KLUSBABES 8

Dag meiden,
Hoe is het met iedereen? Ik ga zo eens bijlezen.
Ik ben vandaag (na te hebben uitgeslapen tot 12.00 uur) flink aan het werk geweest. Boodschappen, 6 machines achterstallige was, plantjes water gegeven, opgeruimd in het hele huis en gezogen. Dus een actieve dag. Ik had nergens last van en happy had me haar energie toegestuurd via telepathie  (nog bedankt daarvoor). Dus ik had echt het idee dat ik het achterstallig onderhoud heb kunnen inhalen, sinds de laatste minder actieve weken. En dat voelt GOED.
@april: oh, je had er zelf om gevraagd. Ok, dat kan.
@linda en bambi: Bedankt voor jullie lieve reactie. Ik ben ook nog niet bezig met de bevalling, dat zal tegen die tijd wel komen. En idd elke bevalling is anders en daarom is het wel eens vervelend dat mensen horrorverhalen vertellen waar niemand op zit te wachten.
@linda: Je lijkt jonger dan 29. Maar mij schatten ze ook altijd jonger. Het is een compliment, nietwaar.
@bambi: Toch alweer een jaar getrouwd, de tijd gaat idd snel.

@kruimels: spannend, spannend meid. Is je temp. ook nog hoog?
Ik heb je muurschildering bekeken en volgens mij kan jouw boerenman er ook wel voor liggen.
@bambi: dus bij jou wordt het dit keer ook spannend.
@pipstip: Wie kookt nou eten dat ie niet lekker vindt???? Dan moet je toch ook pipstip heten (nou ja, je bijnaam iig)
@linda: mmmmm, stokbrood met kruidenboter, dat klinkt nu wel heel lekker

@april: Ik weet dat ik in week 5 destijds ook last had van steken, maar die deden zo'n pijn dat ik bijna flauwviel. Ik dacht destijds dat ik buikgriep had, omdat het tevens van boven en onder eruit kwam. Ik hoop voor je dat het snel over is, beterschap.
@kruimels: kun je de schilder nog doorgeven dat ze een foutje op hun site hebben. Er staat decorartie ipv decoratie.
@bambi: whahaha, ik dacht dat ik de enige was die zich ergerde  aan die topics. Inderdaad vragen om de bekende weg, maar vooral omdat er soms voor alles een nieuw topic wordt geopend, terwijl als je even verder kijkt er nog 3 met t zelfde onderwerp zijn. En vooral de topics met "help" in de titel vind ik erg vervelend. Ik vind dat je dat woord moet gebruiken als er echt iets ernstigs is. Ik schrik dan ook elke keer als ik het zie staan.

@bieb: ik eet er ook regelmatig meer op een dag. Hm, wist niet dat het laxerend werkte.
@happy: wat vervelend van je hoofdpijn, ik hoop dat je je morgen beter voelt. Volgens mij heb ik dan idd vandaag al jouw energie gekregen.
@linda84: Ik heb sindsdien alleen maar op de laptop gewerkt, dus ik heb het nog niet geprobeerd. En als je nou onder de zonnebank gaat? Bij kruimel hielp dat tegen een winterdip. Alleen moet je het niet te laat op de dag doen, want dan val je niet goed in slaap. Ik ken het winterdipgevoel. Ik heb er tot nu toe nog geen last van, gelukkig. Wel van de kou. Ik hoop dat de temp. snel weer iets gaat stijgen.
Nou dames, ik heb alles gelezen. Mijn mannetje komt er zo bij liggen, dus ik ga weer afsluiten.
Liefs,
            sterretje
(ik had bijna mijn echte naam genoteerd, hihihi, de vermoeidheid denk ik)

pip, tuurlijk mag je bij ons eten, is immers niet eens zo ver rijden
het smaakte trouwens prima, maar viel niet mee om op een 2 pitsgasstelletje met 5 pannen te moeten koken whawha. maar het is gelukt hoor.

april, leuk he de muurschildering. deze komt in de nieuwe badkamer, daar hebben we een nis gemaakt en daar komt ie in. als het af is dan stuur ik wel een fotootje.

bambi, hoe was het trainen met je hondje? wou hij deze week wel luisteren, haha
ik las over de zwangerschaps testen die je al een paar dagen voor je Nod wil doen, maar voor zover ik weet is dat onzin die testen. ik heb ze zelf ook besteld hoor, en ze zijn gewoon net zo betrouwbaar als de gewone, maar het schijnt dat er geen test bestaat die je vroeger kan doen dan op je Nod dag.

doen we bieb, dat shoppen haha waar spreken we af?
je moest nieuwe accesoires hebben he? nou ik kan nog wel wat voor de nieuwe badkamer gebruiken en dan gaan we ook effe langs de prenatal, babyspulltjes kijken
vind ik zo leuk!!!! zucht
we blijven inderdaad maar aan de klus, figuurlijk. ik ben er wel een beetje zat van hoor nu,pffff ben de troep echt effe poepzat!!!!
dus je hebt een lekker soepie gehad, ook eeeerrrrggg lekker.
raar dat je steeds zo'n honger hebt hoor, zou het dan toch waar zijn?????

linda84, helaas ik moet vrijdag werken dus ben dan in emmen. als je daar nou gaat shoppen dan kan ik je nog een kopje thee aanbieden whawha

sterretje, was me niet opgevallen die typfout, maar iemand anders maakt de muurschildering omdat deze beste man zo vreselijk duur was.
het wordt nu gemaakt door een meisje uit coevorden en ze is super goed en niet duur!
goed geregelt he?!

Terug
Bovenaan