KLUSBABES 8

we eten heeeel vies: aardappelen, karbo en ik witte bonen in tomatensaus en m'n man rode kool...zooo geen zin in hahahaha.

Hoe vind Joey de dvd?

X

nou pip, niet mijn smaak qua eten haha, maar voor jouw in iedergeval eet smakelijk

Joey kijkt wel maar speelt nu ook ondertussen met zijn bouwblokken

xxx linda

ik ga weer stoppen ik ben er misschien vanavond nog even, ik ga nu brood snijden voor joey

Rimke: hoe gaat het met je??

Happy: heb je het druk meid

xxxx linda

Essy en linda, wat leuk dat jullie even op de site gekeken hebben naar onze muurschildering, vind hem zelf ook erg mooi hoor.
Ze is op dit moment nog aan het schilderen, maar zal zo wel naar huis gaan en komt dan zaterdag pas weer, maar het is al behoorlijk ver hoor.

essy, whawha ja ik zie mijn vriendje al liggen voor de palmboom in z'n aller sexy lijkende boxer zwembroek, mmmmm. (maar ja, hij blijft een boer he haha)
leuk dat we nu bij elkaar op hyves staan, heb je er tenminste een gezicht bij.

linda, wat staat er op die sinterklaas dvd voor joey, liedjes?

April, misschien ben ik dan wel...... oh durf het gewoon niet te hopen.
6de ronde zou toch moeten kunnen?
en we hebben echt om de dag geklust.

Pip, raar dat jouw temperatuur inderdaad zo laag blijft.
heb je echt vanaf dag 1 van je ongi getest en op dezelfde tijd s'ochtends vroeg als je wakker wordt? misschien komt hij er nu aan hoor, want vlak voor je ei gaat je temperatuur eerst omlaag.
mijn temperatuur was de afgelopen dagen steeds 37 of 37,1 dus opzich wel hoger dan de eerdere dagen.
Ben jij ook al niet zo gek op aardappels vlees en groente?
ik vind trouwens de karbootjes wel lekker, heeerlijk zelfs maar ja die bonen en aardappels weer wat minder whawha.
ik moet nog eten maken, stel het zo lang mogelijk uit, bah want ik moet in dat koude stookhok koken omdat onze keuken er al uit is gesloopt. jak ik haad verbouwen !!!!!!

nou ga nu toch maar eens beginnen, eetse allemaal en mis tot vanaaf
liefs kruimel

Kruimels, kan ik niet bij jou aanschuiven vanavond, jullie eten is veel lekkerder dan dat van ons hahahaha.

Jij hebt je ei dus al gehad. Zo mooi dat je dat kan zien aan je temp! Volgende week dus je NOD, spannend hoor!

Ik vind mijn temp ook heel vaag....ik weet dat het voor je ei daalt dus ik was ook heel blij toen het daalde maar nu blijft ie zo laag...eten is bijna klaar, mmmm moet maar eten dan.

X

Kruimels en Bieb, super spannend wie weet zijn jullie deze ronde zwanger!

Linda, wanneer komt die aardige man met al zijn cadeautjes eigenlijk weer in het land? Zeker wel een spannende tijd voor joey?

Wij eten vanavond maar weer rijst, is denk ik beter voor mijn maagje. Ik ben op zich nu wel gerust gesteld, maar het voelt wel echt K.. moet ik zeggen. Zelf denk ik dat het niet alleen mijn maag is, maar ook een beetje mijn darmen. Ik hoop echt dat de pijn snel minder wordt. Ik heb echt van die aanvallen, en dan heb ik het echt niet van de pijn.
Nou ja, genoeg gezeur over mij, iemand nog wilde plannen vanavond?

Rimke meid, hoe is het nu  met je? Het voelt een beetje dubbel moet ik zeggen om over van alles en nog wat te kletsen terwijl jij zo'n verdriet hebt, Je weet, je kunt hier altijd terecht he, sterkte!

Meiden, voor de rest ben ik even kwijt welk verhaal bij wie hoort.

Groetjes

Kruimels; leuke muurschildering, ik heb ook even gekeken. Waar wordt dit ook alweer geschilderd?

Pip stip: jakkes, jullie avondeten is ook niet echt mijn favoriet moet ik zeggen.

Terug
Bovenaan