KLUSBABES 8

Ja, de RD's zijn er dus. Maar voel er niks van. Doet eigenlijk minder zeer dan met pil...
En eindelijk kan ik weer op de roze wolk.

@ April: beterschap, hoop dat de steken in je buik gauw over zijn.
@ Kruimels: Wat was je lekker in je eentje aan het kletsen vandaag. Ik ga je ook even opsporen op hyves en nodig je dan uit. (Stefanie)

xx

Hey meiden, ben net al bij de huisarts geweest. Ik had even gebeld, en hij wilde me meteen zien, wel fijn moet ik zeggen. Volgens hem is het mijn maag en staat het los van de zwangerschap. Het nadeel is wel dat hij me ivm de zwangerschap nu niks kan geven. Hopen dat het vanzelf over gaat (niet te veel ineens eten en niet te kruidig). Mocht het erger worden dan moet ik weer terug komen.

Ja, kruimel, ik had echt ongi krampen, dacht zeker dat ik ongi zou worden.

Hey essy
De rd's gearriveerd, kan je in iedergeval weer op naar de volgenden ronde

April: gelukkig is het je maag dan maar om het maar zo te zeggen, hopelijk zakt het snel af en als je er volgende week nog last van hebt, gewoon weer naar de ha gaan, meid
Ik denk dat wij vanavond stokbrood met kruidenboter gaan eten, vanmiddag hebben gebakken ei gegeten omdat ik dan tot 12 uur werk heb ik geen tijd om warm eten te maken dus vandaag een makkelijke dag haha

Bambi: moet je vandaag weer met de hond trainen? het is in iedergeval droog vandaag haha

Kruimels: harstikke gezellig meid dat je me vriendje bent op hyves, er heeft nog niemand aan   mij gevraagd hoe het kan dat ik zoveel vriendjes buiten volendam heb hahah
Hoe is het met de muurschildering?? schiet het al op

Heb net een sinterklaas dvd gekocht voor joey effe kijken hoe hij het vind, hij ligt nog op de bank te kijken, zal mij benieuwen

xxxxx linda

@Kruimels: heb je muurschildering even bekeken. Ziet er lekker tropisch uit! Je moet maar vaak in bad gaan als het van dat miezerige herfstweer is en dan lekker dromen van zon, zee, strand en mooie mannen in zwembroek. Misschien wil je man/vriend dan wel voor mooie man spelen en voor dat bootje gaan liggen in zwembroek!

@Linda: wel goed eten hoor! Je moet goed voor jezelf zorgen.

Ik ga strakt risotto eten. MMMMM

hey essÿ: ja ik zorg goed voor mezelf hahaha, in iedergeval weer, na de dood van mijn   moeder was ikzelf gestopt met eten, ik kookte alleen nog voor mijn   man en joey, ik was in korte tijd 10 kilo afgevallen, en na een maand of 3 ging ik zelf weer rustig aan eten, en nu vind ik bijna alles weer lekker hahah

Kruimels ik ga ook effe de muurschildering bekijken

xx linda

ik heb effe gekeken kruimels maar dat wordt een ontzettend mooie muurschildering

xxx linda

Hallo iedereen!

Had vanochtend een berichtje getypt maar volgens mij is ie niet geplaatst...?!?!

Nou ja, ben iig erg druk en bijna geen tijd om te reageren. Nu even voor het eten koken snel bijlezen en een korte reactie.

Bambi, ik moest zo om jou lachen op een ander topic (over dat meisje dat haar NOD heeft en vraagt wanneer ze kan testen. De grootste "voor haar NOD tester" adviseert haar om nog een week te wachten met testen...wihihihi. Ben je echt van plan om echt pas een week na je NOD te gaan testen (als je dan nog niet ongesteld bent) ?

Bieb, wat spannend voor je dat je je zwanger voelt. Ik ben even de kluts kwijt, wanneer is je NOD?

Kruimels: ben benieuwd naar je badkamermuurschilderij, spannend zeg! Hoe hoog is je temp trouwens de afgelopen week?

Mijn temp is ineens heel laag ..normaal 36.6/36.7 en sinds 4 dagen 36,5 en 36.4  zit inmiddels op dag 25 van m'n cyclus en nog geen ei gevonden .

April, wat goed dat je naar de huisarts bent gegaan. Nu weet je dat het je darmen zijn en hoef je je geen zorgen te maken.

MOET even eten koken (had m'n man al gebeld om te zeggen dat ik geen zin had maar ik moet toch van hem hahahaha).

Kom vanavond nog wel even buurten want ben niet de hele avond weg vandaag.

X

essy, de rd zijn er. Wat heerlijk dat je er bijna geen last van hebt zeg! Zet em op he deze ronde!

X

Terug
Bovenaan