KLUSBABES 8

hoi meiden,

Nou is hier niet druk geweest he, is ook moeilijk om inteloggen en dan nog 100x proberen je bericht te plaatsen, jeemienee, daar moeten ze gou iets aan doen.

Renee leuk dat je weer ff kom buurten, wat rot dat je nog steeds geen 2e ongie heb gehad je had er al 5 ofzo moeten hebben, ik hoop dat je HA je kan doorverwijzen en dat ze er wat aan gaan doen. succes ermee.

April alles goed, voel je je al weer wat beter.

Linda hoest met je hyperative. hihih

Bieb nou dat was een snelle dan bij de Gyn, nu indd hopen dat je over 2 weken al weer komen mag hahah. raar he ik heb het ook het ene moment debk ik ja ik voel het echt, weet het zeker, maar dan denk ik om mezelf in bescherming te nemen, nee joh je houd jezelf weer voor de gek, je bent niet zwanger. het blijft toch afwachten he.

Ik voel me iniedergeval niet helemaal toppie, heb het zo koud en heb echt blauwe tieten gevoel. miss krijg ik gewoon griep, ben namenlijk heel snel buiten adem en dan zijn me ledematen helemaal zwaar zeg maar.
ik moet nog een volle week wachten, dus probeer er niet te veel mee bezig te zijn hahaha.

ga nu gtst kijken.

xxx Bambi

nou hij deed het dus niet, maar goed dat ik hem heb gecopieerd,
happy fijnen avond in de kroeg, maar ik heb morgen avond pas de skihut,  dus miss voel ik me morgen wel oke.

He meiden!

Nou de site doet nog steeds raar! Hoe lang zal t nog duren?
Bieb, blij dat alles goed was bij de gyn en hoop inderdaad dat je snel weer terug mag! o, ik was trouwens niet op kraambezoek maar moest t kindje druppelen (voor werk).
Renee, goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de ha. Misschien kan hij je verder helpen en eventueel doorsturen.
April, hoe voel je je? heb je vandaag nog de ha gebeld? hoop voor je dat je snel op knapt!
Verder weet ik het echt niet meer meiden!

Hier zoals gewoonlijk alles zn gangetje.. WEEKEND!!!!
Meiden, jullie ook een fijn weekend!

Liefs Jacqy

Bambi, misschien testen we gewoon volgende week alle2 positief!!!
Maar wat je zegt, alles wat op een verschijnsel lijkt, verzin je iets op zodat het geen verschijnsel meer is. Ga jij eerder testen? Mijn NOD is 1-11. Alleen al voor de grap zou ik wel paar dagen eerder willen testen.

Hoort slechte humor ook bij zw.verschijnselen/klachten? Pff heb de afgelopen dagen al 3 ruzie gehad met vriend. En dan moet ik wel eerlijk erbij zeggen dat ik eigenlijk de aanstichtster ben. Gelukkig hebben we nooit lang ruzie, duurt amper 10 min.
Nu wordt ik elke x op donderdag ong, toen ik de pil slikte op maandag. En dan meestal dat weekend was ik wat kribbiger. Dus dat ik nu kribbig ben zou niks met mijn ong te maken moeten hebben.

Als ik een    berichtje op een ander forum wil lezen dan kom ik weer op de klusbabes terecht

Morgen komen mijn ouders toch langs, dat wordt weer stadten met moeder.

Ga nu weer Medium kijken. fijne avond verder doeiii

wat een kloten site zeg, duurde wel 20 minuten voordat ik erop kon komen en steeds weer nieuw wachtwoord bedenken,gggrrrr.
eerst maar eens even kijken of hij dit berichtje plaatst voordat ik een heel verhaal schrijf
want ik weet niet hoe je een berichtje kan kopieeeren, dom zwartje haha

mmm verdomd hij doet het ook nog whawha.
alles goed met iedereen?
ik ben effe helemaal de kluts kwijt over de verhalen,  
we hebben het schaatsen op staan, dat is vanaf vandaag weer volop aan de gang. mijn vriendje is daar helemaal gek van!!!!!
ik heb lekker weekend, heeerlijk zeg. morgen weer verder in huis (badkamer en keuken) en ik  ben zooooo blij!!!! week 48 komt de nieuwe keuken en dan ben ik dus week 48, 49 en week 50 vrij, jippie.
3 weken!!!!! ik had nog zoveel vrije dagen staan, kan nog wel 2 weken opnemen.
kan me er al helemaal op verheugen.
Heb trouwens nog geen last van vreemde ongi klachtjes, maar heb m'n darmen wel op de hobbel, borrelt steeds haha
volgens mij is het besmettelijk op het forum
nou ga m'n berichtje weer effe plaatsen voordat ik verder klets  

nou het forum doet het weer redelijk volgens mij, met af en toe een hapering.
is er nog iemand aanwezig? bieb? ben je alweer weg?
wat is medium?
gaaaaap zou best wel effe uurtje willen slapen, slaapverwekkend dat schaatsen whawha
morgen gaat onze kunstenares weer bezig, verder met de muurschildering.
zondag hebben mijn vriendje en ik een huwelijksfeest, zijn oom en tante zijn 35 jaar getrouwd en hebben dus een etentje in de buurt.
daarna naar monty roberts in zuidlaren, kent iemand van jullie die man? hij komt uit america en een soort paardenfluisteraar, gaaaf joh

shit, nou ging het mis met berichtje plaatsen, net nu ik een hele lap tekst had, gggrrrr
zou vanavond voor het eerst in ons nieuwe bad kunnen, maar heb knallende koppijn dus doe dat morgen  maar. anders wordt de hoofdpijn alleen maar erger.
moet mijn nieuwe handdoekjes ook nog lekker wassen met robijntje, mmmmmm

trouwens makers van dit forum, wij klusbabes kunnen eigenlijk nog geen dag zonder elkaar dus jullie zorgen maar dat het forum het weer gauw doet en snel een beetje, whawha (serieus bedoeld)

is er nog iemand waar ik even tegenaan mag lullen?

nou meiden, ik geloof dat jullie ook allemaal moeite hebben om op het forum te komen.
hopelijk zijn de problemen morgen weer opgelost.
deze bob de bouwer a la boerinnetje gaat onder de lakentjes, doei doei
xxxxx kruimels

Terug
Bovenaan