KLUSBABES 8

Ja bambi, viel me ook op bij gtst, baby's, baby's en nog eens baby's........

hoi,

ja zo ongeveer, ik had er wel de krullers ingezet, dus had een beetje slag, doe ik wel vaker sinds ik het zo geknipt heb. die foto is van 1.5 maand geleden dus vrij resent.
maar heb van me eigen dus vrij steil haar met een beetje slag aan de voorkant, zeer vervelend. dus steil ik het met de steiltang vaak helemaal hahaha.
zo ben je ook op de hoogte van me kapsel whahahaha. hoezo overbodige info hhihih

@Linda 84: foto is alweer van paar maanden terug, juni ofzo. Ach niet echt veel aangekomen, 1,5 kilo ofzo, maar net genoeg om t toch te voelen
@April 2: Ja, ik heb echt geluk gehad bij de bbz. Ik heb ook geen buikpijn gehad ofzo. Alleen van te voren erg pijn in rug. Het vruchtje is op de natuurlijk weg weggegaan, dus geen barstende eileiders ofzo wat je ook wel eens hoort. Heb wel bijna 4 weken gevloeid.
Mijn NOD is 1-11
@Bambi: boerenkool zeker niet goed gevoeld dat we nog hebben zitten snaaien. Nou, niet echt gesnaaid daarna. Heb bord havermout genomen en een halve pot augurk. Nog wel honger nu ik er over nadenk, maar hou me maar in
@sterretje: hoort er wel echt bij natuurlijk t misselijk zijn...ik wil best met je ruilen hoor.  
Enne lust helaas geen bruine bonen, maar wel goed idee. Misschien bloemkool eten, bloemkool scheten stinken ook haha

Heb ook nog eens hoofdpijn....

Vriendje heeft   intern op zijn werk gesolliciteerd. hoop dat t wat voor m wordt, hogere functie, en kan hij evt ook een dag thuis werken (goed voor oppassen hihi)
Soll. net per mail verstuurd, spannend voor vriendlief.

Dames, tot morgen!

@april,
Had je de rest van mijn misselijkheid niet ook kunnen overnemen, potjandorie
Wij hebben trouwens de dvd als cadeau gevraagd. We hadden nl. al 2 boeken over zwanger worden/zijn. Ben je er echt in aan het lezen? Ik heb periodes dat ik er in lees, maar heb ze nu al een poosje niet aangeraakt.

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2007 22:18:26'));

@Bambi: boerenkool zeker niet goed gevoeld dat we nog hebben zitten snaaien. Nou, niet echt gesnaaid daarna. Heb bord havermout genomen en een halve pot augurk. Nog wel honger nu ik er over nadenk, maar hou me maar in

Moeilijk he typen. Ik bedoel natuurlijk gevuld

Ha ha, ja sterretje, mijn mannetje ging net even lezen, het stuk over inknippen tijdens de bevalling, hmm.......................

Bieb, spannend, weet je mannetje al wanneer hij iets hoort?
Sterretje: tja, wie weet neem ik het morgen helemaal over.................

Terug
Bovenaan