KLUSBABES 8

Rimke,

Wat ontzettend verdrietig! Het zou jullie juist zo gegund zijn.
Hoop dat je vriend en jij veel steun aan elkaar hebben en elkaar door deze tijd gaan slepen.

Heel veel sterkte.

X Pip

Was van plan om hele verhalen te gaan schrijven omdat ik al een paar dagen niet veel van me heb laten horen (ontzettend druk) maar door het bericht van Rimke heb ik even niet zoveel zin in leuke verhalen.

Kom later vandaag wel weer even buurten.

X

Lieve Rimke,

Wat vreselijk voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte! .
Ik begrijp het heel goed dat je even afstand neemt van het forum en ik hoop dat er misschien over een paar maanden toch weer een dag zal komen dat  je weer  zwanger bent.

Essy

Rimke,

Wat vind ik dit erg voor jullie, heb er eigenlijk geen woorden voor.
Wens jullie heel veel sterkte.

Liefs miekje

@rimke,
Het was je zo gegund meid. Ik vind het zo erg voor je. Ik hoop dat je de vreugde van enkele weken terug weer spoedig mag herbeleven. Heel veel sterkte wens ik jou en je mannetje toe. Ik weet dat je je even wilt terugtrekken, maar toch hoop ik spoedig weer iets van je te horen.
liefs,
        sterretje

Ik wilde ook van alles schrijven maar door Rimke even geen zin meer in
Rimke,wat vindt ik dit erg voor jullie. Snap dat je nu even geen zin meer hebt,maar je laat toch nog wel eens van je horen?
Weet niet of je hier nog op gaat reageren maar je schrijft, "  ik heb gisteren op echo gezien dat ik een miskraam ga krijgen". Bloedt je nu dan of waaruit zien ze dat?

Ik wens je veel sterkte. 1 op de 10 vrouwen krijgt mk en ik hoopte dat ik hier de enigste op ons forum zou zijn....helaas....

ik zat vandaag al helemaal niet lekker in me vel en wat ik nu net van rimke lees, maakt me nog verdrietiger dan ik al was

Rimke meid, heel veel sterkte deze komende tijd, wat is dit toch verschrikkelijk , praat goed met je man, ik snap dat je je terugtrekt, want dat is gewoon erg pijnlijk voor je
Sterkte meid, hopelijk horen we evengoed af en toe nog iets van je over hoe het met je gaat

dikke  Linda

Lieve meisjes,
Het was helemaal niet mijn bedoeling om jullie allemaal zo ondersteboven te helpen........
De week in Thailand verloor ik steeds bloed en tegen beter weten in weet ik dat aan de seks die we hadden gehad. Dus toen we terug kwamen in nederland hebben we een echo laten maken. die liet alleem nog maar stolsels zien, en die moeten er nog uit.......en dat gaat helaas niet zonder slag of stoot, heb nu even een tijdje (ongeveer een half uur) geen pijn, ben net in bed even wegggeraakt zoveel pijn had ik, en ik kan volgens mij echt wel wat hebben.........gelukkig komt de verloskundige zo om even te kijken maar die zit midden in een bevalling dus we moeten geduld hebben. Ik ben eigenlijk instaat om naar de spoedeisende hulp te rijden, en het weg te laten halen. Ik heb zoveel gehuild dat mijn tranen even op zijn......
Lieve, lieve meiden, bedankt voor jullie lieve woorden, en natuurlijk laat ik nog wat van me horen. Ik kan niet zonder jullie dat blijkt............
Nogmaals, geniet van de dag, het is te mooi om te gaan zitten treuren.......
zeker om mij! Ik heb in mijn eentje even genoeg verdriet voor de hele wereld, hoe egoistisch dat ook klinkt.................

Terug
Bovenaan