KLUSBABES 8

he bieb,

hihi ik heb ook boerenkool op met een halve worst. was lekker he. en heb net een doos chocola soldaat gemaakt. zou ik ook niet moeten. hihih

xx Bambi

hallo dames,
Hoe is het ermee? Nou, vandaag op visite geweest en toen ik weg ging meteen naar het tankstation en iets te bikken halen. ik had honger!!! De rest van de dag ging het wel tot het avondeten. Weer oprispingen en vlagen van misselijkheid.
Ik heb nog gegluurd op hyves. Vreemd om jullie in het echt te zien. Als het goed is heb ik linda1 en 2 gezien, en renee en bambi. Bambi, ik snap nu hoe je aan je schuilnaam komt, hihi.
@linda1: Je ziet er op de foto nog jong uit. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik zag ook dat joey een bril heeft. Heeft hij die na de operatie nog nodig? Te gek dat je nu medicatie krijgt. Dat wordt spannend de komende periode.
@happy: adhd? misschien een ritalin-pilletje  Hoe is het met je mannetje, is hij al beter?
@linda2: ok vandaag zwemmen en morgen dansen. Zat ik er een dag naast.
@bieb: als ze lastig blijven kunnen je collega en jij dan net een week lang bruine bonen eten. Moet je eens kijken hoe snel jullie collega's jullie in je oude kantoor krijgen, hihi.
@april: wat rot dat je ziek bent. Ik heb het trouwens de laatste dagen ook steeds koud. vooral mijn voeten, het lijkt wel of ik ze uit de vriezer heb gehaald.

he is rustig hier,

ff een opmerking he. ligt het nou aan mij of verbeeld ik het me, maar ik kijk naar gtst en ik heb het idee dat het vooral over baby's krijgen, zwanger worden en kinderen ging. pfff werd er gek van. dacht jeminee ff je gedachten op de tv, weer baby's hahaha.
viel me gewoon op.
dus trouwe gtst ers hebben jullie het ook gemerkt ??

xxx Bambi

he sterretje,

joh lijkt me wel vervelend dat je elke keer zo misselijk bent, maar aan de andere kant, voel je je op en top zwanger hihih.
zeg kan ik ook stiekem op jou hyves gluren ? zonder je toe te voegen, als je dat leiver niet heb. of kan of mag je je naam niet onthullen ??

@essy: balen van de rd's
@chris: wat fijn dat de ha zo behulpzaam is.
@linda84: hoe kan het dat je zo moe bent? Had je een druk weekend of stress op het werk?
Ik kan me voorstellen dat je alles zou willen overslaan en een kind in je armen wil houden. Ik ook  Ben moe van het misselijk zijn. Maar goed er zijn ergere dingen. Ik hoop zo dat er snel meer zwangere klusbabes zijn.

@bambi:
ik heb geen hyves. Ik wist niet eens hoe ik er op moest komen, maar kwam er door jouw link op. Heb je de haren nu zoals op de openingsfoto? Staat je leuk.

Hey meiden, ik ben er ook nog even!
Sterretje, ik heb nu ook een vlaag van misselijkheid, dus als jij het nu koud hebt hebben we even gewisseld........ ha ha. Vanavond mijn moeder gesproken en die had tijdens haar zwangerschap ook veel buikpijn, dus het zal wel in de genen zitten .

@bambi,
Ik voel me niet op en top zwanger maar op en top misselijk, whahaha. Nou, misschien kom ik heel nuchter over, maar ik ben niet iemand die kwaaltjes moet voelen om zich zwanger te voelen. Ik was in de eerste week dat ik het wist juist superblij dat ik niet al teveel voelde
Wat gtst betreft, tja, de een adopteert een baby, de ander is bezig met de vruchtbaarheidskliniek en wil vrouw 1 als moeder. vrouw 2 wil echter de moeder van het kind worden. daarnaast is er nog het tienerstel bij wie het condoom scheurde. Nee, het ligt niet aan jou, maar aan gtst.

Terug
Bovenaan