KLUSBABES 9

@pipstip: succes met welke keuze je ook maakt
@kruimels: je zei tegen iemand: "ik ben niet blond". Ik zei: "blonde kruimels" en moest lachen, omdat ik t al voor me zag. Want ik weet dat je nu donker haar hebt.
@linda: oh, maar dat bedoelde mijn collega niet negatief. ze doet nu t werk al voor een ander en gaf al aan blij te zijn als dat achter de rug was. nu moet ze dus een dubbellange periode aan de slag.

Ik ben ook benieuwd naar de reacties dinsdag. vandaag sprak iemand me al aan, omdat ik een dunne linnen broek aan had in dit koude weer. Ik heb gezegd dat ik de was niet had gedaan
Tja, die had touwtjes en speling, dus die past nog. Lachen!!! Terwijl ze eerder met een groepje met mijn zwangere collega zitten te praten over haar buik.

Ha ha grappig sterretje, ik zie je al lopen met je linnen broek, beetje koud inderdaad! Ik zit ook al met het knoopje van mijn spijkerbroek open, is wel erg vroeg, of niet? Ik ben nu 8 weken en heb echt al het idee dat mijn buik groeit.

Heb jij eigenlijk al zwangerschapskleren?

@april: In het begin was het meer alsof de darmen omhoog waren geduwd. Nu krijg ik het idee dat het sinds een week of 2 echt groeit. Maar mijn strakke broeken zaten al eerder niet lekker, het irriteerde en het was een opluchting om ze uit te doen. Onder die linnen broek had ik trouwens megalange beenwarmers, dus ik had het niet koud. Ik liet ze ook aan mijn collega zien en ze moest erom lachen.
Zwangerschapskleding heb ik nog niet. En ik wil daar eigenlijk ook niet al teveel geld aan uitgeven.    Ik draag nu die paar lossere broeken die ik heb. Daarnaast heb ik van mijn zus een paar broeken gekregen en zij heeft een grotere maat. Ik heb verder veel rokken en losse jurken, dus ik kom nog even vooruit. En qua bovenkleding is de mode van nu alleen geweldig. Dus ik heb ook truitjes van stretchstof die wijd uitlopen.
Heb jij al zwangerschapskleding gehaald?

Hoi meiden,

Ik ben nog steeds sago. heel de dag loop ik te mopperen, ik ben ook gewoon op van de zenuwen. morgen ga ik weer testen en stel nou dat er niks verschijnt (wat heel logisch is) dan is er weer een maand mislukt bleggg. En ik heb allemaal buikpijn en zo begon het vorige maand ook. (nog geen ongie pijn) Ik ben gewoon bang dat het me niet is gegint ofzo. gatsie.

He miekje, meisje wat rot dat je bloed verliest. Maar is het al zeker dan dat het mis is ?
Of was het echt veel bloed ? Het kan nog he. Ik heb het meerdere keren gelezen dat ook bij bloedverlies een gezond kindje is geboren.

Bieb, zuur is dat dan he. ben je zelf al uit je hum om dat je toch wel baalt van je ongie, gaat een collega die je dan toch al niet zo mag, ff vertellen dat ze zwanger is. Zou het ook niet leuk vinden hoor.

Sterretje, dan moeten het wel dikke jurken zijn hoor van de winter. Je bent heel de winter aan het groeien, dus hou wel rekening met warme kleren dan.

ga ff eten koken ventje komt nu thuis.

xxx Bambi

hoi meiden,,

hoe staat er hier nog voor met jullie allen..

@ miekje, wat vervelend voor jullie zeg,, maandag krijg je evengoed wel nog een echo, toch.. nou heel veel sterkte voor jou en en mannetje!! dikke knuffel

@ pip, Ik weet er alles van als de twijfel toe slaat dat had ik ook m et mijn nieuwe baan,, maar ik heb het toen gezegd en ze vonden het geen probleem,, bij jou ligt het net iets anders, het is echt zo klote allemaal die keuzes die je moet maken..volg je gevoel.. dan weet ik zeker dat je de juiste keuze maakt..veel succes en sterkte ermee..

@ bambi, SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ bieb, wat vervelend die nega test,, en je had ook nog wel een klein beetje het gevoel dat het raak had kunnen zijn.. dan valt het denk ik nog harder tegen..
veel succes in de volgende ronde..

voor degene die ik vergeten ben heel veel klusplezier,, veel succes met testen,, en sterkte met als wat tegen zit..en heel veel geluk met alles wat mee zit!!

Bij mij is het erg rustig,, wij hebben de klusperiode ook al even achter de rug,, en nu wachten geblazen.. heb zelf weer het gevoel dat het niets is geworden....
dus ik vermoed al dat ik ronde 6 in ga!!

maar ja we wachetn geduldig af

kus en knuffel kleintje..

He meiden!

Miekje, wat erg voor je! Heel veel sterkte meid!
Bambi, vind het zo spannend voor je! morgen weten we dus meer.. nog even afwachten dus..
Bieb, balen he dat zo'n saggo collega zwanger is en jij niet, snap dat het pijn doet.
pip, heel veel sterkte en succes in de beslissing die jullie gaan maken.
April en Sterretje, gelukkig gaat het goed met jullie! Houden zo!

Hier alles zn gangetje! Maandag nod.. spannend!! had daarnet opeens last van 1 borst?!?! raar.. verder voel ik niets geks.. duimen maar!!

Liefs Jacqy

he jacqy en kleintje,

Oooh meid zit zelf zo in de spanning dat ik bijna vergeet dat er nog meer meiden zijn hihih. voor jullie moet het ook weer spannend worden.

Kleintje niet te snel opgeven hoor.
Jacqy ik heb al vanaf me ei vollere borsten die soms zeer doen, wel gevoeliger zijn en soms steken erin. Ook is het hof groter en volgens me man heb ik de hele dag door rechtopstaande tepels hihih.

oooh spannend.
ben weer ff weg, vannavond op de koffie, dus morgen weten jullie meer.

xx Bambi

Ohje meiden, ik wou me ouders verassen, want daar gaan we straks heen  (mocht ik zwanger zijn) dus we hebben ff nu al getest. Maarre hij staat er echt binnen 5 minuten verschenen, maar heel licht, wel beter zichtbaar als van de week. Ooh my god. Ben ik nu zwanger ??

Terug
Bovenaan