KLUSBABES 8

Bambi, ik   vindt dat je best je mening mag geven hoe jij erover denkt, maar het is nog altijd de beslissing van je zus (en je vriendin). En het zegt toch niets dat jij langer een relatie hebt dan je zus, en dat jij eerder zwanger zou moeten zijn omdat jij langer een relatie hebt? Vindt ik niet helemaal een goede reden hoor dat ze dan maar moeten wachten. En de 1 is er na 3 maanden al aan toe en de ander na 13 jaar (wij dus).
En wat de financieele kant betreft, is natuurlijk een reden om te wachten maar stel dat jij over 5 jaar je bent verliest en je hebt een kindje, dan zit je in dezelfde situatie, dan heb je ook geen geld.

Jij geeft nu je mening, dus geef ik je nu mijn eerlijke mening terug. Het is nog altijd het leven van je zus, dus zij maken de beslissing. En het is hun taak om voor hun kindje te zorgen.

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-10-2007 19:36:23'));

En wat de financieele kant betreft, is natuurlijk een reden om te wachten maar stel dat jij over 5 jaar je bent verliest en je hebt een kindje, dan zit je in dezelfde situatie, dan heb je ook geen geld.

Ik bedoel dus je baan  verliest

En wat dat stoppen met roken betreft; als je  geen drankje drinkt precies hetzelfde, ze denken  gelijk dat  dat is omdat je  zwanger wilt worden. Dat is nu natuurlijk ook zo, maar al was t niet zo...

Wilde dit nog even zeggen; Bambi, jij kiest voor jou manier  van leven, je zus voor haar manier. Laat je niet gek maken  hoor. En stel dat je zus eerder zwanger is,  wees dan evengoed blij voor haar, hoe oneens je  het er ook mee bent. Aan een familie ruzie heeft niemand wat

bambi, wat een rotsituatie met je moeder en je zus.
kan me goed voorstellen dat je ervan baalt, vooral omdat ze de enige (naast ons)   zijn die weten van je kinderwens.
Ik geloof er ook absoluut niet in dat je er teveel mee bezig kunt zijn. je wordt zwanger of je wordt het niet. en dat vrouwen na zoveel jaar dan toch in een keer zwanger raken dat is dan toeval denk ik.
Dat eitje komt hoe dan ook vrij en dan moeten de zaadjes gewoon de rest van het werk doen, dat kan toch niet tussen je oren zitten?
als je het maar op de goeie manier doet en op de juiste tijd. dat is mijn mening.
Maar dat je het gevoel hebt dat je het anderen niet gunt is heel normaal!!!!
ik heb dat ook met mensen in mijn omgeving. met mijn vriendin heb ik dat ook gehad en nog af en toe een beetje. maar als ik heel fair nadenk dan is zij er geestelijk al veel langer mee bezig. ben er misschien wel heel anders door gaan denken danzij haar.
maar nu ze dan binnen 2 maanden zwanger was, baalde ik ontzettend. waarom gaat het bij haar allemaal zo makkelijk? en nu verwacht ik ook dat zij een meisje krijgen die ik zo graag zou willen, omdat mijn vader alleen nog maar (stief) kleinzoontjes heeft. ik als eerste een meisje zou zo geweldig zijn! erg he, ik ben nog niet eens zwanger.
Ik begin wel steeds meer het gevoel te krijgen dat ik het wel graag al eerder zou willen weten wat het word, maar mijn vriend denkt daar nu heeel anders over.
Maar goed, zoals je leest bambi er zijn meer die soms jaloerse gedachten hebben en dat is heel gezond denk ik.
hoeveel je ook een ander gunt, je moet ook naar je eigen gevoel luisteren.
Praat er met je moeder en zus over wat je dwars zit, zou zonde zijn als hierdoor alles stuk zou gaan. heeel veel succes!
liefs kruimels

Hoi mieden,

Nou die beurs viel flink tegen, was heel erg klein maar ja, wel leuke dingen gezien hoor!! Je kon er spullen kopen om zelf sieraden te maken en gewoon sieraden die al gemaakt waren zeg maar. Heb een leuke armband gekocht en een kettingkje en verder niets. Vond het allemaal veel te duur, had leuke kralen voor een armband gezien maar die waren 1 euro per kraal, nou kan ik er net zo goed 1 kopen haha

Rimke; kom maar lekker veel kletsen hoor. Ben blij dat je er gewoon nog bent

Pip; het is nog steeds droog hier haha ...... gezellig trouwens een loge, was dat voor 1 nachtje?

Linda; wat bijzonder dat jullie dat 1x in de maand doen. Ik heb er niet zoveel verstand van maar, vind dit wel mooi klinken.

Sterretje; jeetje wat vervelend he dat je zo n last hebt!!! Jij krijgt het duidelijk niet kado......hoop voor je dat het snel beter gaat en dat je kan gaan genieten van een mooie zwangerschap

Bieb; hoe gaat het met je meid, kan je een beetje omgaan met het verlies? Sneu is dat dan voor je andere kat he. Wij hebben dat ook gehad met 2 katten, dat waren broer en zus en toen de ene dood ging is de andere echt weken van slag geweest

Kruimels; vind je verhalen niet te lang hoor, vind het erg gezellig !!!!!! Weet ff niet meer zeker of jij dat nou was met je thermo ondergoed maar, dacht het wel haha zie het al helemaal voor me, maar goed dat je niet echt in je klusperiode zit want dan is dit niet echt bevoordelijk denk ik whahaha, ga anders bij bambi in de leer, die weet wel wat verleiden is whahaha. Ga ik ook mee hoor  hihi

Bambi; jeetje wat een rot situatie nou weer. Vind wel dat je in ieder geval gelijk heb dat je eerlijk je mening geeft, want aan meelopers heb je ook niks. Wat je vriendin betreft heb ik idd ook zoiets van nou ja dat is hun leven maar met je zusje ligt dat idd anders. Vind het een beetje onverantwoord van haar. Ik had ook al lang geleden een kinderwens maar heb net als jij ook eerst gezorgd dat we alles op de rails hadden. Nu is het dan zo ver en dan wil je het ook het liefst zo snel mogelijk en je zal zien dat het dan bij je zusje eerder raak is als bij jou. Zo gaat dat meestal, bij zulke personen komt alles op zn pootjes terecht en jij die er alles voor doet moet maar afwachten. Wij hebben dit ook pas meegemaakt hoor. Iemand uit de kroeg kwam mij vertellen dat ze met de pil was gestopt en vervolgens rookte zij gewoon door en hij stopte met grote regelmaat zn neus even vol. Heb ik op zich geen problemen mee hoor, dat is hun keuze en leven maar binnen twee maanden was ze zwanger!!!!! Terwijl er om me heen ook een aantal meidn met de pil gestopt zijn en die er alles voor doen en laten en die zijn al veel langer bezig. Jeetje is wel een heel verhaal geworden he..... hoop dat je het snapt. Ik kan je reaktie in ieder geval goed begrijpen en vind het vreemd dat je moeder dat dan niet kan snappen, zou er samen met haar zeker nog eens over praten want, het is toch jammer als dit voor jou zou betekenen dat je er met haar niet meer over je eigen situatie zou kunnen praten he

liefs happy

he bieb,

bedankt voor je reactie, ik respecteer je mening, maar ben het er niet helemaal mee enss nee. dat komt ook omdat je natuurlijk niet de achtergrond van me zusje kent. (veel geestelijke klachten, eetziekte, depressie, allemaal vanaf jeugd) Ik vind haar zelf nog een kind met een sukkel van een vriend. Tuurlijk is het haar keuze en moet ik die respecteren en indd hoeven te niet langer bijelkaar te zijn dan ik, maar daar gaat het niet om, Als ik hen samen zie, hebben ze altijd ruzie, ik vind dat ze elkaar niet goed genoeg kunnen voor een kind.

Ik vind ook dat als je financeel helemaal bakroet bent, je deze stap niet moet zetten.
Tuurlijk kan ik ook over 5 jaar me baan verliezen. maar ik ben een persoon die daar gelijk wat aan doe, en heb een meer kans op een nieuwe baan in mijn sector. Mijn zusje heeft geen opleiding en een baantje bij een winkel waar ik nog niet dood gevonden wil worden, maar dat is allemaal haar eigen keuze en haar probleem.
Ze maak gewoon een fout als ze het nu doet .
En indd. mocht ze toch deze keuze maken, dan sta ik daar niet achter, miss veranderd mijn mening nog, maar ben heel duidelijk geweest, mijn steun krijgt ze niet als ze hier NU bewust voor kiest. Want dan ben je niet helemaal lekker en dan is van rationeel   denken geen spraken. dat heet je zin doordrijven bij je ventje, om hem aan je te binden.

sorry zo denk ik erover.

xxx Bambi

Hey bambi,

Lees nu mn verhaal terug en vind dat het een beetje over komt alsof ik de beslissing van je zus niet snapt maar, dat is niet zo bedoeld hoor. Laten we voorop stellen dat het hun leven is maar, kan me ook in jou verplaatsen daarom kwam ik met dat verhaal over mn vriendin en dat ik het soms ook   niet eerlijk vind hoe het gaat. Maak je er noet te druk om en praat er over meid .........ook voor ons komt de tijd hoor !!!!

liefs happy

meiden, ik ga erweer vandoor, de visite komt zo.
als het niet te laat word kom ik misschien vanavond laat nog effe langs.
fijne avond allemaal
xxx kruimels

hoi,

ik ga het ff van me af zetten en lekker naar de koffie en tv. Wou het ff bij jullie kwijt.
Gelukkig denkt me mannetje er net zo over als ik en die heeft me ook gesteund, toen ze gisteren met zijn alle tegen mij aan het schreeuwen waren omdat ik zij dat ik haar niet zou steunen, als ze nu bewust die beslissing nam. Maar goed, het komt wel goed, we hebben nu geen ruzie ofzo. Het knaagt alleen zo.

ga er nu ff vantussen.
fijne aaf.

xxx bambi

Terug
Bovenaan