hey meiden
Bambi: wat een verhaal meid, Ik snap dat het een rotsituatie is, Toch ben ik het wel een beetje met je eens, Je bent ook gewoon bezorgd om je zusje, en ik denk dat ik toch ook wel een beetje zo zou reageren als jij, Ik zou (als ik een zus had) ook tegen haar zeggen, dat de situatie niet echt lekker is om een kindje te krijgen, vooral financieel, en een kindje heeft een stabiele omgeving nodig en niet 2 ouders die steeds ruzie hebben, of aan de grond zitten en geen eten meer kunnen kopen, hoe lang ze een relatie hebben dat maakt niet uit, als het maar stabiel is, ik snap je gevoelens wel en vooral omdat je schreef dat ze geestelijk ook niet zo stabiel is, Praat er in iedergeval met je zusje over en spreek je gevoelens uit,
En zoals je al schreef hoop je natuurlijk dat je met je moeder en zusje lekker kan kletsen over zwanger worden en zwanger zijn, maar misschien komt dat zometeen vanzelf nog wel. Maar denk wel het is je zusjes leven en niet de jouwe, en ik ben wel van mening dat het niet zo moet zijn dat jij als eerste een kindje moet krijgen en daarna pas je zusje, in dat stukje ben ik het niet met je eens. Succes meid
Rimke: doe het lekker rustig aan meid, denk aan jezelf en aan je kleintje in je buik, laat je lekker verwennen meid
Happy: jammer dat de sieradenbeurs tegen viel
Kruimels : veel plezier met de visite vanavond
Zo Joey gaat van de week naar een grotere kamer en ben daar nu weer bezig geweest om dat allemaal op te ruimen, die gebruikte we als rommelkamer, dus dat moest nu allemaal een ander plekkie hebben, nog effe schoonmaken en dan kan mijn man zijn bed volgende week ofzo overzetten
Ik ga lekker wegmisbruikers kijken en daarna nog effe klussen misschien zegt de gyn een dinsdag wel meid je bent zwanger hahaahah, maar dat zal wel niet
xxxx linda