KLUSBABES 8

Bambi, fijne avond nog meid. Trek maar lekker je pakje aan  

liefs happy

Kruimels, gezellige avond met de visite !!!!

Ik ga ook stoppen ga lekker gooische vrouwen kijken, tot morgen en een gezellige avond nog meiden......

kus happy

hey meiden

Bambi: wat een verhaal meid, Ik snap dat het een rotsituatie is, Toch ben ik het wel een beetje met je eens, Je bent ook gewoon bezorgd om je zusje, en ik denk dat ik toch ook wel een beetje zo zou reageren als jij, Ik zou (als ik een zus had) ook tegen haar zeggen, dat de situatie niet echt  lekker is om een kindje te krijgen, vooral financieel, en een kindje heeft een stabiele omgeving nodig en niet 2 ouders die steeds ruzie hebben, of aan de grond zitten en geen eten meer kunnen kopen, hoe lang ze een relatie hebben dat maakt niet uit, als het maar stabiel is, ik snap je gevoelens wel en vooral omdat je schreef dat ze geestelijk ook niet zo stabiel is, Praat er in iedergeval met je zusje over en spreek je gevoelens uit,
En zoals je al schreef hoop je natuurlijk dat je met je moeder en zusje lekker kan kletsen over zwanger worden en zwanger zijn, maar misschien komt dat zometeen vanzelf nog wel. Maar denk wel het is  je zusjes leven en  niet de jouwe, en ik ben wel van mening dat het niet zo moet zijn dat jij als eerste een kindje moet  krijgen en daarna pas je  zusje, in dat stukje ben ik het niet met je eens.  Succes meid

Rimke: doe het lekker rustig aan meid, denk aan jezelf en aan je kleintje in je buik, laat je lekker verwennen meid

Happy: jammer dat de sieradenbeurs tegen viel

Kruimels : veel plezier met de visite vanavond

Zo Joey gaat van de week naar een grotere kamer en ben daar nu weer bezig geweest om dat allemaal op te ruimen, die gebruikte we als rommelkamer, dus dat moest nu allemaal een ander plekkie hebben, nog effe schoonmaken en dan kan mijn man zijn bed volgende week ofzo overzetten

Ik ga lekker wegmisbruikers kijken en daarna nog effe klussen  misschien zegt de gyn een dinsdag wel meid je bent zwanger hahaahah, maar dat zal wel niet

xxxx linda

Kruimels: mijn moeder is overleden, en wij zijn wel katholiek maar gaan dus nooit mer naar de kerk haha, Maar sinds dat mijn moeder is overleden doen we 1x in de maand op zondag een mis aan haar opdragen in de kerk, dat kost dan 7 euro, en dan wordt in de zondagmis haar naam omgeroepen dat er dus een speciale intentie is in die kerkmis, en dan wordt mijn moedersnaam omgeroepen, Dat is bij ons in Volendam normaal, tja anders kan ik het eigenlijk ook niet omschrijven, haha, en voor de rest, kom ik ook alleen met bruiloften en begravenissen en dan een mis voor me moeder in de kerk,

xxx linda

Iedereen een gezellige avond verder
Ik ga stoppen en tot morgen

xx linda

Hallo!

Heb alles globaal doorgelezen en ben daar bijna een uur mee bezig geweest! pffff..hihi

We hadden een loge dit weekend. 1x per 6 week komt er een jongen bij ons logeren. Dat is via een stichting die de logeerkring heet. Die stichting heeft ons zeg maar aan die jongen gekoppeld. Hij heeft adhd, pdd nos, licht autistisch en komt 1x per 6 week een weekend bij ons logeren om zijn ouders iets te ontzien zeg maar. Hartstikke gezellig voor ons en fijn voor z'n ouders. Het was weer gezellig dit weekend!

Ben heerlijk gooische vrouwen aan het kijken! JOEHOE!

Bambi, ik snap je standpunt mbt je zusje maar het is haar leven en tja....haar keuze. Je hoeft het er niet mee eens te zijn helaas.

Ik ga weer heerlijk voor de bank hangen en genieten van deze rustige avond....deze week wordt namelijk erg druk: elke avond heb ik iets t/m volgende week zondag! WAAAAH!

Dikke kus

Rimke, doe rustig aan lieve meid!

goedemorgen iedereen!

Even snel voor m'n werk (moet eigenlijk al weg hihi)

Bambi, ik las mijn berichtje over je zusje nog even en vond het zelf nogal bot van mezelf overkomen. zo is dat niet bedoeld hoor. Ik bedoel alleen maar.....ik was in het begin ook   niet zo blij dat mijn broer papa zou worden (ivm vriendin, net verhuisd etc) Maar tijdens die zwangerschap zijn zowel hij als zijn vriendin erg veranderd en nu ben ik maar wat trots en blij.

Kruimels, ik heb je stiekem bespied.....op HYVES...hihihi....je had hem hierop gezet en ja, dan is het heel gemakkelijk om te zoeken. Mag ik je uitnodigen als hyvesvriendje? Want ik heb ook wel hyves en als we allemaal met de billen blootgaan dan durf ik ook wel!

Mijn temp was vanochtend 36.4 (normaal 36.6/36.7) en mijn slijm is sinds zaterdagmiddag veel zeg maar dus ik denk dat dat klussen wordt vanavond.

Linda, succes vandaag bij de gyn!

Miekje, hoe is het met jou?

Nu moet ik echt vliegen, tanden poetsen en m'n oorwarmers snel opzoeken want ik zie dat het heeeeeeeel koud is (lees: zie mensen autoruiten krabben!!! brrrrrr).

Tot vanavond!

Dikke kus Pip

hoi meiden,

He pip ik ben op niemand boos hoor. ik vroeg toch om jullie mening, ik vind alleen maar prettig wat jullie zeggen.
En ben het met de meeste eens, het is haar leven en als zij het wil, dan doet ze maar. maar dat betekend niet   dat ik er blij mee ben. En dat het niet eerlijk is, snappen jullie toch ook wel. maarja. ik laat het wel rusten. miss is het een tijdelijke bevlieging, zoals de meeste dingen bij haar. En des te meer ik tegen haar zeg, nee niet doen, des te meer zij het wel gaat doen, want zo is ze ook nog eens. lekker dwars en koppig. grrr.
maar goed laat maar he,

he pip ik heb ook hyves, heb jou niet in me vriendenlijstje toch?? ofwel, want als die schuilnamen hier hahaha.

hoest met de andere dames??

ik moet nu aan de schoonmaak en dan vanmiddag en vanavond  helpen bij oma, die is jaarig alleen kan ze niks meer zelf. lekker handig dat ik zo lief ben. pfff.soms wou ik dat ik net zon bitch als ze zussie was, schijt aan iedereen en zeker de familie en wat voor een ander doen al helemaal niet. nou ik ben dus echt helemaal het tegenover gestelde van haar. lief,zorgzaam en alles voor de familie (soms zo lekker ongewaardeerd) ach ja. komt ook wel goed.

fijne dag
xxxx Bambi

Terug
Bovenaan