KLUSBABES 9

jacqy: als je onzeker blijft en je test weer negatief, bel anders de ha op misschien dat hij / zij weet hoe en wat

xxx linda

ik wil dinsdag denk ik weer gaan testen, want morgen is pas mijn officiele nod...
gewoon maar wachten..
Ik ga zo nog even filmpje kijken!
Fijne avond nog!

Liefs jacqy

fijne avond jacqy, en succes morgen en houd ons op de hoogte meid

xxx linda

ik ben er weer vantussen, we gaan naar Peter R. de Vries kijken
Iedereen een fijne avond en morgen lees ik alles weer bij

xx xlinda

jeetje pip, een hele beslissing hoor dat jullie toch niet voor een kindje gaan.
fijn dat jullie er samen uit gekomen zijn, je krijgt een kleine toch echt met z'n tweetjes en je moet er inderdaad 100% achter staan.
als jullie er samen wel achter staan dan hoop ik voor je dat het snel raak is.
ben super blij dat je wel bij ons blijft, vond het net zo leuk dat er iemand op het forum zit die ook nog in de buurt woont.
Dus je moet vrijdag weer voor een tweede gesprek heen, ik zal voor je  dat ze jou net iets beter vinden dan de andere kandidate, ( en dat ben je natuurlijk, haha)

bambi, dat boek wat je aan het lezen bent, heb jij dat ook via de eci gekregen als maandbestelling of is dit gewoon toeval.
ik ben al een poos lid van eci-club en als ik weer eens vergeet te bestellen(gebeurt nogal eens) dan krijg je automatisch wat toegestuurd. en deze maand dus dat boek waar jij het over had. lijkt me ook leuk boek, morgen maar eens beginnen met lezen.

jeetje ik ben het nu allemaal alweer vergeten wat iedereen heeft verteld, sorry had geen papiertje bij de hand.

we zijn vanavond uit eten geweest met vrienden, bij schots restaurant. was lekker
hebben het ook   nog over kinderwens gehad. merkte wel dat zij ook wel kinderen wil, maar kreeg geen hoogte of ze nu al bezig zijn of dat dat nog moet plaats vinden.
Ik heb dus gelogen dat we nog niet bezig zijn, ze zei dat ze vanaf het moment dat ik andere medicijnen ging gebruiken dacht dat we aan kinderen gingen beginnen. dit klopt dus wel, want 2 maanden  later ben ik gestopt met de pil.
ik gebruikte medicijnen voor angstaanvallen/fobie sie ik gehad heb, maar moest van de dokter afkicken voordat ik zwanger mocht raken.
die medicijnen waren niet goed voor het kindje.
heb geprobeert om ervan af te komen, maar teveel bijwerkingen. de ha heeft toen andere medicijnen voorgeschreven die wel samen met een zwangerschap kunnen en ben toen daarop over gegaan. het gaat nu super goed.
zit nu ook op een minimale hoeveelheid miligrammen.

pppffff, het is alweer laat, ga me bedje opzoeken.
iedereen welterusten en tot gauw
groetjes kruimels

miekje, veeel succes morgen !!!!!

Wat lekker dat jullie uit eten zijn geweest Linda en Kruimels.

Was je in Oosterhesselen bij het Schots Restaurant geweest? Wij zijn daar laatst ook geweest....jammie jammie echt heel lekker.

Medicijnen voor paniek/angstaanvallen? Wat voor soort aanvallen gaat dat om dan?

Dank jullie allemaal voor jullie lieve woorden, echt lief! En natuurlijk blijf ik hier buurten (veel te gezellig met jullie).

X Pip

goeiemorgen meiden

Pip ik vind het heel leuk dat je af en toe nog wel komt buurten bij ons, we kunnen je natuurlijk niet missen

Kruimels: jeetje he, dat is ook niet mis dat je daar medicijnen voor hebt, wat voor paniekaanvallen heb je dan? of wil je dat niet kwijt (kan ik ook inkomen), ik dacht af en toe al dat ik de enige ben met allerlei gekkigheid,

xx linda

goedemorgen meiden,

ooog 10.50 werd ik wakker erg he. pff en ben nog moe hihih. Moet zo echt gaan opruimen hier en denk dat ik voor de rest van de dag maar ga lezen.

Kruimels ik heb het boek van een vriendin gehad, me moeder is wel lid van eci en ik had hem indd willen bestellen hahaha, maar nu hoefde dat dus niet meer.
Uit eten lekker hoor.

ik zat hier dus gisteren met me vader en moeder en ik vroeg me hardop af wat ik nu niet mocht eten. Begint me moeder dat ze het onzin vind van die rouwe vis, dat ik dat niet ga eten, want zij at elke week haring toen ze zwanger was. Ik haar vertellen dat daar vroeger niet zoveel over bekend was, en ze had nog nooit van listeria en die toxomoplasme (??) bacterie gehoord. Ik zei ik nog , voreger mog je nog 5 sigarettjes roken, dus me moeder pafte lekker door. En van echo's had ze nog nooit gehoord, heeft ze dan ook nooit gehad bij mijj en me zussie . Nou weet ik dat die verloskundige toen echt een beul was echt zon manwijf die zelf nooit kinderen heb gekregen.

Affijn er was de discissie met me mams, dat ik veeeeel te voorzichtig ben of ga doen. Ik zei nog MA ik doe het anders als jij, mijn kindje, en tegenwoordig gaat er zo vaak wat mis, ik ga heus niet paradoen ofoz, maar wat niet mag neem ik niet. klaar.
Ze zei twee keer toen ze dacht dat ik het niet hoorde, het is geen ziekte hoor, ze moet wel ff normaal doen. Nou vraag ik je , jeetje.
Het is tegewoordig heel normaal dat je ingelzen ben en jezelf nog meer inleest, me ,oeder las nooit een boek over zwanger worden enzo, nou en , ik wel en ik surf op internet en zit lekker op het forum, omdat IK dat wil. Zo moes er ff uit.

nou ga nu maar ff wat doen hier.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan