KLUSBABES 9

Wahaha meiden even snel een berichtje! Ik ben nog aan het werk, maar heb echt geen zin meer, bah.......................
Jullie zijn allemaal erg open geweest zeg, fijn dat dat hier kan!
Wellicht ben ik straks wat langer actief, nu maar even het laatste uurtje doorkomen vrees ik.

hey meiden

Happy: dat reiki is dat zei er voor zorgt dat ik ontspannen wordt, ik kan het niet anders uitleggen, zij legt haar handen op mijn nek hoofd oren rug en dan krijg ikhet me toch een partij warm, dat is iets magnetisch ofzo iets, maar het werkt wel bij me en dat is het belangrijkste
Mijn ongi is nu dus echt voorbij, ik denk dat het gisteren het laatste stootje bloed was hahah

Kruimels: was het lekker onder de zonnebank??

xxx linda

JA Kruimels ben je al lekker bruin?

Linda, fijn dat je ongi weer voorbij is, dan kan de klusronde dus beginnen!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar als het kan wil ik graag thuis bevallen en ik wil ook graag borstvoeding geven.

Groetjes

hoi meiden,

Bleg  heb geen zin om met de hond te trainen, maarja kan niet zomaar stoppen of niet gaan he.
He meiden ik zorg wel goed voor die frummel van me hoor, heb het alleen deze week ff druk en dan valt het allemaal weer mee. gelukkig wel zeg. pff we zijn pas halverwege en ik ben kapot en nu moet het leuke allemaal nog komen.

Kruimels dat pendelen deden ze aan de hand van je geboorte datum en je meisjesnaam. Hoe en wat ze dan deden, geen idee ?? Ik geloofde er ook niet echt in, maar nu het blijkt te kloppen is het wel een beetje vaag he.

ga weer ff kijken of het eten klaar is.

xxx Bambi

DE ROZE WOLK:

SEPTEMBER
15) Sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
25) Rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk !!!!!!

OKTOBER
 Rimke miskraam van tweeling
8)  April 2, 10e ronde
13)    Miekje  5e ronde

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!
3)
4) bezig bijtje 16e ronde ,  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)kleintje 5e ronde
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk
30)

DECEMBER

1)  
2)
3)
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)
16)
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

He meiden!

Helaas helaas, dinsdag ben ik ongesteld geworden..Maandag avond begon ik alweer iets meer bloed te verliezen en in de nacht is t doorgebroken! balen en balen maar weer..
Op naar de volgende ronde! De dag voor sinterklaas, is mijn nod. Hopen dat ie niet een cadeautje in mijn schoen legt maar in mijn buik!!
Meiden wat zijn jullie openhartig geweest de afgelopen dagen zeg! Wel heel fijn dat het kan hier,

Liefs Jacqy

Ola!

Heb nog niet alles bijgelezen maar wel alvast even een berichtje. Kruimels (en de rest ook) jullie kunnen me vinden op hyves:

www.ilona-weerman.hyves.nl

Ja, mijn naam is dus Ilona!

Volgens mij heeft iedereen al aan elkaar beloofd om niet te krabbelen toch? Liever bij mij ook niet dus  Persoonlijke berichtjes die niemand ziet mag wel maar geen "openbare" berichten svp.

Mag ik de dames die hyves hebben ook  bewonderen op hyves? (heb geen volledige namen).

X

Jammer Jacqy dat je toch ongesteld bent geworden! Al die stomme verschijnselen ook!!  Wel een leuke datum voor je nieuwe NOD, hopelijk is het dan raak.

X

Terug
Bovenaan