KLUSBABES 8

Hey Linda, ga maar lekker een beetje ontspannen in bad. Zal je goed doen. Hoop dat de ongi dagen niet al te lang duren en dat je snel aan de klus kan. Nu eindelijk voor een duidelijker doel.
Ik ben er weer weg van. Allemaal een hele fijne avond.

Liefs, Linda

heerlijk Linda, in bad. Ook wel zin in eigenlijk, maarja, geen zin om bad te vullen enzo.
Groot gelijk dat je niet gaat naar voorlichting, je ziet t dan wel

komt er nog wat op tv vandaag?

Fijne avond linda

Bieb: dat is weer een grote uitgave een nieuwe wasmachine, maar  ja moet je maar weer vanuit gaan dat ie ook weer 10 jaar meegaat, hopelijk krijgen jullie een lekkere korting
Spanned hoor morgen weer testen, ik hoop het zo voor je meid

xxx linda

hey bieb

ja achteraf denk ik over die voorlichtingsmiddag slap gelul wan je kan toch niks doen dan wachten tot de operatie voorbij is, maar ze bedoelen het goedn.
Wij kijken altijd NCIS dat hebt je op veronica dat vind ik altijd wel leuk daarna heb je criminal minds, en daarna lig ik al te slapen haha

xxx linda

Even mijn bijbel doorgebladerd (veronica gids, zo noemt vriendlief  de gids  omdat die altijd bij me ligt) maar niks aan. NCIS kijk ik eigenlijk niet, voorheen wel altijd die series maar vindt t zo van t zelfde. half 10 tv makelaar vindt ik wel leuk...
het wordt weer een saaie avond

haha de bijbel ik vond het wel een goeie

Ik ga stoppen ik ga gtst kijken en daarna lekker in bad, ik wens je een fijne avond en morgen ben ik er weer

xxx linda

Jij ook fijne avond!

Zo, nog 30 berichtjes te gaan en we kunnen weer volgende klusbabes openen!!

Zal t nog lukken vanavond?

Terug
Bovenaan