KLUSBABES 9

@linda84:
Nou, wie weet. De man van bambi wist zelfs wanneer de kleine verwekt was. Dus wie weet hebben die mannen een telepatisch zendertje dat met hun zaad verbonden is, hihihi. Anderen zien toch eerder iets aan je dan jezelf. Bijv. als je opeens zeer chagerijnig bent. (meestal heb je dat zelf niet in de gaten.)
Ik zal voor je duimen.

Hey Sterretje, ik ben nu 9 weken. Als ik volgende week dus een echo krijg ben ik 10 weken.
De misselijkheid gaat een beetje op en af door de dag door. Eten helpt niet echt moet ik zeggen. Vooral 's avonds kan ik niet echt eten.

Hey Sterretje, super dat jullie al een kamertje hebben uitgezocht. Zit er zo'n lange levertijd op of konden jullie aangeven wanneer jullie het wilden hebben?
Rimke, het lijkt me erg zwaar om nog zoveel zwangerschapskwaaltjes te hebben nu je een miskraam hebt gehad. Het liefst wil je het gewoon zo snel mogelijk verwerken. Nogmaal sterkte en hoop dat het heel snel over is en dat je deze maand erg veel geluk zult hebben.
Jacqy, las dat het voor jou ook erg spannend is. Zal voor je .
Sterretje, als ik een  of een  bij mijn naam ga zetten zal ik gelijk de vermoedelijke bevallingsdatum van jou erbij zetten.

hey april

je moet wel proberen wat te eten al is het maar een heel klein beetje,
ik kotste zowat me ingewanden er ook uit  en bleef evengoed proberen om kleine beetjes te blijven eten

xx xlinda

@linda:
Ik kan me je angst voorstellen, maar elke zwangerschap is anders zegt men. En dat hoop ik ook echt voor je. Je hebt echt geen vlekkeloze zwangerschap gehad.
Ik voel me wat dat betreft soms een zeur. Zeker als ik lees dat anderen bijna geen klachten hebben. Bij mij op het werk hadden de meeste weinig klachten bij de zwangerschap. Ik ben bang dat er commentaar komt als het me op den duur niet zou lukken om al mijn uren te draaien. Ik hoop dan ook dat het zover niet komt.

sterretje:

je bent geen zeur hoor, en dat moet je ook niet denken, als jij niet meer je werk kan doen moet je gewoon de ziektewet ingaan en niet naar andere luisteren, het is jouw lichaam en je hebt wel een baby in je buik waar je aan moet denken, je baby in je buik voelt alles aan hoe jij je voelt hoe klein het kindje ook is
Ik moest tot eind juni werken en ging begin mei in de ziektewet want toen kon ik echt niks meer, en toen ging me bloeddruk ook al niet zo best, jij kan je lichaam het beste

xxx linda

@april:
Sorry, maar ik denk dat het goed kan dat ze nog wachten tot week 12 met de echo. Blijft het eten wel binnen?
@linda84: dank je wel dat je het erbij wilt zetten. Wat de kamer betreft. Vrienden van ons bestelden hem in week 16 en die hadden een behoorlijke levertijd. Dus gingen wij voor de zekerheid eerder. Dat was voor onze kamer echter uiteindelijk niet nodig. En kinderwagen: Er staan nog modellen van 2007 die nu met korting weggaan, dus daar hebben we een beetje van geprofiteerd

Nog effe vordat ik me op de bank ga nestelen met de poezebeestjes.

Sterretje: bij jou gaat het   hard joh! Al twaalf weken, jemig!!
April: idd, blijven eten, kleine beetjes, zorg iig dat je goed drinkt, en neem dan iets van knorr vie, of optimel met die vezeltjes.................niet meteen gaan braken na dit voorstel maar dan krijg je in ieder geval vocht en goede stoffen binnen..........is belangrijk!!!
Linda: jh, wat een bijwerkingen he, die hormonen! Hoop wel dat het zijn vruchten (beter, eitjes!) gaat afwerpen! Spannend!!!
Linda2: Meisje wat hou je het spannend! Gun het jullie hoor! By the way: ik teste zo'n 6 dagen voor nod positief dus het kan al he!!
Happy: lief meisje, wat lees ik weinig van je! Maakt niet uit hoor, maar heb je wat afstand genomen!?

Allemaal een fijne avond!!

Terug
Bovenaan