KLUSBABES 8

meiden volgens mij is iedereen alweer vertrokken hier, dus ga ook mijn bedje in.
morgen weer druk in huis aan de gang,pppfffff
welterusten allemaal
xxx kruimels

Hey meiden, nou ik geloof dat ik even moet klagen, sorry hoor! Gisterenavond echt veel last gehad van mijn maag/darmen, echt steeds van die pijnlijke aanvallen. Nu ben ik net op en wil ik eigenlijk gaan werken, maar zodra ik een beetje eet begint het alweer......... Als het erger wordt moet ik alsnog de ha bellen, dus vandaag maar even afwachten.

Sorry hoor, maar baal er onwijs van, doet af en toe echt zo zeer.

Groetjes

Goedemorgen!

Linda 84: nee ben helaas niet in Eindhoven vrijdag. Wel vrij   maar moet om half 3 bij gyn zijn. Anders hadden we kruimels ook kunnen vragen, moeten nog shoppen haha
April: hoop dat je pijn snel over is. Je bent natuurlijk extra   ongerust ivm zwangerschap
Eindhoven is trouwens maar half uurtje van mijn woonplaats vandaan, nou oke dan 40 min met auto

Gisteren had ik gelezen over een meisje die zwanger was en die s morgens wakker werd met metaalsmaak in mond...en wat denk je dat ik vanmorgen had...juist ja.
Ik noem t maar toeval hoor

Zo, ga nu snel werken

Doeii tot later

Even snel want ik had al op de fiets moeten zitten!

bieb: metaalsmaak? had het ook weleens gehoord maar jij hebt het.....toeval of...??? Ik gok op het tweede.

Happy, hoop dat je hoofdpijn over is!

april, beterschap, blijf maar lekker een dagje thuis want om zo op je werk te zittin is ook niks!

Sterretje, zo jij was actief gister! GIRLPOWER, nee ik noem het MAMAPOWER hihi

Ik ben weg...

Dikke kus

goeiemorgen meiden

zo jullie zijn lekker aan het klesten geweest gisteravond

sterretje: haha had je last van nesteldrang haha,

Bieb: ik hoop voor je dat het raak is meid, ze zeggen toch altijd dat je erg vruchtbaar bent na een miskraam? ik hoop het voor je

April: als je het niet vertrouwd meid en je hebt pijn, gewoon gelijk de ha vandaag weer bellen en anders vragen of die je dan doorstuurt naar de gyn

Happy: ben je alweer wat opgeknapt?

Oja ik weet nou effe niet   meer wie vroeg wanneer de sint komt, maar bij ons in volendam komt ie zondag 18 nov. en wanneer ie op de tv komt dat weet ik niet, ik dacht van zat. 10 nov. maar weet het niet zeker

Kruimels: ik kan erin komen dat je het verbouwen zat bent, en al helemaal omdat julllie het zelf doen pff petje af hoor ik moet er niet aandenken   hahah als wij gaan verbouwen wordt het gedaan haha

Meiden ik ga stoppen, ik ga boodschappen doen, sporten en dan bij mijn pa schoonmaken

tot vanmiddag

xxxx linda

Goeiemorgen meiden,

Gelukkig de hoofdpijn is weg!!!!!   wat is dat toch iedere keer weer vervelend zeg. Mn mannetje is nog steeds ziek  de ha gebeld en die zei ook dat het gemiddeld wel anderhalve week kan duren. Nou kan wel gaan kloppen want, hij is al vanaf vorige week vrijdag thuis. Ik moet trouwens bekennen dat ik naar jullie heb zitten gluren !!!!!!! Via die link van bambi haha wat had ik me julie anders voorgesteld zeg!!!!! Linda, wat heb jij een leuk kaboutertje, nu weet ik tenminste waar we over praten he ...... Sterretje, gelukkig dat jij mn energie nu had, weet ook wel aan wie het doorgeef he mamma !!!!!

Liefs happy

Jeetje bieb, dat wordt spannend zeg, heb dat idd ook wel vaker gehoord van die metaal smaak. Zal voor je duimen meid .....

kus happy

Meiden, ga naar mn werk. Misschien tot vanavond maar, moet weer op kraamvisite en nog naar een verjaardag dus ik zie wel. Fijne dag voor de meiden die vrij zijn en vvo rde andere werkse.......

Kus happy

Terug
Bovenaan