KLUSBABES 8

Jaaaaa Linda ik ben er nog hoor! Het boek is wel leuk, gewoon veel info over de zwangerschap etc. Leuke plannen voor vanavond?

Hey april, gelukkig. Iemand die ook nog eens bewust aanwezig is . Ik ga vanavond weer zwemmen. Vind het wel een leuk plan, maar ja, is wel weer zo normaal he... Heb jij nog leuke plannen voor vanavond?
Staat in dat boekje hoe de zwangerschap verloopt of hoe de kleine in het begin is ofzo? Wil ook zo'n boekje... wil nu gewoon een klein kindje hebben, wil de zwangerschap wel overslaan , hmmm... sorry, heb nu ff een moment dat ik gewoon een kleintje vast wil houden

Aha fanatiek zeg zwemmen! Nee, ik blijf vanavond thuis, voel me nog niet helemaal toppie.
Ik zal voor je duimen dat jullie tijd snel komt .

@April 2: ik was ong 7 weekjes zwanger toen ik mk (bbz) kreeg
@Chris:fijn dat je doorverwezen wordt. En wie weet is het relaxweekendje ook wel ergens goed voor. Hoor je ook vaak, als je eenmaal door verwezen wordt dat je dan plotseling wel zwanger bent!
@Linda: ik hoop dat je nu binnenkort toch eens een eispong krijgt met die medicijnen
@pipstip: iedereen heeft wel eens twijfels over t zwanger worden hoor. Het is toch een hele verandering in je leven
@Bambi: ik heb hier ook flink geklust hoor. Je weet nooit waar t goed voor kan zijn

Heb trouwens zo een honger. Kwam om 17.15 uur thuis en in de auto moest ik bijna kotsen. Is van maagzuur wat dan omhoog komt als ik echt honger heb, heb ik wel vaker. Boerenkool met halve worst gegeten, en nu weer honger! Nee geen trek, maar echt honger. Komt niet goed uit, want wil eigenlijk weer een kilootje eraf. Heb de laatste maanden veel gesnoept, en merk t nu wel aan mijn broeken.
Ik ga wel augurk eten, toen ik aan de lijn was at ik paar potten augurk leeg in de week, geen calorieen en erg lekker. Van die Gurkenviertels. Ja, moet natuurlijk ook een beetje lekker zijn, en dat was t ook!

Ach bah. Net op tv over iemand die ingegroeide teennagel had. Had ik ook vaker last van. Op een gegeven moment hielp pedicure niet meer, dus ik naar huisarts. Hup verdoving erin. Dus dokter begon stuk nagel eraf te halen, nou g*dverd*mme zeg, wat een pijn. Verdoving niet goed gewerkt. Vriend zat in wachtkamer en die hoorde me schreeuwen, stop stop! Haha en die huisarts maar verder gaan. Pfff. Trok helemaal wit weg. Hielp trouwens niet veel, want paar weken later kwam t weer terug.De eerstvolgende keer dat de pedicure kwam kreeg ik helemaal een zweetaanval, maar gelukkig voelde ik niets. Nooit meer dat ik zoiets bij huisarts laat doen!!!

Vandaag 2 weekjes geleden dat Puma overleden is....Heb kaars aangestoken.

Vandaag desperate housewives kijken. Lekker bank, onee, bedhangen

Hey april, mijn tijd komt nog wel, ja. Ik heb niet hele erge haast. Ben er wel klaar voor, maar als het nog een paar maandjes duurt is dat niet zo heel erg. Ik heb liever dat de vrouwen die al langer bezig zijn een keer aan de beurt komen. En ja.. das waar, je was een beetje ziek. Heel veel beterschap en doe maar lekker rustig aan.
Bieb, ik heb je op de foto gezien, maar kan me niet voorstellen dat je af moet vallen hoor. Je hebt nog een kei slank lichaam.
Ik ben er weer vandoor, morgen weer meer. Toch gezellig dat ik weer met iemand heb kunnen kletsen

Wahah bieb, mijn maag draait echt om bij het lezen van je teennagel verhaal, lekker hoor! Jeetje, niet normaal zeg zoveel eten, ik ben even de roze wolk kwijt, maar uhh waar sta je ergens...........
Jeetje erg zeg dat je bij 7 weken een bbz hebt gehad, dit is ook best gevaarlijk, toch?

Meiden ik ben er zometeen weer vandoor, fijne avond allemaal!
Rimke, nogmaals veel sterkte meid.

Terug
Bovenaan