandaar dat ik weer niet al te veel tijd heb. En ben voortaan echt verslaafd aan Charmed en dat komt van 6 tot 7 dus dat breekt weer heel de avond. Maar morgen hoef ik nergens naar toe geloof ik dus dan blijf ik weer wat langer kletsen. Balen trouwens dat het zo lang duurt met dat bed. Moet wel heel mooi bed zijn.
April, wat goed dat je ook aan mvm mee doet!!
Engeltjuh, wat goed dat het weer wat beter met je opa gaat. Hopen dat dat zo blijft.
Ik ben nu bij blz 4 met bijlezen. Rest moet echt weer morgen, want moet nu alweer weg. Sorry!! Hoop morgen wat langer te kunnen kletsen.
Doeg doeg

Meiden, ben ook weg !!!! Gezellige avond allemaal ......... tot morgen

Veel liefs happy

Ja pip eerst even koken, dan met kaas in de oven, heerlijk..... Leuk zeg een pup, veel plezier.

April: lekker gegeten meid??

Pip: ik vond de benamingen wel grappig moest wel lachen hahah, maar we houden het wel bij klussen hahah

happy: veel plezier meid vanavond

Ik moet strijken maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin, bleh ik ga onder gtst wel beginnen haha

xx linda

pip: jij ook een fijne avond op kraamvisite bij de pup haha wel lief,

xxx linda

ik heb   vandaag een geheugen als een vergiet,

Pip: wat ontzettend spannend meid, dat je broer belde en dat de weeen zijn begonnen, hopelijk duurt het niet zo ontzettend lang, en gaat het allemaal voorspoedig

zo joey ligt ook al lekker in zijn bedje, pfff die had me vandaag toch een drukte aan zijn kont, je zou bijna zeggen dat er storm op komst is haha, maar hij ligt nu hahaha

xxx linda

hey meiden

ik ga stoppen ik ga lekker tv kijken , en strijken tegelijk bleh,
Iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan