hoi Lieve meiden,
Miekje: wat vind ik dat jammer voor jullie! Kut zeg! Hoe voel je je??
Bambi: lekker aan het genieten meis??
Pipperdepip: wat een dappere keuze, hoezo zouden we jou raar aan kijken joh:? Het is een enorme beslissing met een enorme verantwoordelijkheid als gevolg! Is juist stoer dat jullie nu denken dat je er toch nog niet klaar voor bent! Ik ben trots op jullie en geef jullie een dikke kus en knuffel! Ik vind jullie keigoed!!!
Linda: weer aan de clomid? Hou me op de hoogte van hoe je je voelt oke? Kan ik me alvast voorbereiden.............
Hier gaat alles langzaam weer wat beter, ben wel te vroeg begonnen met werken. Als ik thuis ben slaap ik alleen maar...............ben bij fases nog wel erg verdrietig, maar dat hoort er bij. Ik heb ook ng steeds zere tieten, en ook mijn darmen zijn nog van slag. Wel heb ik (zit er midden in) helaas weer een migraine aanval te pakken.........heeft toch negen weken geduurd dat dat niet zo was........jammer, jammer! Ook zit ik onder de enorme puisten op mijn kaaklijn, lang leve de zwangerschapshormonen! Ook krult mijn haar nog steeds...........grappig he? De reden is wat minder maar wat die hormonen allemaal met mijn lijf doen...........kan ook eigenlijk nog steeds mijn eigen broeken niet aan, doe dat naar het werk wel want vind het zo raar tijdens het omkleden dat ik dan nogsteeds zwangerschapsbroeken draag maar als ik thuis kom gaat meteen mijn joggingbroek aan...........lekker ruim!
Toch heb ik een vaag vermoeden dat er een eisprong aankomt, af en toe wat steekjes links en rechts in mijn onderbuik..............het zal toch niet waar zijn............
toch schijnt het dus zo te zijn dat je na een miskraam even een regelmatige cyclus kan hebben als PCOS-er, dus we wachten vol spanning af!
Nou, dat was het wel z'n beetje voor hier,
Lief dat jullie nog steeds naar me vragen!
Dikke knuffel en kus!!!