KLUSBABES 8

Kruimels@kleur mooi geworden alleen assecoires passen er niet meer bij!! tijd om te shoppen....

Volgens mij ben ik gewoon zwanger! BLijf pissen en heb me toch een honger!! Nee hoor, kan ook toeval zijn. Voel pijn in borsten al beetje opkomen, maar dat heb ik wel vaker een week voor mijn NOD. Zegt dus helemaal niets...

Ga nu verder (vr) eten

Weet trouwens niet meer wie t vroeg, maar ik weet niet wanneer mannetje reactie krijgt van zijn sollicitatie. is net intern uitgezet dus   kan snel gaan maar ook paar weken. Hoop voor hem snel!

he bieb, dat de accesoires niet meer passen is natuurlijk een heel mooi excuus om nieuwe spulletjes te gaan kopen, ik wil wel mee hoor, helemaal shop gek!!!!
heb al helemaal zin om dingetjes voor in mijn nieuwe badkamer en keuken te gaan kopen.
vanmiddag komt de kunstenares om onze muurschildering in de badkamer te maken, ze gaat het in drie keer doen omdat de verf tussendoor moet drogen, maar ben benieuwd of we aan het eind van de dag al "iets" kunnen zien van het eindresultaat.
Vanochtend is het plafond gestuct en die moet nu 2 dagen drogen voordat we deze kunnen sausen, weeeer geduld hebben, gggrrrrr.

wat spannend bieb dat je je zwanger voelt, maar zoals je al zegt het kan natuurlijk ook je ongi zijn die eraan komt. ik weet als geen andere hoe je lichaam je kan bedriegen.
maar ik duim voor je dat het na die ellende met je mk nu snel weer raak is.
maak me wel beetje zorgen om rimke, dit is niet niks!
meis gaat het? je kunt hier altijd komen praten hoor!!!!! daar zijn we voor.

er is bij ons in de buurt een groot concours voor paarden, Nic zuidlaren.
waarschijnlijk kent pip het wel?!
ga normaal elk jaar heen op de woensdag maar vrees dat het dit jaar niet wordt.
of een vriendin moet nog mee kunnen, ik wacht wel af.
anders wordt het weer klussen(echt klussen dames) vanavond.
ga effe hapje eten nu
doei doei

Bieb: Hopelijk krijgt je man die baan

Sterretje; je moet niet luisteren naar wat anderen over de bevalling vertellen, mijn neef zijn vrouwe was een half jaar voor mij bevallen, en belde mij op met de mededeling dat het het verschrikkelijk pijn deed echt niet normaal zei ze, Ik heb me er weinig van aangetrokken want elke bevalling is toch anders, en tuurlijk doet het zeer maar ja er moet toch wat uit

Kruimels: er staat bij bieb haar stukje , jouw e-mail adres ofzo, heb je ook hyves?

meiden ik ga weer tot vanmiddag

xxxx linda

Ik ben net vriendjes op hyves geworden, Ben jij dat kruimels???

xxx linda

Dat ben jij dus zie het nu ergens staan haha, zijn die honden van jouw? wat een mooie beesten zeg

xxx linda

he meiden,

he kruimels ik heb je er bij staan hoor. lieve beesies hoor.

bieb, zou het ?? he nou je het zeg van die geurende urine, ik vind het ook stinken ineens. hihih. meid ik hoop het voor ons hahaha. moet nog ff 1.5 wachten ofzo.

sterretje niet bang zijn voor de bevalling hoor. dat is wel het laatste waar je je sruk om moet maken. Ik zelf heb er gelukkig helemaal geen huiver voor op dit moment, en ik heb toch wat nare bloederige verhalen voor me kiezen gekregen hihih. die bevalling komt later meid, nu genieten.
En net wat linda zegt, iedere bevalling is anders.

ben nog op me werk, dus ga weer wat doen.

xxx bambi

ja lin, dat ben ik. ik had jou ook al eerder zien staan op hyves, maar heb je nu toegevoegd, leuk?

bambi, dank je. dat zijn inderdaad mijn hondebeestjes.
kruimel de oudste hond had vanochtend wat raars.
was druk aan het spelen  buiten met de jongste hond (simba) en zo ineens hartstikke mank. heel vreemd.
wij kijken of ze wat in haar pootje had, maar konden niet echt wat vinden, wel steeds piepen als we eraan kwamen.
Mee naar binnen genomen en maar even lekker in de mand gelegd. mijn vriend net gevoeld aan het pootje toen ging het ineens "knak"en nu loopt ze weer goed, misschien zat er wel iets uit de kom of gedraaid zodat het even moest knakken. heb ik zelf ook wel eens met m'n been, dan moet je hem even opzij bewegen en dan hoor je een knak.
Kruimel ligt nu lekker bij me binnen te snurken, even rust kan nooit kwaad, kunnen de spiertjes weer even tot rust komen.
De poes op de foto van hyves is helaas overleden, mijn schatje.  hij had katteleukemie.mis hem nog vaak.
de schimmel (paard) is uriel, ze is een kwpner van 1.65 en echt super braaf.
eh even kijken welke foto's er nog meer opstaan, weet ik niet eens haha

er staat ook nog een bruin paard op de foto, dat is mijn (nu) 2,5 jarige merrie. ook een kwpner en bij ons geboren uit onze oude fokmerrie die aan koliek gestorven is vorig jaar.
ik sta ook nog samen met mijn vrienndje op de foto, (hij kijkt een beetje boos, whahwa)
is eigenlijk heeel lief hoor, (soms haha)
die foto van de hondjes in de schommelbank zit kruimel (vandaar mijn schuilnaam op het forum ) links en Simba rechts.
Simba is een pup van Kruimel. Simba is 4 jaar en Kruimel 8.
Zal binnenkort ook eens wat foto's van onze koeien erop zetten, misschien wel leuk.
en natuurlijk wat foto's van de badkamer en keuken, oftewel "de puinzooi"whawha.
is er nog iemand hier op het forum nu?
onze schilderes is aan de slag, jippie. ze heeft de potloodschets al op de muur staan, vind het zo spannend.
jullie kunnen zelf kijken   welke schildering het word, staat ergens op internet. zal hem even zoeken.

Terug
Bovenaan