KLUSBABES 8

de muurschildering staat op muurschilderingen.startpagina.nl
dan staat er onder afdeling Drenthe de naam Bertus Lucassen, die klik je aan en dan op zijn site, "decors aanklikken.
en dan is het de muurschildering strand.
deze schildering is gemaakt in een rustruimte van een sauna en dus zie je in de hoeken een bank en een tv, die komen er natuurlijk niet bij haha.
hoe vinden jullie het?

he rimke, gaat het alweer wat beter met je?
zat net even te spieken op hyves, jij hebt ook leuke katten zeg.
Mijn overleden kat heette ook Jack, leuke naam.
zoals ik zie veranderen jullie ook allemaal je haar wel eens zeg, iedere foto is weer anders, schrale troost voor mij, haha.
vind het nog steeds niet wat eigenlijk, de laatste dage  wil het ook niet zitten trouwens, ggrrrr.
maar wat ik nog wilde vragen, jullie hebben het wel eens over steekjes in de linker of rechter onderbuik, ik had dat vandaag. wat betekende dat ook alweer.
mijn Nod staat op volgende week dinsdag, maar daar kan ik geen touw aan vast knopen gezien mijn temperatuur. hoewel, het blijft nou wel steeds constant wat hoger sind een kleine week.
vorige cyclus had ik dat ook. HELP?

volgens mij ben ik de enigste die vrij heeft vandaag whawha, er is hier geen kip.
ga zo effe boodschappen doen, vanavond komt broer van mijn vriend eten en die is gek op mexicaans dus denk dat ik dat maar ga maken, mjam mjam.
fijne middag allemaal
liefs kruimels

he kruimels,

lekker in je remy hier hihih.
kwam ff bijlezen, verveel me hier op me werk, alles is weer af.
veel plezier met je mexicaanse food.

xxx bambi

he bambi, ja helemaal alleen, snik snik.
ben net terug van boodschapjes doen en het wordt toch geen mexicaans, maar frietjes, groente en snitzel met champignons en uien, heeeel wat anders hahahha.
wat gaan jullie allemaal eten vanavond?
is er behalve bambi alweer iemand die toevallig thuis is?

oh de muurschildering wordt mooi, schiet al lekker op, ze is er nog.
ga effe koffie drinken, groetjes

hey meiden, even een kort berichtje. Ik ben vandaag weer gaan werken, maar heb echt veel last gehad van buipijn. Ik kan niet echt duidelijk zeggen of het nou mijn buik en/of darmen zijn. Net de verloskundige gebeld en haar advies is toch om contact op te nemen met de huisarts, zodat die kan beoordelen of het mijn darmen zijn. Ben benieuwd, ik word er eerlijk gezegd wel een beetje onzeker van. Het zijn soms ook echt van die aanvallen....

wat vervelend voor je april dat je steeds van die krampen hebt. kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt.
maar kan inderdaad netzo goed je darmen zijn, die komen wel veel meer in de verdrukking nu je zwanger bent.
had jij ook steken in je onderbuik toen je net zwanger was? heb vandaag daar best veel last van en anders nooit
groetjes kruimels

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER

1)
2)
3)
4) Bieb 1e rdt-jes na mk
5) bezig bijtje
6)
7)   Bambi 3e ronde
8) Jacqy84, 3e ronde  April 2, 10e ronde
9) Linda_84, 3e ronde  
10) kleintje 4e ronde
11)
12)
13) Miekje, 5e ronde  
          erikenmarleen, 3e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20) Happy 4e ronde
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24) Essy, 2e ronde
25)
26)
27)
28)
29) Renee, 2e ronde (uitgegaan van 44 dagen)
          kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2)
3)
4) bezig bijtje 16e ronde 1ekindje,  Bambi 4e ronde
5) Jacqy84, 4e ronde

6)
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)
29)
30)
Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Terug
Bovenaan