KLUSBABES 8

hoi meiden,

allereerst @ Rimke, jeetje meid wat een mazzel nog dat je nog steeds een kindje in je buik mag hebben. Jemienee een tweeling. heel erg natuurlijk dat je er 1 bent verloren. laten we hopen dat het met deze goed blijft gaan tot het einde van je zwangerschap. doe maar zeer rustig aan en veel sterkte ermee.

@ andere meiden. ja leuk he dat marco zon prive concert deed. natuurlijk deed ie rood en ook binnen,de waarheid, afscheid nemen bestaat niet, wat zou je doen (ali b ), lopen op het water (sita), vrij zijn, ik leef niet meer voor jou, de bestemming, dromen zijn bedrog, je hoeft niet naar huis vanacht, jij alleen, italiaanse medly en 2 nieuwes of die ik niet kende. hihihih echt helemaaaal geweldig.

Ik was er trouwens met me zusje en niet me moeder.
ook waren ali b, racoon (die zijn goed man), krezip (ook heel goed) en ilse de lange van de party. kotom heel erg genoten. werd gepresenteerd door martijn krabbe en gaston van de postcodeloterij hahaha en het komt op tv, maar weet niet waneer hihih.

hier verder volop in klusperiode en we maken het samen erg gezellie. volgend mijn mannetje is onze zoon gisteren verwekt hahahah. dat komt door nieuwe en zeer sexy lingerie.  ikzelf ben er niet al te zeker van en laat vanavond maar een nieuw pakje aanrukken. voor extra kansen hihihih.
verder lekker pirates 3 gekeken en net lekker wezen wandelen met de hond. ga nu ff tv kijken en zo eten.
iedereen een zeer fijne aaf .

xxxx Bambi

He!
Bambi: leuk een zoon!!! whihihi! Hoop zo voor je dat het raak is, dat je mannetje idd raak geschoten heeft! Zo te horen maken jullie het idd wel erg gezellig met die nieuwe pakjes enzo. zolang er geen zweep aan te pas komt..................whihihi!
Klinkt super joh, dat concert waar je geweest bent! Ik ben zelf een groot liefhebber van Racoon, heb al hun cd's..........echt leuke muziek.
Tja, natuurlijk vinden we het jammer van het eerste kindje. We hadden alletwee enorm veel zin in een tweeling, alvoor dat we dit wisten zaten we daarover te fantaseren! Helaas mag dit niet zo zijn maar we zijn heel blij met deze kleine uk, en zijn dapper kloppende hartje. Hoop dat ie snel wat sterker groeit en dat hij lekker blijft zitten! Eng hoor, zeker met de krampen die ik af en toe nog heb..............vind het jammer dat het geen onbezorgde zwangerschap is tot nu toe, maar ben blij dat ik nog zwanger ben!!!!
Moet dinsdag voor een intakegesprek naar de verloskundige, we gaan lekker van twee walletjes eten, veel echo's in het ziekenhuis en het gemoedelijke van de verloskundige. Als alles gaat zoals het moet gaan wil ik nl thuis bevallen, heb ik al helemaal een droombeeld over! We blijven duimen dat dit mag gaan gebeuren.........
Wat ga je eten?? Heb namelijk enorme trek, maar mijn mannetje gaat zo koken en die rijdt net weg uit amsterdam.........moet nog even geduld hebben. Gelukkig neemt hij chocola mee!!! Hoera!
Dikke kus Rimke
By the way, ik zal denk ik veel op het forum te vinden zijn want ik mag niet zoveel de komende week...........hihihi!

Hallo meiden,
Poeh, poeh, ik kan geen tv meer zien. ik eet kijk tv en hoop dat het eten binnen blijft. Soms lijkt het alsof het eruit komt, maar blijft het gelukkig.
@kruimels: ik hou ongeveer 1/3e binnen.
@linda: dus het was geen jaardienst vandaag? moeten jullie voor die intentie ook betalen?
@rimke: ik hoop ook dat je kindje sterk genoeg is. Ik zal zelf ook blij zijn als de eerste 12 weken erop zitten.
Heb je komende week vrij van je werk? Hoe voel je je nu? Het lijkt me dat je toch met dubbele gevoelens zit, alhoewel anderzijds wist je eerst niet dat het een tweeling was.

He meiden!

Bambi, een zoon jeetje!! haha, hoop voor jullie dat het raak is! en voor ons natuurlijk want ook wij zitten midden in de klusperiode!
Rimke, je mag inderdaad lekker veel op t forum zitten de komende dagen! lekker rustig aan doen! Heb je nog vakantie of moet je al weer werken?
Hoe is het verder met iedereen?

Liefs Jacqy

@bambi: nou, je mannetje zal zich in ieder geval niet vervelen
Hoe was het met je zusje? Jullie hebben toch geen woorden gehad dit keer?

jeetje sterretje, dat is niet niks dat 2/3 van je eten er dus weer uit komt.
ik was zelf net vreselijk misselijk, maar nu ik wat gegeten heb gaat het weer beter.
kan me niet voorstellen dat als je zo misselijk bent van de zwangerschap dat ik het dan voor me kan houden, om niks te zeggen. ben zo bang dat ze het dan aan me merken.
Ben best wel iemand die snel aan haar gevoel toegeeft, hoe doen jullie dat, sterretje, rimke, engeltjuh?
hebben het de laatste tijd ook zo vaak over kinderen met vrienden en onze ouders, lijkt dit alleen maar zo of komt dit omdat we er zo mee bezig zijn. ben zo bang dat het zo vanzelf sprekend wordt zo.
Nou ja, ik zit maar weer wat te bazelen geloof ik.
pppffff voel me iets beter geloof ik, kwam vast van de honger oh nee trek noemen ze dat in nederland he.

linda, je moeder is overleden toch? ik ben daar niet zo bekend mee met het geloof hoe dat allemaal werkt.

zijn vanmiddag nog even bij mijn 2,5 jarige paardje geweest, gign goed met haar en hebben daar nog effe koffie/thee gedronken, was gezellig, eigenlijk net pas terug.
Vanavond komen vrienden even kijken bij onze nieuwe badkamer.
De finale van wie wordt evita ook op tv? heb lang niet alle afleveringen gevolgd, maar ben wel nieuwschierig wie er nu uiteindelijk gaat winnen.
Die vrienden van ons zijn altijd op tijd weer weg op zondagavond, en evita duurd tot 23:00 dus kan vast het eind nog effe kijken.

wat is het trouwens vreselijk koud buiten, rrrrrr dikke truien weer.
lag gisteravond ook te rillen in mijn bed, dus heb nu al 2 dekbedden en heb vanacht (hoe onromantisch dat ook klinkt) mijn thermo ondergoed aan gedaan.het klussen is toch voorbij whawha. zweten vanochtend, misschien toch nog een beetje teveel van het goeie.haha
Mijn vriendje zit formule1 te kijken, nogal spannend want het loopt allemaal net anders dan verwacht en er is iemand in de pits aangereden door een coureur, leuk heel heftig, maar valt geloof ik mee.
wie kijkt er wel eens naar de formule1?
wat gaan jullie vanavond allemaal doen meiden? en wie is er nu?
liefs kruimels

hoi meiden,

heb ff een beetje ondersteuning nodig want zit met een rot gevoel. heb een beetje een woorden wisseling met me moeder en zusje gehad m.b.t. een kinderwens (die van mij weten het)
Nou heb ik van de week van mijn beste vriendin te horen gekregen dat het bij haar ook erg kriebeld m.b.t. de kinderwens en gisteren dus ook mijn zusje met het zelfde verhaal.
Ik ben hier helemaal niet blij om en eigelijk van beide best geschrokken.

Het zit namelijk zo me zusje heeft net een   half jaar een relatie met der vriend en woont nu 2  weken samen. hebben geen rooie rotcent meer te makken. hij heeft schulden en zij over 2 maanden waarschijnlijk geen baan meer. ik heb haar rustig uitgelegd, dat een kind niet zomaar een beslissing is en dat je wel een beetje een goede basis moet hebben. dat begreep ze, maar wat als het perongeluk gebeurt. nou toen zij ik, je hebt het er met ons over gehad, dus ik geloof dan niet meer in perongeluk. Ik ben een heel eerlijk persoon en heb haar dan ook gezecht, dat als ze eerder zwanger is dan ik, ik daar niet blij mee zou zijn.
Dat vond mijn moeder erg zielig van mij en zeer kinderachtig. ik zij jammer dan , dit is mijn mening en ik kan niet blij zijn met een stomme beslissing.

Het verhaal van me vriendin is ongeveer net zo. ze heeft pas 4 maanden een relatie en woont nog niet samen. maar wil als haar vriend klaar is met zijn opleiding nog tot   juni volgend jaarm dus stoppen met de pil. Kijk daar kan ik inkomen,me vriendin is oud en wijs genoeg en haar vriend een stukje ouder. en die hebben dan wel een redelijke basis (als ik het nog snel, dan zijn ze net een jaar samen) maar daar geef ik niet zo om. is haar leven en ik hoef me daar niet mee te bemoeien,

Wat vinden jullie hier nu van, is het stom dat ik zo denk, alsof ik hun geen zwangerschap wens. tuurlijk wel maar wel na mij. Mijn man en ik zijn al 8 jaar samen, we hebben alles prima voorelkaar en we zijn nu gewoon toe aan een kind. ik vind je kan niet zomaar zeggen ooh ik wil een kind. Kijk ik had deze kriebels ook al veel eerder, maar heb ze goed weggestopt omdat de tijd daar nog niet was. en nog niet alles op de rails stond. zowel geestelijk als fianceel enzo.
En ik kan het gewoon niet verkroppen als ze eerder zal zijn als ik.

ohja en ze dusfde ook nog te beweren dat ik er veeeeeel te veeeel mee bezig ben en dat het daarom niet lukt, want dat was zo, want dat had een collega verteld. en dat is de waarheid zij ze.
Hoezo naief. !!!
Ik heb me moeder en haar gelijk verteld, dat ik ze niet meer zal lastigvallen met gedachten en gevoelens mb.t. het zwanger worden.
Ik dacht dat het fijn zou zijn dat ik me verhaal dan kon delen met me ouders en me zusje, maar i.p.v. zijn ze me nu aan het beoordelen en melden ze me er te veel mee bezig te zijn, en dat ben ik helemaal niet. Omdat zij de enige zijn die weten dat we bezig zijn lijkt het miss zo, omdat ik graag me lief en leed met ze deel.

ohja en dan nog iets, sins ik gestopt ben met roken, lijklt het wel of er een bord op me hoofd hang, wij zijn bezig . iedereen komt er mee nu. me tante me collega en zelfs oma. of ik zwanger ben ofzo. vreemd he.

nou het bericht is veels te lang, maar ben zeer benieuwd wat jullie van deze situatie denken.

dikke x Bambi

@rimke: nou wat een verhaal zeg. Ben blij voor je dat 1 vruchtje er nog zit. Evengoed jammer dat je van eentje een miskraam hebt gehad. Ik hoop voor je dat t goed blijft gaan! Je krijgt nu wel fijn veel echo's!!
@Sterretje en Bambi: ik moet naar de gyn en niet de vk. Ik weet trouwens niet of hij dat al kan zien hoor. Volgens mij kan je met een inwendige echo pas met 5 weken het vruchtje zien. Maar ik zal zeker tegen die man zeggen dat we nu weer bezig zijn, en als ik wel een inwendig onderzoek krijg, of dit geen kwaad kan.
@Kruimels: ja, zo kan ik t ook met je lange verhalen. gewoon 3x hetzelfde bericht plaatsen haha
Die 5 km ren ik in 1x. Met vriendin ben ik half jaar geleden ofzo langzaam gaan trainen. Van internet zo een programma gehaald en in 27 lessen 'leer'   je dan 5 km te rennen zonder te stoppen. Toen ik wist dat ik zwanger was ging t al gelijk niet meer, sneller moe enzo. Ach meer psychisch dan lichamelijk denk ik haha, en na mk had ik ook paar weken niks gedaan. Dus moest weer een beetje trainen. En zaterdag dus eindelijk weer in 1x.
@Bambi: die Bambi, die krijgt over 9 maanden een zoon...Zou te gek zijn als je mannetje gelijk heeft natuurlijk

Gisteren verjaardag gehad. Waren als 1e daar, rond 9 uur en als laatsten weg, waren 0300 uur thuis. Vanmorgen lekker uitgeslapen en pas om 2 uur douchen. Was erg gezellig, heb wel paar wijntjes gedronken....
(oh oh, timba staat nu even op t toetsenbord...nee niets ernstigs gebeurd haha)
Allemaal foto; s gemaakt en die zullen wel binnenkort op Hyves staan. Die vriend van ons zit ook op Hyves. Ach was lachen. We gingen op fiets naar huis maar mijn vriend had zoveel gezopen dat we alle kanten op gingen....haha grappig was dat
Voelde gisteravond wel mijn eileiders en net steek in rechter.
We houden t ermaar op dat vruchtje aan t innestelen is hihi, altijd positief blijven denken

Terug
Bovenaan