KLUSBABES 9

goedemorgen meiden,

heb lekker geslapen hoor. Maar heb nu behoorlijk last van me darmen en ben steeds misselijk, begint dat nu al. hihihi. Vanmiddag komen me vader en moeder en die eten hier, ga soep koken jammie. dus kunnen we gezellig verder keutelen.

bieb ik was denk ik ff nog in shock toen ik zij niet te   weten hoever ik ben, maar dat komt omdat ik echt nog heel pril ben. vandaag volgends me kalender 4 weken. maar ik kijk van de week nog wel ff op die sites met die banners. het zal wel, het maakt me ook eigelijk niet uit. ben toch zwanger en das het belangrijkste hihih.

Happy heb je een fijne avond gehad, bij mij is toen bijde keren gependeld voor een jongen. Maar volgend de naald en me moeder hahah krijg ik een meid. Ben benieuwd.

Linda2 weet je al iets en kleintje ??? we zijn benieuwd.

Linda1 voel je je al beter ?

Sterretje leuk dat babyshoppen, kan niet wachten tot het zover is. Ben nu het boek Shopaholic en Baby aan het lezen, GEWELDIG boek, leg helemaal dubbel. vind die serie zoiezo geweldig, maar deze is natuurlijk lekker toepasselijk.

Jacqy, ik vind het erg vaag van die bloeding en nu niks. heb het nooit eerder gehoord. Maar alles kan je kan ook zwanger zijn en gewoon nog ongie worden, dus ik hoop dat ie dinsdag posie aangeeft en de RD wegblijven. succes.

Andere meiden, denk ook aan jullie.

dikke x Bambi

he pip,

Goed van jullie dat jullie deze beslissing hebben kunnen nemen. En ik kijk je er niet op aan hoor. het is jullie leven en jullie keus en als jullie vinden dat je nog ff moet wachten dan doe je dat lekker hihih.
Hou wel in je achterhoofd dat je mannetje miss perongeluk al raak heeft geschoten deze maand, want je lichaam kan raar doen en wie weet heb je ei wel degelijk gehad, ondanks temperaturen. maar heb zoveel verhalen gehoord over ovu testen en tempertaturen en daar geen ei uit kunnen halen en dus wel hadden gehad. Zou wel fraai zijn he. besluit je nog ff te wachten blijk je zwanger te zijn. hihih
Nee is naatuurlijk maar een kleine kans, maar ja je hebt wel onbeschermd gevreeen neem ik aan. dus het kan wel.

Nou meid succes met alles en hou ons op de hoogte he. ook met die nieuwe baan of het gelukt enzo.

dikke x Bambi

Dank je bambi voor je lieve woorden.

Hihihihi, dat hebben we zelf ook al tegen elkaar gezegd. Zit natuurlijk middenin m'n cyclus die mega onregelmatig is en ja we hebben onbeschermd gevreeen dus wie weet hahahaha. De kans is niet groot maar toch. Zou wel een grap zijn zeg!

Wat heerlijk voor je zeg, lekker misselijk, borrelende darmen: op en top zwanger dus! hihi.

Dikke kus Pip

he meiden

sorry, maar heb geen tijd om alles bij te lezen, we gaan zo naar vrienden. maar wou nog effe wat van me laten horen.
misschien kom ik vanavond nog even als ik op tijd terug ben.
even over dat pendelen he, waar hebben jullie dat laten doen?
en welke site is dat waar dat op staat?
groetjes kruimels

Bambi, van harte gefeliciteerd meid!!!! Leuk dat je orginele cadeautjes hebt gegeven aan je ouders. Geniet er nu lmaar ekker van samen.

Jacqy, inderdaad raar van je bloedverlies, ik heb echt geen idee, succes met afwachten.

Pip Stip, wel fijn dat jullie samen deze beslissing hebben kunnen nemen en er dus ook beide achterstaan. Dan is het volgens mij altijd een goede beslissing, toch? En hoe is het met je sollicitatie, al nieuws?

Miekje, hoe is het meid, ik kan me voorstellen dat je graag wilt dat het morgen is, deze onzekerheid lijkt me ook verschrikkelijk.

Linda, ha ha lijkt me best lastig om foto's te laten maken van je knul, tja stilzitten doet hij natuurlijk liever niet! ik hoop dat ze leuk zijn geworden.

Rimke, hoe gaat het nu met je?

Sterretje, ja lijkt me ook echt lastig zeg om te kiezen, en volgens mij is het ook allemaal onwijs duur. Moet je komende week eigenlijk al naar de VK?

Bieb, lekker gelopen? Fanatiek hoor.

Hier alles goed. Aankomende week moeten we naar de VK voor een intake gesprek. Helaas maakt zij zelf geen echo's, dus daar moeten we nog een afspraak voor maken, waarschijnlijk de week erop.

Groetjes

April, spannend hoor deze week naar de VK en daarna de echo. voor mijn gevoel is dat altijd een mijlpaal ofzo.   Hoe voel je je verder?

Wat betreft mijn sollicitatie: vrijdagochtend ga ik er weer naartoe. Tweede gesprek, kennismaking met andere collega's, beetje meekijken met mijn eventuele nieuwe collega's. Ik ben nog over samen met 1 andere kanditaat en dit voelt echt als een kans, dus wil nu ook de beste zijn van ons tweeen ahahahahaha.

Na het gesprek ga ik met 2 vriendinnen door naar scheveningen: vreselijk shoppen en stappen!!! JOEHOE! Even helemaal losgaan wahaha.

X

Pip

Pip Stip, spannend zeg, je bent er nu zo dichtbij, ik zal voor je duimen! Leuk daarna stappen in scheveningen, blijven jullie daar ook slapen?

In ieder geval alvast heel veel succes vrijdag. Is het eigenlijk iets heel anders dan wat je nu doet?

Bambi ik vind de shopaholic serie ook geweldig!! Die andere boeken van Sofie Kisella trouwens ook. Ze schrijft zo leuk ik lig steeds ik een deuk! kijkt vriendjelief me altijd zo onbegrijpend aan. Hij heeft daar de rust niet voor om een boek te lezen. Ik kan daar heel erg van genieten. Even tijd voor mezelf nemen door te lezen.

Pip ik vind het heel goed dat je nu toch de keuze hebt gemaakt om te wachten. Het is niet makkelijk om dat te beslissen. Een kindje is toch een heel grote verandering en daar moet je helemaal achterstaan! Ik twijfel soms ook, beetje angst komt dan naar boven. Zal ik wel een goede moeder zijn? Wat als het kindje niet gezond zou zijn? blijven we echt nog ons hele leven bij elkaar en zijn we elkaar niet beu over een paar jaar? Heel moeilijk allemaal.
Heel veel succes bij je tweede gesprek! Hopen dat je idd de beste van julie twee bent! Toitoitoi!

Jacqy ik hoop dat je een beetje duidelijkheid krijgt. Dit is ook niet leuk.

Sinds ik bij de h.a ben geweest dinsdag heb ik een soort van rust in me die ik al lang niet meer heb gehad. Zo ´n gevoel van alles komt wel goed. Ik heb geen druk meer die ik mezelf en vriendjelief opleg. We kibbelen ook veel minder en doen veel liever tegen elkaar. Heelijk om me weer zo te voelen!!

XX

Terug
Bovenaan