KLUSBABES 8

he meiden!

Heel verhaal getypd is ie weg!!! balen!! mag ik weer opnieuw!
Laatste paar dagen niet online geweest, druk druk druk!
rimke, jeetje meid, jij hebt heel wat te verwerken op het moment! heel veel sterkte hiermee en ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven.
linda, leuk hoor foto maken als verrassing voor je man!
april, gaaf zeg! het hartje! lijkt me een bijzonder moment!
bieb, spannend hoor morgen bij de gyn! veel succes daar!
renee, kruimel, bieb en bambi, het word spannend voor jullie en ikzelf haha ga duimen hoor!

Hier alles goed! wacht rustig tot mijn nod maar vind t stiekem toch wel een beetje spannend hoor!
Van de week een babytje van 1 week oud gezien en vastgehouden! Nou dan gaat mijn hartje weer sneller kloppen hoor! wil m wel meenemen! maar dat gaat natuurlijk niet!

Liefs Jacqy

hoi meiden,

jeetje het forum is echt van slag. moeilijk inloggen en moeilijk verzenden, zal zo eerst het bericht copieren voordat ik op   verzenden druk hihih.

Bieb, vaag he bij elk klachtje leggen we natuurlijk de link.ik had het vanmiddag en vanavond ook zo erg met me darmen, heb me letterlijk leeg gesche.....hihihih
en net moes ik weer .

he jacqy tuurlijk word het weer spannend, dat is het elke maand hihih en je mag dat wel laten merken hoor, dat hoef niet stiekem hihi.

Rimke meid, ik hoop dat je nu van die verschrikkelijke pijn verlost bent, nu samen met je mannetje deze rot tijd doorkomen. veel sterkte ermee. en als je wilt dat we gewoon met je kletsen, doen we dat offcourse.

april wat super gaaf dat je het hartje heb gehoord, leuk joh, lijkt me wel een emo momentje hoor.

engeltjuh op en top zwanger met overgeven en al, wel rot dat je alle klachten heel heftig heb, maar alles voor het goede doel he.

kom net terug van een meidenaaf met me vriendinnen was wel leuk, kregen ff ruzie over dat we te weinig interesse in elkaar tonen ed. maar gelukkig is het weer goed.
ben kei moe, ga me bedje in, mannetje ligt al.

trusten. dikke x Bambi

Hoi meiden,

Nou het forum doet idd erg raar zeg. Kon de klusbabes niet openen en toen was ie open en als ik dan naar een andere pagina ging zat ik weer gewoon op het forum  Net op kraamvisite geweest, een meisje van drie weken oud, zoooooooo leuk joh

Rimke; ik hoop dat je nu van de pijn af bent joh. Praat er lekker met je mannetje over om het te verwerken, sterkte....

Bieb; jeetje, klinkt allemaal wel heel spannend. Zou toch goed kunnen want na een miskraam zou je toch erg vruchtbaar zijn he. Duim voor je......

Meiden, ga mn mandje in. Slaap lekker en tot morgen

Kus happy

he dus jullie hebben ook al problemen met de site, ik ook. moest zelfs helemaal opnieuw aanmelden onder ander wachtwoord anders kon ik er niet eens opkomen.
typ ook niet zo'n lang verhaal, stel je voor dat ie ineens weer weg is.
even snel alles gelezen.maar lang niet alles onthouden vrees ik, sorry.
bieb, veeel succes morgen
linda, wat leuk dat je een nieuwe foto laat maken van joey, leuke verrassing voor je man.
april, wat mooi dat je nu het hartje van de baby hebt gehoord, was vast een heeel bijzonder moment.
rimke, heb zo met je te doen meid!!!! misschien maar beter zo dat ze alles nu weggehaald hebben, da heb je er waarschijnlijk binnenkort lichamelijk niet zo'n last meer van en kun je het geestelijk gaan verwerken, heeel veel sterkte allebei.
heb verder niet zoveel beleefd en ben weer erg moe, moet morgen weer dagje werken en dan WEEKEND jippie.

voel me verder goed, nog geen rare klachtjes weer gehad, waarschijnlijk begin volgende week Nod en anders eind van de week(aan mijn temperatuur te zien)
spannend!!!
welterusten allemaal
xxxxx kruimels

Door   gedonder op deze site weet ik niet meer wat er geschreven is. Denk ook dat ik daardoor nu als 1e schrijf omdat jullie allemaal niet meer erop komen. Beheerders zijn zeker flink aan t klussen haha

Weet nog wel iets. Geloof dat Jacqy en Happy op kraamvisite zijn geweest? Leuk is dat he? al moet ik eerlijk erbij zeggen dat t van familie leuker is dan van collega's ofzo. Maar dat zal bij iedereen zo zijn

Bambi: jij ook al zo aan de schij****. Ik lees altijd dat je last krijgt van obstipatie bij zwangerschap, nou als t bij ons raak is hebben wij dat niet whahaha. Ach. mischien dan later in de zw.

Vanmiddag moet ik dus half 3 bij gyn zijn. Als ik vandaag hopelijk nog op deze site kom laat ik wat weten

Zo, nu eerst koppie thee, dan badkamer en koelkast schoonmaken. Dit is voor t eerst sinds maanden dat ik weer s echt alleen ben. Vriend afgelopen maanden natuurlijk thuis gezeten. Nou, vindt t wel weer s fijn hoor!!

Gr en tot later!!

he meiden,

jee het valt ook vandaag niet mee om op het forum te komen pfff.
Ik kom net me bed uitrollen, schandalig he. denk dat ik een beetje moe was. Nou ff wakker worden en zo ff douchen en dan aan de boodschappen.
het huisje komt morgen wel, ohja wel ff de droger aan en de vaat, maaar stoffen en zuigen doe ik morgen.
Morgenaaf een vrijgezellenfeestje, nou zoals ik me nu voel heb ik helemaal geen zin om pannenkoeken te eten op een varende boot en daarna te hossen in de skihut. ben hartstikke gammel. ach we zien wel.

bieb succes bij de gyn vandaag.

xxx Bambi

p.s maar goed dat ik me bericht heb gecopieerd, want ik plaats hem nu al voor de 3e x

Hey meiden,

Hier alles nog steeds hetzelfde. Maar even afwachten hoe hte vandaag gaat, anders bel ik de huisarts nog maar een keer denk ik.

Bieb, lekker even bij slapen! Hmm, pannekoeken eten en hossen in de skihut, niet echt jou favoriet dus? . Hier is het huis ook een puinhoop, maar ja ik heb me voorgenomen de komende dag rust te houden.

Oh, foutje, ik bedoel in mijn vorige berichtje natuurlijk bambi ipv bieb!!

Sorry Bambi!

Terug
Bovenaan