Hoi mieden,
Nou die beurs viel flink tegen, was heel erg klein maar ja, wel leuke dingen gezien hoor!! Je kon er spullen kopen om zelf sieraden te maken en gewoon sieraden die al gemaakt waren zeg maar. Heb een leuke armband gekocht en een kettingkje en verder niets. Vond het allemaal veel te duur, had leuke kralen voor een armband gezien maar die waren 1 euro per kraal, nou kan ik er net zo goed 1 kopen haha
Rimke; kom maar lekker veel kletsen hoor. Ben blij dat je er gewoon nog bent
Pip; het is nog steeds droog hier haha ...... gezellig trouwens een loge, was dat voor 1 nachtje?
Linda; wat bijzonder dat jullie dat 1x in de maand doen. Ik heb er niet zoveel verstand van maar, vind dit wel mooi klinken.
Sterretje; jeetje wat vervelend he dat je zo n last hebt!!! Jij krijgt het duidelijk niet kado......hoop voor je dat het snel beter gaat en dat je kan gaan genieten van een mooie zwangerschap
Bieb; hoe gaat het met je meid, kan je een beetje omgaan met het verlies? Sneu is dat dan voor je andere kat he. Wij hebben dat ook gehad met 2 katten, dat waren broer en zus en toen de ene dood ging is de andere echt weken van slag geweest
Kruimels; vind je verhalen niet te lang hoor, vind het erg gezellig !!!!!! Weet ff niet meer zeker of jij dat nou was met je thermo ondergoed maar, dacht het wel haha zie het al helemaal voor me, maar goed dat je niet echt in je klusperiode zit want dan is dit niet echt bevoordelijk denk ik whahaha, ga anders bij bambi in de leer, die weet wel wat verleiden is whahaha. Ga ik ook mee hoor hihi
Bambi; jeetje wat een rot situatie nou weer. Vind wel dat je in ieder geval gelijk heb dat je eerlijk je mening geeft, want aan meelopers heb je ook niks. Wat je vriendin betreft heb ik idd ook zoiets van nou ja dat is hun leven maar met je zusje ligt dat idd anders. Vind het een beetje onverantwoord van haar. Ik had ook al lang geleden een kinderwens maar heb net als jij ook eerst gezorgd dat we alles op de rails hadden. Nu is het dan zo ver en dan wil je het ook het liefst zo snel mogelijk en je zal zien dat het dan bij je zusje eerder raak is als bij jou. Zo gaat dat meestal, bij zulke personen komt alles op zn pootjes terecht en jij die er alles voor doet moet maar afwachten. Wij hebben dit ook pas meegemaakt hoor. Iemand uit de kroeg kwam mij vertellen dat ze met de pil was gestopt en vervolgens rookte zij gewoon door en hij stopte met grote regelmaat zn neus even vol. Heb ik op zich geen problemen mee hoor, dat is hun keuze en leven maar binnen twee maanden was ze zwanger!!!!! Terwijl er om me heen ook een aantal meidn met de pil gestopt zijn en die er alles voor doen en laten en die zijn al veel langer bezig. Jeetje is wel een heel verhaal geworden he..... hoop dat je het snapt. Ik kan je reaktie in ieder geval goed begrijpen en vind het vreemd dat je moeder dat dan niet kan snappen, zou er samen met haar zeker nog eens over praten want, het is toch jammer als dit voor jou zou betekenen dat je er met haar niet meer over je eigen situatie zou kunnen praten he
liefs happy