KLUSBABES 8

@bieb en bambi: t wordt steeds spannender.
@linda: nesteldrang, hahaha. Wat een leuke verassing voor je man.
@april: en opgelucht? Hoe was het om de kleine te zien/horen?
@rimke: Wat rot meid. Heb je nog last van pijn na de behandeling?
@kruimels: er stond nog een fout in dezelfde reger, nl: ontspanings. Dan kan die man wel duur zijn, maar zijn site is dat iig niet. Fijn dat iemand het voor minder doet.
@happy: volgens mij voel je je stukken beter vandaag. Ik heb vandaag bijna alleen geslapen, ik voel me verkouden en misselijk.

echt zo irritant, nu heb ik al drie keer een stukje getypt, maar er gaat steeds iets mis dus mijn berichtje wordt niet geplaatst.

Engeltjuh, dat is zeker spannend je eerste echo, hoe ver ben je nu?

Linda, leuk zeg dat je een foto laat maken. Lijkt me inderdaad wel moeilijk om niks te zeggen, maar des te leuker is de verrassing straks. Kan joey wel zijn mond houden, of beseft hij het nog niet zo?

Rimke, meid echt heel veel sterkte, echt verschrikkelijk voor jullie.

Bieb, Bambi, ik vind het zo spannend, jullie datum komt echt dichtbij, maar Kruimel en Renee jullie eerst, hoe is het?

Ja sterretje, ik ben wel opgelucht dat met het kindje alles goed is en de echo was super. Ik hoop eerlijk gezegd wel dat de pijn snel minder wordt, want ik heb er wel veel last van.

Sterretje, wat vervelend zeg dat je misselijk en verkouden bent! Beterschap en doe maar lekker rustig aan.

Hoi meiden,

Ff snel want ga op kraamvisite   leuk,leuk !!!!!!

Sterretje; jeetje meid toch geen griepje op komst he ? Ik voel me idd weer een stuk beter, hoop voor jou dat het niet doorzet ......... goed voor jezelf ( en uk ) zorgen he, laat je mannetje maar lekker voor de vitamientjes zorgen

Bambi; ik sta niet met een foto op internet sorry. Het is nu wel vreemd hoor dat ik nu een gezicht zie bij degene waar ik een bericht aan typt. Heb je nog vage klachten verder? Zal heeeeeeeeel hard voor je duimen. Wat ad je trouwens een mooie jurk aan zeg!!!!

Linda; nou waarschijnlijk heb je het al gelezen bij bambi, geen foto helaas. Ik had me jou in ieder geval wel met donker lang haar voorgesteld!!!!! Hoe gaat het verder?

April; jeetje goed nieuws voor jullie he, een kloppend hartje, helemaal super hoor! Geniet ervan ......

Meiden da weer wieberen, alle andere meiden ik denk ook aan jullie hoor !!!!!! Fijne avond lieve meiden

kus happy

Ik wordt er gek van!!! probeer al de hele dag op deze site te komen. dan kan ik eindelijk ons forum openen, wil ik de pagina's doorlezen, eindelijk laatste pagina na 10x op de home pagina terecht te komen, klapt ie er wel uit. Nu eindelijk alles gelezen dus benieuwd of het lukt om berichtje te plaatsen. Eerst dan maar kopieeren. Las dat April ook al problemen had met berichtje plaatsen

@Rimke; Misschien uiteindelijk toch beter een spoedcurretage. Nu kan je t tenminste rustig gaan verwerken. Heel veel sterkte meis de komende tijd
@Engeltjuh: fijn dat t goed met je gaat. Sja, misselijk hoort er bij he? hoop dat t niet te lang aanhoudt
@Linda: leuk dat je foto;s laat maken.
@Bambi: he ik heb ook testen van matcare liggen, straks even kijken of ik die ook eerder kan testen. Raar he, je hebt bepaalde 'klachten' maar dan verzin ik een reden om niet gelijk te denken dat ik toch zwanger ben, want stel dat ik t uiteindelijk niet ben, dan is dat weer zo een teleurstelling.
@April 2: gaaf dat je t hartje hebt horen kloppen! Gelukkig dat alles goed gaat. Werd je niet emotioneel? ik zou volgens mij gelijk janken. Wordt je nu verder onderzocht voor je darmen?

Ik weet t niet hoor, maar had vanmiddag een misselijk gevoel. Misschien allemaal toeval, of wil ik t gewoon voelen. Ging ook vanmiddag in de kantine zitten, normaal ga ik ef naar buiten nu geen zin. Bah, allemaal rokende meiden. Stinken man mijn kleding, ging bijna over m'n nek. S middags peer gegeten, had nog meer zin om te eten. Ik zit naast doos met allemaal snoep, maar dacht van nee, ik neem niks. Vond nog dextro in tas, dus paar gegeten. En kreeg me toch darm krampen, hup snel naar de wc!! Denk toch dat t door de peer kwam, want heb ik volgens mij wel eens eerder gehad.

Vanavond echt een ham/kaas menu gegeten. Witlof met ham/kaas en geb. aardappeltjes, en cordon blue (ham/kaas). Bah, vies ding, maar de helft gegeten

Ik ga nu eens mijn testen bekijken, ef kijken of ik eerder kan testen. maarja, moet morgen toch naar de gyn, misschien ziet hij wel wat

Ik word echt gek, kan slecht inloggen en berichtjes plaatsen!!
Bieb, succes morgen, spannend hoor, wie weet?!! Moet je morgen middag? Laat je ons wel even iets weten?

Terug
Bovenaan