@April 2: ik was ong 7 weekjes zwanger toen ik mk (bbz) kreeg
@Chris:fijn dat je doorverwezen wordt. En wie weet is het relaxweekendje ook wel ergens goed voor. Hoor je ook vaak, als je eenmaal door verwezen wordt dat je dan plotseling wel zwanger bent!
@Linda: ik hoop dat je nu binnenkort toch eens een eispong krijgt met die medicijnen
@pipstip: iedereen heeft wel eens twijfels over t zwanger worden hoor. Het is toch een hele verandering in je leven
@Bambi: ik heb hier ook flink geklust hoor. Je weet nooit waar t goed voor kan zijn
Heb trouwens zo een honger. Kwam om 17.15 uur thuis en in de auto moest ik bijna kotsen. Is van maagzuur wat dan omhoog komt als ik echt honger heb, heb ik wel vaker. Boerenkool met halve worst gegeten, en nu weer honger! Nee geen trek, maar echt honger. Komt niet goed uit, want wil eigenlijk weer een kilootje eraf. Heb de laatste maanden veel gesnoept, en merk t nu wel aan mijn broeken.
Ik ga wel augurk eten, toen ik aan de lijn was at ik paar potten augurk leeg in de week, geen calorieen en erg lekker. Van die Gurkenviertels. Ja, moet natuurlijk ook een beetje lekker zijn, en dat was t ook!
Ach bah. Net op tv over iemand die ingegroeide teennagel had. Had ik ook vaker last van. Op een gegeven moment hielp pedicure niet meer, dus ik naar huisarts. Hup verdoving erin. Dus dokter begon stuk nagel eraf te halen, nou g*dverd*mme zeg, wat een pijn. Verdoving niet goed gewerkt. Vriend zat in wachtkamer en die hoorde me schreeuwen, stop stop! Haha en die huisarts maar verder gaan. Pfff. Trok helemaal wit weg. Hielp trouwens niet veel, want paar weken later kwam t weer terug.De eerstvolgende keer dat de pedicure kwam kreeg ik helemaal een zweetaanval, maar gelukkig voelde ik niets. Nooit meer dat ik zoiets bij huisarts laat doen!!!
Vandaag 2 weekjes geleden dat Puma overleden is....Heb kaars aangestoken.
Vandaag desperate housewives kijken. Lekker bank, onee, bedhangen