KLUSBABES 9

hahah pip dank je wel hij is echt erg lief

Sterretje: ik vroeg dat over of jullie al wisten of jullie bv of fv en thuis of in het ziekenhuis willen bevallen
Was ik wel nieuwsgierig naar, Ik heb 12 weken borstvoeding gegeven, maar omdat joey alleen maar huilde en niet de borst wilde pakken heb ik 12 weken alle voedingne afgekolft en zo gegeven, na 12 weken vond ik het goed en ben ik gestopt,
Ik moest dan in het ziekenhuis bevallen om mijn hoge bloeddruk, maar als ik dat niet had gehad had ik ook in het ziekenhuis willen bevallen, vind ik wel een veilig idee, met de tweede moet ik ook in het ziekenhuis bevallen, maar anders had ik dat weer gedaan

xxx linda

@jacqy: rot van de rd's meid. Ik hoop dat je in de volgende ronde meer succes hebt.
@bambi: hondentraining? in dit hondenweer? Bah, ik benijd je niet. Oh ja, denk ook aan je rust.

Ik heb trouwens van de week ook de babyboom-afleveringen gekeken via aflevering gemist. Mijn mannetje had eerst zoiets van: "ik denk niet dat ik meekijk" maar hij heeft uiteindelijk alle afleveringen mee gekeken. Hij dacht door de titel van het programma dat de inhoud anders was. Ik schrok trouwens van de grote hoeveelheid mensen bij wie het toch problematisch of moeilijk loopt.
Oh ja, ik weet niet wie shopaholic nu was aan het lezen. Ik heb de laatste van de serie een paar maanden terug gelezen en hij was leuk. Ik heb kinsella's boeken ook vaak binnen een paar dagen uit gelezen.

Wat een leuke foto's heb je op je hyves staan zeg. Is de laatste foto een foto van je moeder met Joey?

Ik hang hier trouwens wel vaak rond voor iemand die het zwanger worden op een laag pitje heeft gezet...hihi Het is hier gewoon gezellig!

X

@linda,
Dat is grappig. Ik was me de laatste dagen ook aan het bedenken wat ik zou doen als de borstvoeding niet zou lukken, want ik vind het wel belangrijk. Maar was ook an het denken om het dan evt. af te kolven. Ik hoop dat ik het 6 maanden volhoud, maar ik heb mijn twijfels, omdat ik ruim voor die tijd alweer moet werken.
En ik voel me prettiger in het ziekenhuis, voor het geval er iets mis mocht gaan. Maar volgens mij zijn we een van de weinigen. De meesten willen het liefst thuis bevallen.
Joey heeft zijn snoepjessoep dus niet meer af mogen maken

hey pip : wij vinden het helemaal gezellig dat je hier nog bent, en   niet zomaar weggaan hoor haha, en ja dat is een foto van mijn moeder met joey, toen was ze al ziek

xx linda

Hahaha pip,
Ach ja, ik hang hier voor een zwangere ook nog lang rond op het zwanger worden forum. We kletsen al sinds mei ongeveer met elkaar en dat is toch al een half jaar. je buwt zo gewoon nieuwe vriendschappen op.
Hé pip, wil je lachen???

haha sterretje: nee joey heeft maar een broodje pasta en een broodje pindakaas gekregen haha, en   ik vond het verschrikkelijk dat joey de borst niet pakte, maar hij was zo klein en huilde 24 uur per dag, dus het lukte echt niet maar het afkolven was ook een heel karwei, ik had dan wel op een gegeven moment mijn hele vriezer vol met borstvoeding, maar het moest ook uit mijn borsten want die onplofte elke dag zowat haha, maar ik ben blij dat ie het in iedergeval binnen heeft gekregen, voor een tweede wil ik het weer heel graag probere, maar mijn man staat er niet meer achter omdat ie zag hoeveel moeite het met joey heeft gekost

xx linda

Echt een mooie foto hoor Linda.

Tuurlijk wil ik lachen, vertel vertel?!?!?!?!?

XX

Terug
Bovenaan