KLUSBABES 8

lieve Rimke, ik vind het echt verschikkelijk wat jij en je mannetje mee maken! Heel veel sterkte meid!
Linda, weer geen eisprong deze maand. ik hoop voor je dat de medicijnen gaan werken.
April, lekker, weer verse flessen! Vullen maar!
Bambi, (of bieb)(weet t niet meer) hm.. nieuwe werkplek. Hoop dat het nog gezellig gaat worden met de nieuwe collega's!
cris, balen meid dat de rd's gekomen zijn, maar fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen naar de gyn!
Meiden ik vergeet vast een hoop..
hier alles goed. Als het goed is gisteren ei gehad. En nu maar weer afwachten!
Liefs Jacqy

Lieve Rimke,

Heel veel sterkte voor jou en je mannetje met dit verlies. Het mocht helaas niet zo zijn.
Laten we hopen dat de goede tijden er ook snel zullen zijn en je alsnog van die onbezorge zwangerschap mag genieten, die je zo gegunt is.

nogmaals sterkte. en meid, we staan voor je klaar he.

dikke x bambi

hoi meiden,

jee ben ff van slag joh. heb net 4 pagina's gelezen, maar het laatste nieuwes was toch ff niet zo leuk.

Linda fijn dat er nu vorderingen zijn bij de GY. wel veel tegelijk. hopen dat de medicijnen snel aanslaan dat je snel ongie word, dan die andere en snel een eisprong en hup volgende maand zwanger hihihih.

Chris balen dat je ongie er weer is, maar heeeeel erg goed dat je HA je die doorverweizing heeft gegeven, ik dacht het wel hoor, je zat er zo mee. nog een maandje wachten laten we hopen dat het snel zover is.

bieb, wat rot dat je niet lekker meer zit op kantoor, ik hoop dat de sfeer snel ten goede veranderd voor je. en ja we zitten ongeveer gelijk deze maand ik heb de 4e mijn NOD. dit weekend was het me meest vruchtbare dagen en gisteren zou me ei zijn. kan wel heb het niet gevoeld maar we hebben het heel het zat, zon. en maandag goed geklust hihihi  en al vanaf me ongie om de dag, of elke dag hihih en we gaan nog ff verder deze week met om de dag. heb allemaal nieuwe lingerie hihih en hij heeft de helft nog niet gezien whihihi. sorry maar zoals je leest hebben we de smaak te pakken.

april, hahaha moes echt lachen om je flessen verhaal. en is het een leuk boek ?

essy, is je ongie er al ? hoe weet je dat ie komt. heb je al afscheiding of is ie er al een beetje zeg maar.?

sterretje hoe is het met de misselijkheid vandaag ?

linda2 nou zeg steeds als jij er bent is er niemand anders hahaha. of i.i.g niet zoveel meiden.

happy, hoest vandaag met het stuiterbal gehalte ?? nog steeds energie voor 10?

jacqy en pip alles goed. pip je ei al gevonden ?? en jacqy ook al zover, weet ff niet wanneer jij weer mag.

hier alles oke zoals jullie wellicht lezen. heb het er met me zusje maar niet meer over. laten we hopen dat ze nog een jaartje wacht of liever 2. Is ook wel zo fijn voor mijn moeder, want die mag voor oppas zorgen. maar aan de andere kant samen zwanger lijkt me ook wel heel leuk. mmhh kom ik er nu op terug hahaha. nou wel als ik eerst ben dan he. wil het toch liever zo.

Dikke x Bambi

sorry meiden als ik iemand vergeet maar het was best veel

ohja kruimels vergeten, sorry meid, maar mij mag je toevoegen op hyves hoor en indd geen babypraat.

http://bambi1982.hyves.nl/

xxx Bambi

Hoi meiden,

Nog ff snel want, moet weg. Heb nog steeds mega veel energie zeg!!!! Pfff

Chris; verdorie joh, jammer dat de rd s er weer zijn !!!! Wel super dat je een verwijzing voor de gyn hebt gekregen .....

Bambi; samen zwanger is idd ook wel leuk, laat alles maar op zn beloop joh dan zie je het vanzelf. Heb je van de wek je pakje nog aangedaan voor je mannetje? Als je nou deze ronde zwanger zou zijn lopen opeens alle klusbabes in die pakjes rond whahaha

April; jij met je flessen verhaal..... heb me suf gelachen

Sorry ben een heleboel vergeten meiden maar, moet nu echt weg!!!! Fijne avond

kus happy           tot morgen

Rimke, heel heeel erg veel sterkte om dit verlies te verwerken. Vind het echt mega k*t voor je. Hoop echt voor je dat je de volgende keer een stuk meer geluk mag hebben. Hoop ook dat je veel steun van je mannetje zult krijgen.

Happy, heb je niet een beetje energie voor mij, kom de afgelopen dagen echt niet meer bijgeslapen. Niet normaal meer.
Linda, ben eigenlijk toch wel blij voor je dat je geen eisprong hebt gehad, want nu doen ze er tenminste iets aan. Heb hier op het forum wel eens vaker gelezen dat vrouwen na 1, 2 of 3 keer chlomid zwanger zijn. Dus zal voor je duimen.
Is trouwens wel eng als Joey onder het mes moet. Hoop dat je er een beetje goed van slaapt (ik zou denk ik nachten wakker liggen).
April, wat staat er allemaal in het boekje?
Chris, lang geleden zeg. Wat goed dat je nu de stap naar de gyn hebt durven zetten, hoop dat ze snel goed nieuws voor je hebben.
Bambi, raak je niet overklust? Ach ja.. als het goed is heb je dalijk 9 maanden om uit te rusten .
Bieb, leuke collega's vind ik het belangrijkste wat er is, hoop dat ze snel bijtrekken...

Zo, vandaag probeer ik maar heel kort of er nog andere meiden aanwezig ben, want moet over kwartiertje alweer weg. Maar heb in ieder geval al bijgelezen, dus die twee pagina's schelen morgen weer.

Essy, je hebt trouwens wel vroeg herfstvakantie gehad zeg. Hier hebben ze het nu pas, en jij woonde toch in Limburg(of zit ik er nu zo langs)? Want onze dansles gaat morgen ook niet door omdat het vakantie is.

Rimke, heel heeel erg veel sterkte om dit verlies te verwerken. Vind het echt mega k*t voor je. Hoop echt voor je dat je de volgende keer een stuk meer geluk mag hebben. Hoop ook dat je veel steun van je mannetje zult krijgen.

Happy, heb je niet een beetje energie voor mij, kom de afgelopen dagen echt niet meer bijgeslapen. Niet normaal meer.
Linda, ben eigenlijk toch wel blij voor je dat je geen eisprong hebt gehad, want nu doen ze er tenminste iets aan. Heb hier op het forum wel eens vaker gelezen dat vrouwen na 1, 2 of 3 keer chlomid zwanger zijn. Dus zal voor je duimen.
Is trouwens wel eng als Joey onder het mes moet. Hoop dat je er een beetje goed van slaapt (ik zou denk ik nachten wakker liggen).
April, wat staat er allemaal in het boekje?
Chris, lang geleden zeg. Wat goed dat je nu de stap naar de gyn hebt durven zetten, hoop dat ze snel goed nieuws voor je hebben.
Bambi, raak je niet overklust? Ach ja.. als het goed is heb je dalijk 9 maanden om uit te rusten .
Bieb, leuke collega's vind ik het belangrijkste wat er is, hoop dat ze snel bijtrekken...

Zo, vandaag probeer ik maar heel kort of er nog andere meiden aanwezig ben, want moet over kwartiertje alweer weg. Maar heb in ieder geval al bijgelezen, dus die twee pagina's schelen morgen weer.

Essy, je hebt trouwens wel vroeg herfstvakantie gehad zeg. Hier hebben ze het nu pas, en jij woonde toch in Limburg(of zit ik er nu zo langs)? Want onze dansles gaat morgen ook niet door omdat het vakantie is.

Rimke, wat vindt ik dit erg voor jullie. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd...

Terug
Bovenaan