KLUSBABES 9

Hey meiden, hoe is het met iedereen?
Miekje, wat vervelend dat het toch echt een miskraam is geworden. Wel een klein gelukje dat je al bijna helemaal uitgebloed bent.
Pip, heb gelezen dat je de knoop door hebt gehakt. Heb nog niet alles gelezen, dus misschien vraag ik het, terwijl er al een antwoord staat. Als je niet aangenomen wordt voor de baan, gaan jullie dan toch nog wachten of ga je dan zoiezo toch weer voor een kindje of wacht je dan nog even?

Hier is de spanning redelijk hoog. Vooral mijn mannetje kan dit keer niet wachten. Die denkt echt dat ik zwanger ben en die zit steeds te vragen wanneer ik ga testen, maar ik wacht lekker nog. Als ik morgen niet ongesteld wordt, dan ben ik al een klein stapje verder naar het zwanger zijn, maar mag er helaas nog geen conclusies uit trekken. Maar heb zelf helemaal niet het idee dat ik zwanger ben, dus wil daarom nog niet testen.

@Rimke,
Poeh meid, wat een boel symptomen heb je nog. De hormonen verdwijnen dus maar heel langzaam. En je lichaam heeft denk ik veel rust nodig om te herstellen. Wel fijn dat je nu even een regelmatige cyclus hebt. Ga je er ondanks je verdriet toch vol tegenaan? Knap.
Hoe reageerden de mensen in je omgeving eigenlijk toen je het vertelde destijds? Ik hoop dat je je ei een beetje kwijt kon.
Heel veel liefs en sterkte,
                                                                    Laila

hey sterretje

wat leuk dat jullie alles hebben uitgezocht, lekker gevoel he meid
Tja die vermoeidheid, ik weet hoe je je voelt, ik moest mezelf ook echt van bed aftrekken om aan het werk te gaan toen ik zwanger was van joey, het is heel vervelend, maar je moet er doorheen, hopelijk wordt het allemaal snel wat beter,

xxx linda

hey linda

spannend hoor meid voor je, en dat je man er zo van overtuigd is dat je zwanger bent, ik hoop het voor jullie, nog effe geduld,

xxx linda

@pipstip,
Hoi meid, ik denk dat je een wijs besluit hebt genomen. Je kunt het dan beter uitstellen, dan het later je kind te verwijten dat je dingen niet hebt kunnen doen. En ik hoop voor je dat je de baan krijgt.
succes,
                   sterretje

@linda:
Hoe lang heeft die moeheid geduurd? Sommige hebben het alleen in het begin en op het eind.

@april:
als ik door ha wordt doorverwezen naar vk dan moet ik mijn intakegesprek ook krijgen. maar het ziet er nu naar uit dat ik echo krijg voordat intakegesprek is geweest. Hoeveel weken ben je nu eigenlijk? Ik heb mijn echo in week 12 ivm nekplooimeting.
Wanneer heb je last van misselijkheid? Is dat de misselijkheid die door iets te eten over gaat?

sterretje

Ik ben wel tot het einde meo geweest, maar op een gegeven moment werd  het wel minder, maar ik heb niet zo'n hele vlekkeloze zwangerschap gehad, de laatste 10 weken heb ik op bed gelegen vanwege een megahoge bloeddruk, ik mocht alleen naar de wc en voor de rest helemaal niks, dat was erg eng allemaal, ik ben ook best wel bang dat ik dat zometeen met een tweede zwanerschap weer ga krijgen, maar dat moet ik maar afwachten
Maar die moeheid het is bij iedereen verschillend, je meot er gewoon aan toe geven, en dat zal de vk ook tegen je zeggen, al slaap je 3 uur lang in de middag, nu kan het nog hah

xx xlinda

Terug
Bovenaan