Lieve meisjes,
Het was helemaal niet mijn bedoeling om jullie allemaal zo ondersteboven te helpen........
De week in Thailand verloor ik steeds bloed en tegen beter weten in weet ik dat aan de seks die we hadden gehad. Dus toen we terug kwamen in nederland hebben we een echo laten maken. die liet alleem nog maar stolsels zien, en die moeten er nog uit.......en dat gaat helaas niet zonder slag of stoot, heb nu even een tijdje (ongeveer een half uur) geen pijn, ben net in bed even wegggeraakt zoveel pijn had ik, en ik kan volgens mij echt wel wat hebben.........gelukkig komt de verloskundige zo om even te kijken maar die zit midden in een bevalling dus we moeten geduld hebben. Ik ben eigenlijk instaat om naar de spoedeisende hulp te rijden, en het weg te laten halen. Ik heb zoveel gehuild dat mijn tranen even op zijn......
Lieve, lieve meiden, bedankt voor jullie lieve woorden, en natuurlijk laat ik nog wat van me horen. Ik kan niet zonder jullie dat blijkt............
Nogmaals, geniet van de dag, het is te mooi om te gaan zitten treuren.......
zeker om mij! Ik heb in mijn eentje even genoeg verdriet voor de hele wereld, hoe egoistisch dat ook klinkt.................