KLUSBABES 9

hey bambi
Veel plezier bij je schoonzussie en zwager, ben benieuwd hoe ze reageren op het nieuws

Miekje: je zei al dat je bang was dat het fout zou zijn, maar nu toch de bevestigigin
Meissie heel veel sterkte meid, hopelijk komen je mannentje en jij er goed doorheen

xxx linda

Hallo meiden,
@bambi: ik zou achter mieke wel nog schrijven dat ze een mk heeft gehad.
En hoe voel je je? Al misselijk zag ik. Wat betreft je moeder die zei dat zwangerschap geen ziekte is. Volgens mij hebben mannen dat bedacht. Als ik kijk hoe linda haar zwangerschap van joey is doorgekomen en als ik kijk hoe moe en misselijk je soms kunt zijn. Menig man die voor minder thuisblijft. Niet iedere vrouw is hetzelfde en sommige hebben toch veel kwaaltjes.
@april: je vroeg over de vk. Nou, ik heb deze week laatste afspraak bij ha. Die zal me wel doorsturen naar vk, maar dat hoor ik pas eind van de week. Daarnaast heb ik pas volgende week mijn echo. Spannend.
@linda84: Je vroeg om de waarschijnlijke bevallingsdatum te noteren in de roze wolk. Volgens mijn eigen berekening zou dat 24 mei zijn. Kan echter dat echo iets anders uitwijst.
@jaqcy: tja, dat wordt afwachten. Ik hoop op een goed uiteinde.

hoi Lieve meiden,

Miekje: wat vind ik dat jammer voor jullie! Kut zeg! Hoe voel je je??
Bambi: lekker aan het genieten meis??
Pipperdepip: wat een dappere keuze, hoezo zouden we jou raar aan kijken joh:? Het is een enorme beslissing met een enorme verantwoordelijkheid als gevolg! Is juist stoer dat jullie nu denken dat je er toch nog niet klaar voor bent! Ik ben trots op jullie en geef jullie een dikke kus en knuffel! Ik vind jullie keigoed!!!
Linda: weer aan de clomid? Hou me op de hoogte van hoe je je voelt oke? Kan ik me alvast voorbereiden.............

Hier gaat alles langzaam weer wat beter, ben wel te vroeg begonnen met werken. Als ik thuis ben slaap ik alleen maar...............ben bij fases nog wel erg verdrietig, maar dat hoort er bij. Ik heb ook ng steeds zere tieten, en ook mijn darmen zijn nog van slag. Wel heb ik (zit er midden in) helaas weer een migraine aanval te pakken.........heeft toch negen weken geduurd dat dat niet zo was........jammer, jammer! Ook zit ik onder de enorme puisten op mijn kaaklijn, lang leve de zwangerschapshormonen! Ook krult mijn haar nog steeds...........grappig he? De reden is wat minder maar wat die hormonen allemaal met mijn lijf doen...........kan ook eigenlijk nog steeds mijn eigen broeken niet aan, doe dat naar het werk wel want vind het zo raar tijdens het omkleden dat ik dan nogsteeds zwangerschapsbroeken draag maar als ik thuis kom gaat meteen mijn joggingbroek aan...........lekker ruim!
Toch heb ik een vaag vermoeden dat er een eisprong aankomt, af en toe wat steekjes links en rechts in mijn onderbuik..............het zal toch niet waar zijn............
toch schijnt het dus zo te zijn dat je na een miskraam even een regelmatige cyclus kan hebben als PCOS-er, dus we wachten vol spanning af!
Nou, dat was het wel z'n beetje voor hier,
Lief dat jullie nog steeds naar me vragen!
Dikke knuffel en kus!!!

Nou, de moeheid lijkt steeds erger te worden. Op vrije dagen lig ik vroeg er in en sta ik laat op. Op werkdagen moet ik na afloop echt meteen mijn bed in. Echter vandaag had ik na de lunch al een inzinking. Ik ben vandaag ook iets eerder vertrokken. Bij thuiskomst slapen, eten en dan nog even voor mezelf. Helaas moet ik deze week een dag extra werken. Ik vraag me nu al af of ik het trek. De misselijheid is nog hetzelfde. Als ik van 12 weken moet uitgaan zou het zaterdag minder moeten worden, maar ik zie het zwaar in.
Gelukkig ook leuk nieuws. We hebben een kamer en kinderwagen met alles erop en eraan aangeschaft. Bij baby-dump kun je dit soort materiaal aanschaffen. Mocht de zwangerschap niet goed aflopen dan kun je dit aangeven en wordt alles weer opgehaald en het geld terug betaald. De spullen komen in februari, dus dan hebben we wel een datum waarop de kamer in orde moet zijn.
liefs,
        sterretje

hey rimke

Ik  ben blij dat het weer een klein beetje met je gaat, Het is ellendig dat je dus nog alle hormonen in je lijf hebt voor niks om het maar zo te zeggen,
Denk aan jezelf hoor meid en lekker huilen als je dat moet, dat lucht op
Je vroeg hoe het was aan de clomid, nou mijn humeur is niet te pruimen, ik kan om het minste geringste helemaal woest worden, dat is al helemaal niets voor mij dus het valt erg op in mijn omgeving haha, gisteren zeiden mijn tantes wat is er aan de hand met je want iedereen kreeg de wind van voren, ik was nog een klein beetje ongi dus ik gooide het daar maar op, ik kon natuurlijk niet zeggen dat ik een soort van hormonen aan het slikken ben, maar goed morgen me laatste pilletje en dan afwachten geblazen
Lieve rimke doe rustig aan, en ik ben blij dat we af en toe nog wat van je horen, en hopelijk komt de eiersprong eraan bij je

xxx linda

Sterretje, wat leuk dat jullie al spullen hebben besteld! Wij moeten a.s. donderdag naar de VK. We zullen dan wel alleen een intake gesprek hebben en volgende week waarschijnlijk een echo. Ik hoop niet dat ze de echo uitstellen omdat ik die op 7 weken al heb gehad, want ik kijk er wel naar uit moet ik zeggen.
Verder gaat het hier wel goed. Af en toe wel misselijk en minder eetlust.

Rimke, ik hoop dat je migraine snel over is meid!

Terug
Bovenaan