KLUSBABES 9

Hoi meiden,

Bieb; Ik hoop voor je dat je gevoel klopt !!!!! Zou mooi zijn he.......... Is er voor jou ook al eens gependeld?

Sterretje; leuk leuk leuk ...... kinderwagens en kamertjes kijken. Idd is er erg veel keuze he. Geniet er maar lekker van, lijkt me super om al die spulletjes uit te gaan zoeken !!!

Linda; das mooi meid, de rd s bijna weg.... kan je weer flink aan de bak haha. Gisteren erg gezellig geweest en nu lekker saampjes op de bank !!!!

Jacqy; jeetje meid, wat zou dat nou zijn he. Ga je nog testen?

Renee; fijn dat je dor naar de ha te gaan wat rust hebt gevonden en helemaal fijn dat jullie het nu saampjes ook zo gezellig hebben !!!! Is ook erg belangrijk he ......

Bambi; jeetje nu al misselijk......maar ja nu weet je dat het voor het goede doel is he. Laat je maar lekker vertroetelen he

Rimke; gaat het een beetje met jullie meisje?

Pip; goed dat jullie een beslissing hebben genomen en helemaal top dat jullie er saampjes ook helemaal achter staan !!!! Ik kan je goed snappen hoor en idd jullie zijn nog jong genoeg. Wel gezellie bij ons blijven he meisje...... Hoop ook dat je met de sollicitatie de beste van de twee bent. Ga heeeel hard voor je duimen!!!!

liefs happy

He meiden!

Renee, ik ben blij voor jullie dat jullie wat rust hebben gevonden.. Is dus goed geweest om even langs de ha te gaan!
Bambi, meisje geniet lekker van iedere seconde van je zwangerschap! En ik hoop dat je veel kwaaltjes gaat krijgen! haha
Rimke, hoe is het met je?
Pip, fijn voor jullie dat jullie een beslissing hebben genomen. Ik hoop voor je dat je word aangenomen!
Verder iedereen die ik vergeet, denk wel aan jullie hoor!

Hier verder nog steeds alles rustig... nog steeds niet doorgezet.. Vind het heel spannend allemaal. Als ik op internet zoek, kan het of een innesteling zijn of een poliep of iets dergelijks op mijn baarmoedermond. Maar niet bedreigend voor een zwangerschap.
Als het een vroege miskraam zou zijn dan zou ik toch langer moeten bloeden??
Gewoon maar afwachten.. vind ik echt heeeeel moeilijk! Ik hoop het zoooo erg!
Vooral omdat ik dit nog nooit heb gehad! Heb nu ook helemaal geen ongie krampen ofzo.. Vaag allemaal!

Meiden! Fijne avond!

Liefs Jacqy

hey meiden

ben ik weer,

Miekje: heel veel succes morgen bij de verloskundige, hopelijk met goed nieuws

Bieb; lekker gesport vanochtend?

Jacqy: zo spannend meid, hopelijk heb je van de week wel een positieve test in handen

Bambi: was het gezellig vandaag met je pa en ma en lekker soep gegeten, enne misselijkheid dat kan nu al hahaha succes

Pip: dat is een moeilijke beslissing geweest meid, maar jullie moeten er inderdaad voor de volle 100% achteer staan voor een kindje, En net wat je zegt jullie zijn nog jong dus het komt vanzelf wel goed
Houd ons wel op de hoogte meisje, en ik wil je in iedergeval heel veel succes wensen met je sollicitatie en met alles,
xxxx Linda

xxxxx linda

We werden vamiddag door een vriendin van mij gebeld of we zin hadden om te eten in een wokrestaurant in amsterdam noord, Om 5 uur waren we daar en om kwart voor 8 waren we net weer thuis,
Ik heb heerlijk gegeten, had dat nog nooit gedaan, ik zit harstikke vol nu niet normaal hahah

en me ongi is als het goed is morgen over dus dan kunnen we klussen voor ons leven, alleen is het deze week op het werk mega druk dus ik hoop dat mijn mannetje s'avonds wel een klein beetje puf over heeft, ik ben er bang voor maar ik zie het wel hahah

xxxx linda

He linda,

Jippie, volgende week weer klussen! Ik hoop voor je dat je dan gewoon een eisprong gaat krijgen.. Wanneer moet je weer naar de gyn? Hoop echt voor je dat je dit jaar nog goed nieuws krijgt!

Liefs Jacqy

hey jacqy

Ik heb een afspraak gemaakt met de gyn voor 29 nov, ik kan het nu al niet meer afwachten, tja ik hoop natuurlijk echt dat ik dit jaar nog zwanger raak en dan natuurlijk met name deze maand haha, als ik eraan denk is het gevoel echt sterk van ja het is raak deze maand, maar goed ik wacht het af, me man zegt dan zeg dat nou niet want zometeen is de teleurstelling zo groot voor je als je zo mega positief ervover bent, maar ik zei al tegen hem dat dat niet zo zou zij n

xx linda

he linda,

Moeilijk is dat he?! het wachten... wachten en nog meer wachten!! Hoop het ook echt voor je!
En voor mijzelf! haha
Als het een vroege miskraam zou zijn dan zou ik toch meer en langer bloeden dan 1 keer??? Ik wil gewoon duidelijkheid, ik haat het wachten en de onzekerheid!

liefs Jacqy

wachten is inderdaad verschrikkelijk

Het lijdt mij ook dat als je een (vroege) miskraam hebt gehad dat je dan langer dan 1 dag zou bloeden, ik snap je onzekerheid erg goed, probeer morgen nog even af te wachten en nog een keertje te testen, je weet natuurlijk maar nooit, ik hoop het zo erg voor je dat het wel raak is

xxx linda

Terug
Bovenaan