lees net weer paar bladzijden bij en wil eerst wat tegen rimke zeggen.
meid, ik vind dit echt zo ontzettend sneu voor je!!!! heb al die dagen zo aan je gedacht en voor je geduimd. heb het er zelfs met mijn vriend over gehad en die zelfs die had interesse in jou. ik hoop dat jij en je vriend dit een plekje kunnen geven, en ik gun het je zo dat je gauw weer zwanger mag raken.
heel veel succes en sterkte.
pip, wat een lief gebaar dat jullie zo'n jongetje in huis nemen een weekend, dat is inderdaad heerlijk voor zijn ouders om even adem te kunnen halen.
en jullie hebben een hartstikke gezellig weekend gehad las ik wel.
had je mijn hyves naam al? kruimels3 uit oosterhesselen.
ik kan jouw niet vinden?
bambi, ik heb jou nu toegevoegd op hyves, leuk om er nu een gezicht bij te zien.
Wat lief trouwens dat je je oma zo helpt met alles.
en dat wat gtst betreft, het viel mij ook op ja!!!! baby's baby's en nog eens baby's.
maar ik heb dat zoiezo de laatste tijd erg, eigenlijk overal, op het werk in de stad, overal zie je zwangere vrouwen of kleine baby's in kinderwagens.best moeilijk.
essy, aan de ene kant heel goed meid dat de rd's nu toch gekomen zijn, het lijkt erop dat je een mooie cyclus hebt deze maand. snap wel dat je wat anders gehoopt had.
maar nieuwe ronde nieuwe kansen. succes
april, wat rot dat je je zo ziek voelt dat je gister niet kon werken.
gelukkig weet je waar je het voor doet.
gaat het verder allemaal goed met jou en de kleine?
linda, wat ontzettend spannend voor jullie dat joey 14 november word geopereert, kan me voorstellen dat je nerveus bent!
Wel heel fijn dat hij dezelfde dag weer mee naar huis mag!
jammer dat je geen ei hebt gehad deze maand, maar super dat je nu medicijnen hebt gekregenn die de boel weer een beetje op gang kunnen helpen.
misschien ben je nu wel snel ongi en dus meeeeer kans op een 2de kleintje.
chris, voor jou ook hetzelfde, heeel fijn dat ze wat ondernemen om je kansen zo groot mogelijk te maken.
jij ook veeel succes meid, 26 november!!
bieb, hoe staat je nieuwe kleur eigenlijk op de muur, is het nu wel de kleur geworden die je wou?
linda, ga je voor een tweede kindje dezelfde spulletjes gebruiken als die je voor joey hebt gehad? of heb je zijn spullen niet meer?
jeetje het is al super laat, maar we hebben weer tot laat in de keuken geklust en daarna nog even snel onder de douche.
ga nu lekker slapen.
kom morgen wel weer effe langs.
groetjes kruimels