KLUSBABES 8

Jakkes Linda spruiten!! Wij eten vandaag Lasagne, hmm............ Soms heb ik wel het idee dat wij te veel eten met pakjes maken, dus heb voor morgen maar brocolli meegenomen, anders wordt die kleine straks met spleetoogjes geboren, we eten nl ook zoveel rijst! Variatie schijnt goed te zijn als je zwanger bent, dus alle tips zijn welkom!

Ja, Pip Stip, groene slijm in een potje, of smurfen snot, daar was ik vroeger ook gek op, maar nu ben ik geloof ik niet meer zo'n slijm expert.

Happy, hoe is het, nog een paar dagen, hoe voel je je?

Ik ben wel een beetje zenuwachtig voor vanavond, ben zo bang dat ze mijn urine gaat testen en zegt dat ik niet zwanger ben.....
Ik heb nl niet echt veel last van kwaaltjes!!

Linda, ik snap ook echt niks van jou ovu testen, ben benieuwd wat de gyn zegt.

Sterretje, spannend, 13 nov een echo, ik moet 8 nov naar de VK. Hoeveel weken ben jij nu eigenlijk zwanger?

Is er nog iemand, of is iedereen aan het koken, of met slijm aan het spelen, hi hi

hey april

tuurlijk ben je zwanger en wees blij dat je niet zoveel kwaaltjes hebt meid, maar wat niet is kan natuurlijk nog komen hahaha

enne toen ik zwanger was van joey, at ik gigantisch veel chinees, daar had ik echt elke dag zoveel trek in, in de avond bestelde ik dan vaak voor mezelf chinees, want dat moest ik dan hebben, mijn omgeving zei ook steeds tegen mij , nou die wordt als chinees geboren, en na mijn bevalling heb ik heel lang geen chinees meer gegeten, want ik moest er niet meer aan denken zoveel had ik het gehad, maar gelukkig is daar me trek weer in terug gekomen haha
veel succes vanavond meid

xxx linda

oja sterretje dat vergat ik alweer, heel spannend meid dat er nu een datum bekend is voor de echo, dan wordt het echt echt erg leuk

xx linda

@april: 8 weken en 2 dagen.
@rimke: je mag bij mij ook bloed prikken.
@linda: ik mag hopen dat het ophoudt, hahaha. Stel je voor dat je er last van zou houden.

Ha ha, ook leuk zo'n klein chineesje. Ja, ik weet het, ik ben ook blij dat ik me prima voel, maakt me soms gewoon een beetje onzeker, sorry hoor!

Weet je eigenlijk al wanneer Joey geopereerd gaat worden?

@linda: ik vind het ook heel spannend. ik wil er ook niet teveel aan denken, ivm spanning en zo.
@pip: ik ga mee, ik heb nog een zadel en paardrijlaarzen nodig, hahaha. Nemen we wel een alternatieve ronde zonderdrempels.

ik ben me nu vol aan het eten met drop. Het mag eigenlijk niet in grote hoeveelheden, maar ik moest van de ha extra zout gaan nemen. waarschijnlijk voel ik me daarom oa zo moe en zwak. Lekker engelse drop, nog iemand een?

Terug
Bovenaan