KLUSBABES 8

hallo meiden,

Het is jullie misschien niet opgevallen maar ik heb even een tijdje wat meer afstand genomen. Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken en na een goed gesprek met vriendjelief besloten om te proberen er niet zo veel mee bezig te zijn...
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de huisarts omdat ik sinds ik gstopt ben met de pil pas 1 keer ongesteld ben geworden. Vandaag voordat ik belde nog maar een keer getest maar negatief zoals ik al had gedacht.

Ik  heb wel meegelezen en meegeleefd met jullie allemaal.
Ik weet nog dat happy nu tante happy is, April het hartje heeft zie kloppen, kruimels een mooie muurschildering krijgt en sterretje veel typefouten ziet! Bieb en Bambi succes!

Rimke meid, wat ontzettend erg voor je! ik las het met tranen in mn ogen! sterkte...

Ik zal jullie wel op de hoogte brengen wat de huisarts zegt dinsdag.

Dikke Kus!
X

Hey Renee, leuk dat je even iets laat horen en goed hoor dat jullie naar de ha gaan. Hoe lang ben je nu gestopt met de pil?
Ben je vandaag eigenlijk vrij?

hij doet t, hij dot t, hallelujah.
Dag dames,
Ik hoop dat ie nu ook kan verzenden en ik doe het net als bambi door eerst te kopieren. Wat had dat ding de kuren gisteren. Ik had er geen geduld voor, dus heb niets meer laten horen. En bambi, ook net wakker? Ik ook. Lekker he, zo'n dagje uitslapen. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. En morgen lekker pannenkoeken eten. Oh, wat heb ik daar zin in.
@bieb: succes bij gyn.
@renee: succes dinsdag, ik ben benieuwd wat eruit komt.
Tja, en meer dan 3 berichten kon ik niet onthouden
Nou, ik kijk vandaag even hoe ik me voel en pas daar mijn activiteiten aan. Trouwens het wordt nog spannend ivm mijn mannetjes contract. 1 november komt wel heel dichtbij nu

Hoi April

Ik heb 30 mei de laatste pil geslikt. Na de stopweek ben ik na 63 dagen ongi geworden op 3 augustus. Daarna geen ongi meer. Ik ben onderhand dus al 5 maanden gestopt met de pil.
Op aandringen van vriendjelief dan toch maar een afspraak gemaakt bij de h.a.

X

zo meiden

Ik lees dat ik niet de enige ben met kuren met het forum, wat is dit irritant,

ik heb nog niet alles bijgelezen, ik heb vandaag een beetje de wabber in me gat voor als dit typisch volendams is bedoel ik dus dat ik denk ik een beetje hyperactiviteit van happy heb overgenomen haha

Happy: ik had tot 4 jaar geleden heel lang haar, tot mijn ellebogen, na mijn trouwen heb ik het afgeknipt want ik werd er helemaal gek van haha

April mooi he een echo en gelukkig dat met het kindje alles goed, en dat je de pijn hebt van je darmen en maag, misschien dat je er toch wat voor krijgt

Bieb: jij moest vandaag naar de gyn? hoe is het gegaan

Renee: goed dat je een afspraak hebt gemaakt met de ha,

Iedereen die ik vergeten ben sorry daarvoor, maar ik ga weer stoppen, ik ga kijken of ik 1 minuut rustig op de bank kan zitten haha
ttot vanmiddag en hopelijk doet da stomme forum het dan wel meteen

xxx linda

Wat is er toch aan de hand met het forum, echt zo irritant!   Ik heb zo lang geprobeerd onze pagina te openen dat ik nu vertgeten ben wie wat heeft getypt!

Is er eigenlijk iemand, of heeft iedereen moeite om de pagina te openen?

Bieb, ben benieuwd hoe het bij de gyn was?

Zo het is me weer gelukt hoor om een bericht te typen. Althans, nu moet ik m nog plaatsen...k*t site hoor. Ik hoop dat ze er nu wat aan gaan doen

Renee: ik hoop voor je dat het niets ernstigs is. Succes bij de dokter

En verder? weet t niet meer

Was binnen 5 min weg bij de gyn. Verteld dat ik weer ong was geworden en eisprong heb gevoeld, en dat we weer aan t proberen zijn. Hij vond t dus niet nodig om me te onderzoeken. Moet wel als ik 1 week overtijd ben gelijk weer op controle, nou misschien kan ik dan al over 2 weken terecht haha. Dus was snel weer weg

Vanmiddag had ik even zoiets van: nee ik ben niet zwanger. Maar dat duurde maar even, want daarna had ik zoiets van, volgens mij wel. Ik weet t niet, voel van alles dus hoop t gewoon. Maar maak mezelf niet gek, ik wacht wel af
Ik heb dus ook die testen van Matcare, dus kan 4 dagen te voren al testen. Doe t denk niet. Vorige x testte ik na 3 dagen overtijd pas pos. 1-11 NOD, wel spannend hoor

Is Kruimels haar NOD niet bijna?

Net met vriendlief boodschappen gedaan. Straks eten we sla, met stolkbrood en kruidenboter en kipfilet. Lekker makkelijk.
Misschien komen mijn ouders morgen. Hangt er vanaf of mijn vader niet te veel pijn aan knie heeft. IS vorige maand geopereerd aan meniscus, maar rijdt wel gewoon auto. Maarja, naar ons toe is toch 2 uur rijden

Nog iemand pos. getest?

Meiden wat een kl*te forum he. Las dat jullie er ook  nog last van hebben !!!!!! Zit echt al zeker een kwartier te proberen om een berichtje te plaatsen maar, kreeg heel de tijd het venster niet en lag dan direkt weer uit de klusbabes pfffff. Weet ondertussen al niet meer wat er allemaal geschreven is ........ Vanavond heb ik meiden avond in de kroeg gezellie...... Renee, leuk dat je er ook weer ff was, snap het wel hoor dat je even wat afstand neemt dan, ben benieuwd wat de ha zegt, fijn dat je ons dat even laat weten. Succes meid. Bambi, oh ben jalours zeg, gezellig naar de skihut, vind ik helemaal super. Maar ja, als je je niet helemaal super voelt is dat iss minder ja. Toch een fijne avond ....... De rest van de meiden ook een gezellige avond en tot morgen

kus happy

Terug
Bovenaan