KLUSBABES 8

Pip: wat ontzettend lief van jullie dat jullie zo'n kind een weekend in huis nemen, vind ik echt erg goed

Bambi: misschien verandert je zusje nog van gedachte, en natuurlijk hoef je er niet blij mee te zijn, En het is natuurlijk altijd zo hoe harder jij   iets zegt hoe erger de ander het wel doet, probeer het gewoon even te laten rusten en over een paar weken nog eens erover proberen te praten

Zo ik heb weer bloedgeprikt en morgen weer de uitslag, ik ben zo benieuwd wat de gyn te vertellen heeft haha
Kruimels en Pip jullie hebben ook hyves?? ik heb jullie adres niet, mag ik misschien ook op jullie hyves gluren????

xxxx linda

He meiden,

Jeetje sterretje: wat jammer dat je je zo beroerd voelt, hoop voor je dat dat snel minder wordt. Je wil zo graag genieten van een zwangerschap he?
Bambi: ik begrijp je punt helemaal hoor, ik zou zon zelfde reactie hebben denk ik. Hoe wel wat bieb zegt ook wel waar is..............het blijft natuurlijk zuur dat zij sneller dan jij zwanger bent.........maar meisje, het komt echt. Laat het van je schouders glijden......in ieder geval probeer het!

Hier nog steeds hetzelfde, buikkrampjes en licht bloedverlies, en het ging zo goed vannacht! Was dus ook weer zwaar teleurgesteld dat ik net weer iets ging bloeden. Het zit niet in mijn inlegkruisje maar bij het afvegen zit het er wel..............ik wordt er zo onzeker van, samen met die buikkrampen is het gewoon niet goed! Ik verlies geen stolsels dus daar hou ik me nog een beetje aan vast. Ik ga er eigenlijk van uit dat de volgende echo niet goed is, gewoon om mezelf maar in te dekken.
Helaas komt ook het besef dat ik nooit meer een onbezorgde zwangerschap zal hebben, en daar baal ik van want ik kijk er al 15 jaar naar uit om zwanger te zijn! Tuurlijk mag ik niet mopperen, want buiten dit voel ik me prima. Maar of dat nou zon goed teken is weet ik niet...................
Morgen naar de verloskundige, en dan hoop ik dat ze weer een echootje kan maken, ben ik als die er goed uitziet weer even gerustgesteld..............ik denk dat ik van ons spaar geld een mobiel echo apparaat ga kopen, dan kan ik de hele tijd die dildo inhouden en ons kindje volgen. Ik mag toch niets..........

Rimke: jeetje zeg, wat ontzettend spannend. Ik hoop inderdaad dat je morgen weer een echo krijgt en dat alles goed is, kan me voorstellen dat je hier erg onzeker van wordt.

Pip stip: ja jij als slijm expert weet maar al te goed dat je vanavond aan de bak moet.... ha ha, veel klusplezier!

Linda: hoe was het bij de gyn?

Sterretje: hoe voel je je, gaat het al wat beter? Ik was vandaag ook echt niet lekker. Ik heb het steeds enorm koud. Net veel geslapen en nu gaat het wel. Ik heb wel redelijk veel buikpijn dus daar maak ik me wel een beetje zorgen om eerlijk gezegde.

Oh sorry Linda ik lees net dat je morgen naar de gyn moet, sorry, ben geloof ik niet helemaal wakker.

hey meiden

Rimke: ik snap heel goed dat je heel bezorgd en onzeker bent over je zwangerschap, Hopelijk krijg je morgen een echo en zie je nog steeds een kloppend hartje, en als het dan allemaal goed is kan je je misschien toch een beetje ontspannen en meer genieten van je zwangerschap, ik hoop   het zo voor je meid, Alvast sterkte morgen

April: geeft niet hoor meid haha ik ben ook wel eens in de war, Hoe gaat het met je?? hoe gaat het met het in de potten plassen haha

Zo wij hadden hier vanmiddag een mega stroring, geen tv en geen radio en geen internet, nou net om even na 5 uur deed alles het weer gelukkig haha, de hele buurt zat met niks

xxx linda

Hey Linda,
Oh fijn zo'n storing, gelukkig ben je nu weer online. Ja, ik heb al lekker veel flessen volgeplast ha ha.
Ik heb best veel buikpijn en maak me er best een beetje zorgen om, af en toe zijn het namelijk vrij heftige krampen.

Succes morgen.

April: als je bezorgd bent moet je gewoon de huisarts of de verloskundige bellen, die kunnen je bezorgdheid een beetje wegnemen, en daar zijn ze voor, die vinden het echt niet gek dat je belt hoor, die snappen dat wel

xxx linda

Terug
Bovenaan