KLUSBABES 9

@happy: dat is een behoorlijke hap. Ik hoop dat jullie gauw goed nieuws mogen krijgen.
En Linda weet idd op de juiste toon te reageren, maar dat heb jij ook.
@bambi: Wat een grote kul. En zeker dat iemand die vindt dat je onzeker bent, vindt dat ie je nog onzekerder moet maken, schandalig. Mensen blaten tegenwoordig maar raak zonder over de gevolgen van hun woorden na te denken. Ik hoop trouwens echt dat je schoonouders het voor zich houden. Voor mij was dit een reden om het bepaalde mensen later te vertellen.

Daarover gesproken: ik heb vandaag ook verteld over het roken en echt niemand heeft het al die tijd door gehad. En bij bepaalde mensen viel nu wel het kwartje. De een merkt bv dat je veel eet of dat je je plots anders kleedt. Lachen dat ze het plaatje niet compleet hadden. Ik denk dat dit vooral komt doordat men dacht dat ik nog rookte.

goh, zit net de een na laatste pagina te lezen en krijg er gewoon kippenvel van, rrrrrr.
rimke en happy en linda,  jullie zijn echte schatten!!!! dank jullie wel voor de lieve woorden en ik heb nu ook door dat ik niet de enigste ben met problemen.
soms heb je gewoon het gevoel dat je de enigste bent, maar dat is dus niet zo!
voor jullie ook een behoorlijk heftige geschiedenis en nu snap ik ook van linda waarom je reiki enzo doet, wou dat altijd al  eens vragen, maar vind dat je dit zelf mag vertellen als je daar behoefte aan hebt en dat is dus nu, super knap van je dat je je verhaal hier durft te vertellen.
van heel veel mensen heb je geen idee wat hun bezig houd in het leven, omdat je die mensen veels te oppervlakkig kent, maar in elk mens  zit  een ander karkater dan je soms denkt. geef iemand de tijd om zich aan je te tonen, dan zou het allemaal zoveel beter worden in het leven. ik denk dat wij er wel komen in het leven, wij durven in ieder geval onze gevoelens open te stellen. blijkbaar beteken we veel voor elkaar.
ben ik super blij mee, echt waar.  jullie zijn allemaal top wijfies, stuk voor stuk!!!!!

pipje, ik zweer dat ik m'n mond zal houden, je kent me misschien niet goed genoeg maar je kunt me voor de volle 100% vertrouwen!!!!
ik heb zelf een soort van geheim die ik echt met niemand kan delen en dat gaat me goed af! ik weet wanneer je het best je mond kan houden en wanneer niet.
om mezelf te bewijzen zeg ik eerst mijn naam.
mijn naam is janneke, slik nu kan ik niet meer terug he? whawha
ik woon in oosterhesselen en werk dus in emmen.
ken niet zo heel veel mensen  die op het hondsrug college hebben gezeten, maar ongetwijfeld wat jij ook al zei, kennen we vast wel  wat dezelfde mensen.
mijn schoonzusje woont in bargeres, zweelerbrink. en geeft les in groep 8 van een school in nieuw amsterdam.
pppfffff, eerst even genoeg haha.     nu jij!

ga even de laatste pagina lezen, kijken hoe het met de anderen is

hoi meiden,

Nou het nieuws is goed aangekomen bij me schoonouders en geheel tegen mij voorgevoelens in wat me schoonpa die moest huilen. Tja wat moet je daar nou ff mee. Me schoonmoeder snapte er niks van het belletje rinkelde niet, hihih.

Sterretje, ja dat zeg ik ook wel eens tegen me mannetje. Ze zegt zo vaak tegen mij, je betn zo onzeker, ik ga me er bijna onzeker van voelen. En dan zegt me mannetje, Diana trek je eigen niet te veel van je collega aan, ze is je collega en niet je vriendin. Ja en gelijk heeft ie.

Bieb wij hebben besloten om ouders en zusjes in te lichten en dat is nu gebeurt, ze hebben alle beloofd het nog ff voor zich te houden tot wij iets verder zijn. Het zal wel moeilijk voor ze worden, maar ze hebben het maar te doen. En weet je die hele 3 maanden zit best stom inelkaar. Stel dat je nu echt die 3 maanden ziek bent of bij negen weken een pens van hier tot gunter heb. Ik weet niet welke idioot die regel verzonnen heeft, maar ik vind hem bezopen.
Ja dan is de gevaren zone voorbij. amehoela. ook in een later stadium kan het fout gaan. Ik denk dat ik zoiezo nog een maandje probeer te wachten dan ben ik over de 8 weken en dus 2 maanden en vind dat het dan echt wel kan.
 Als het fout gaat in deze 4 weken dan is mijn familie daar om me te steunen, gaat het mis nadat iedereen op de hoogte is, ja jammer, maar daar maak ik me nu niet druk om.

He bieb dit is niet om je aantevallen he meid, maar geef ff hard me mening hihihih. Ik respecteer ieders keuze hierin, dus ook die van jou.

Nou ga nu me bedje in ben verot.

xxx bambi

miekje, ben blij dat je de boel weer een beetje bij elkaar kunt pakken en door kunt gaan.
je moet gewoon janken als je dat gevoel hebt, dat helpt zo erg bij de verwerking!
en als het niet uit jezelf lukt dan zet je een film op, dan kun je het misschien wel.
heb soms ook momenten dat ik graag even alles eruit wil janken, kijk dan naar zo'n waargebeurt verhaal en dan komen de waterlanders zo. lucht zo op!!!

heb vandaag gewerkt en hoor de meest bizarre verhalen over mijn collega.
we hebben sinds afgelopen voorjaar/zomer een nieuwe collega en het is een leuke meid.
34 jaar en woont samen met vriend en wil absoluut geen kinderen.
ik kan eigenlijk best goed met haar, maar hoor regelmatig van klanten dat ze niet goed behandeld/geholpen worden door haar.
vind het zo raar, want als ik met haar samen werk dan merk ik niks aparts op tegenover klanten.
had vanmiddag een vrouw met dochter, super leuke mensen (vaste klanten) en die zei ineens uit zichzelf: "wat ben ik blij dat jij ons helpt" ik vroeg waarom ze dat zei en toen vertelde ze dus dat ze de vorige keer in de winkel zo rot was geholpen door mijn blonde collega. en dat ze naar mij had gevraagd, maar ik was toen vrij.
voelde me helemaal gevleid en was zelfs een beetje verlegen, ben ik nooit!!!!
die vrouw was er echt helemaal van uit haar doen, dat ze zo geholpen was.
ik met andere collega vandaag overlegd of ik dit nu moest vertellen aan de baas/bedrijfsleidster, vind het zelf een beetje klikken. maar zij vond dat ik zit wel moet melden. dit is namelijk niet de eerste keer dat we zulke klachten horen, mijn collega heeft er zelf ook al tig gehad.
moeilijk hoor, ik moet hier echt eens over nadenken of ik het wel ga zeggen.
wat vinden jullie hier van?

morgen ben ik vrij, wel een hele drukke dag, wil van alles doen in huis en met de verbouwing. morgen komt de stukkadoor om de muren van de nieuwe keuken te stukkadoren. zal wel mooi zijn als dat klaar is, lijkt het wat egaler.
week 48 komt trouwens de nieuwe keuken en mijn vader gaat hem zelf plaatsen, spannend!!!! ik heb dan week 48, 49 en 50 vrij, kan ik daarna heerlijk op mijn gemak inrichten en schoonmaken en genieten natuurlijk, haha.
meiden ik ga weer effe, misschien kom ik zo nog wel effe weer.
groetjes kruimels

ik heb nog even een vraagje, heb het laatst ook al eens gevraagd.
over dat pendelen om wat voor geslacht kindje je krijgt en hoeveel kinderen je krijgt.
weet niet wie daar wel eens wat over vertelde, maar ben wel heel nieuwschierig.
hebben jullie dit van internet?
ga nu slapen hoor, hoop dat jullie me kunnen helpen.
groetjes kruimels

goeiemorgen erge lieve meiden

Happy:heb je het gezellig gehad gisteravond??

Bambi: wat ontzettend leuk dat je schoonouders goed reageerde op het nieuws, en dat je schoonpa begon te huilen, dat geeft je toch een goed gevoel, en super dat ze het nog een tijdje stil kunnen houden
Ik kan daar trouwens zo boos om worden als iemand tegen je zegt dat je beter nog niet aan kinderen kan beginnen, wat weten hun daar nou van,
Succes met de stucadoor vandaag

Miekje: gelukkig gaat het weer wat beter met je meid, en als je moet huilen gewoon doen, want het is niet niks wat er is gebeurd en alles opkroppen daar wordt je ook niet vrolijker van

Bieb: gelukkig gaat het met jouw ook weer beter en af en een toe een dipdag dat moet kunnen hoor meid hebben we allemaal last van

Kruimels: haha spannend hoor dat je je nu aan pip en ons "kenbaar"hebt gemaakt, zal mij benieuwen hoe pip reageert

Jacqy: heb je al getest meid??? of zijn de rd's gearriveerd, ik hoop het niet voor je

Meiden ik moet stoppen ik ga werken en ben er vanmiddag weer

xxx linda

Hoi meiden,

Bieb; kan me goed voorstellen dat je gelijk aan een bbz dacht. Is ook niet niks wat je hebt meegemaakt. Gelukkig moest je thuis naar de wc, dan zal het idd daar wel doorgekomen zijn !!!!

Sterretje; whahaha lachen met je collega s, dat ze het niet doorhebben joh !!!!!! Valt toch op als iemand niet meer rookt? Ik hoop ook dat we binnenkort goed nieuws over mn vader krijgen. Duimen jullie voor me?

Linda; misschien is het een hele domme vraag maar, wat is reiki nou precies. Volgens mij heb ik het al eens gevraagd maar, weet het ff niet meer, sorry

Bambi; gelukkig reageerde ze leuk op het goede nieuws. Lijkt me zo leuk om het aan iedereen te vertellen. Ik vrees dat ik ook niet lang mn mond zou kunnen houden hihi

Jacqy; weet je al wat meid?

Rimke; alles goed lieverd? Wat een open verhalen he na je vraag aan mij of er iets was. Wel fijn dat we zo met elkaar om kunnen gaan he

Kruimels; whahaha het nieuwsgierige meisje neemt de eerste stap. Vind dit zoooooo grappig. Wel leuk dat we nu weten dat je janneke heet. Wist van bambi al dat ze diana heette, de rest weet ik eigenlijk hun echte namen niet. Die van mij heb ik ook nog nooit genoemd hier kan ik nu dan ook wel doen...... belinda

Ga ff douchen, moet om tien uur pas beginnen, kom zo nog wel ff buurten

Liefs happy

O ja, kruimels dat pendelen deden toen 2 meiden hier op het forum. Die zijn er mee gestopt omdat er toen nogal wat ophef over was. Sommige vonden dat dat zweverige gedoe  hier niet kon pffffff als je er niks mee hebt dan lees je het toch gewoon niet !!!!! Voor mij is er door 1 gependeld ...... januari 2008, een jongen, dus ben benieuwd.

Linda, hoe is het trouwens met je ongie nu?

liefs happy

Terug
Bovenaan