KLUSBABES 8

he meiden,

ja pip, ik word zo moe van die vragen he. waneer kan ik testen ? kan ik zwanger zijn ??
het is gewoon vragen naar de bekende weg.  
Dat ik voor me NOD test heeft daar niks mee te maken, ik zeg ook in dat berichtje dat ik het zelf ook nog volgehouden heb.
Deze keer als de ongie weg blijft wil me mannetje dat, maar ik heb zelf zoiets van mhhh, ik heb hier testen liggen die 6 dagen voor je nod mogen. dus miss doe ik het 3 nov al. (komt me beter uit als 4 nov. hihihi) En anders indd pas een weekend verder.

andere meiden, veel plezier vanaaf. ik ga indd trainen met het hondje, gelukkig binnen training.
Theorie en oefeningen met voer en borstels

xxxx Bambi

Hey Kruimels,
We staan nog niet bij elkaar op hyves. Jij moet eerst op accepteren klikken.

Bambi, succes met de doggytraining!

Ik ga gtst kijken...........

@kruimels: wanneer gaan we shoppen? haha ik ga denk al vrijdag. Dan heb ik vrij en moet om half 3 bij gyn zijn. Als mannetje op tijd thuis is gaat hij mee. Weet niet of hij mee de spreekruimte in wilt, maar hoop t. Stel dat ik goed nieuws krijg....
Fijn dat t niets ernstigs was met je hondje
Leuk die muurschildering. Weer eens wat anders. heel wegdromen straks in die koude winters. Jij blijft ook lekker klussen (echt klussen dus) trouwens.
Die steken heb ik nu ook in maar dan rechts en links. Steken had ik ook bij 1e zwangerschap, dus hoop maar dat t nu ook goed nieuws.
Spannend, jij hebt al eerder je NOD

@Linda: dat was geen mailadres van Kruimel hoor, maar komt door dat apenstaartje wat ik ertussen had gezet
@April 2: fijn dat t los staat van je zwangerschap, weer een zorg minder
@essey; jammer van je rd-tjes
@pipstip: mijn NOD is 1-11 (mooie datum...)
@Bambi: welke test is dat dan dat je eerder kan testen?
Oja, veel plezier met je hondje

Wij hebben vanavond groentesoep met brood gegeten. Had weer zo een honger. Net maar gestopt met eten, maar had nog steeds hongergevoel. Nu ook nog trouwens

Over bevallingen gesproken. Heb ik eigenlijk nooit zo over nagedacht. Iedereen weet dat t pijn doet, t hoort er gewoon bij. Sja, als je ingeknipt wordt is natuurlijk minder. En iedereen heeft altijd maar negatieve verhalen, maar nooit positieve.

Ik had weer wat hoor vanmiddag. Ik had suikervrije mentos gehaald, maarja je weet wat dat is met suikervrije snoepjes, als je te veel eet kan dat laxerend werken. En natuurlijk pak ik geen 1 snoepje, of 2 of 3, nee natuurlijk bijna alles opgegeten. En ja hoor, daar begon t al te borrelen. Natuurlijk even geontlast (sorry hoor) op t werk, en nu borrelt t ook aardig haha. Ach ja, god straft onmiddelijk. Had t kunnen weten natuurlijk

Ben zo sloom vanavond. Heb me uiteindelijk naar de keuken gesleept om een beetje schoon te maken. doe meestal op woensdag keuken en wc's enzo. Dus toch nog keuken, 2 wc's gedaan en de plantjes water. Nu doe ik NIKS meer

Meiden, ff snel want, heb echt onwijze hoofdpijn dus a mn mandje in ...... tot morgen en een fijne avond allemaal

liefs happy

Hey meiden,
Was vandaag weer eens laat thuis, lading boodschappen gedaan en toen nog van alles moeten regelen. Vandaar dat ik nu zo laat ben. Maar als ik dalijk weer even weg ben, ik heb mega rekbaar slijm, dus.... dan weten jullie het wel

ja hoor... ik ben weer online en jullie zijn allemaal foetsie  allemaal gtst aan het kijken ofzo?

Sterretje was het nog gelukt met je toetsenbord?
Essy, sorry, zal proberen te onthouden waar je woont.
Sterretje, was vanochtend weer helemaal fit wakker geworden, dus denk gewoon een vroeg winterdipje ofzo... en ben laatste tijd ook beetje aan het haasten wat ik niet moet doen. Maar komt allemaal goed.

Bieb en kruimels, ik ga trouwens vrijdagmiddag shoppen. Iemand van jullie dan toevallig in Eindhoven?
Ga lekker al sinterklaas inkopen doen. Ben ik er lekker op tijd mee klaar.

Terug
Bovenaan