wat is er weer lekekr gekletst,
heb maar weer de briefjes erbij anders kan deze ouwe taart het niet volgen, haha.
jaq, wat jammer dat de rd's toch gekomen zijn, balen zeg. ik hoop inderdaad voor je dat je een mooi sinterklaascadeautje krijgt .
pip, whawha dit kan geen toeval zijn!!! mijn schoonzusje heet ook ilona.
ongelofelijk, dit verhaal word steeds bizarder haha.
ik heb nog niet gekeken op je hyves, ga ik zo doen en dan zal ik je ook uitnodigen.
ik heet dus janneke, dan weet je wie je kunt aanmelden.
leuk zeg dat je een weekendje naar scheveningen gaat. wij zijn er ook al een paar keer geweest en hebben gelogeert in het romantische kurhaus. helemaal super.
wij slapen daar als we naar een musical gaan, omdat het voor ons vrij ver is om s'avonds nog weer terug te rijden naar drenthe. maar dat begrijp je vast wel aan gezien jij dus ook ver van het westen woont.
er wonen ook vrienden van ons in den haag, waar ik regelmatig naar toe ga, ze hebben een tweeling van bijna 2 jaar. nick en alexander. zulke schatjes!!!
heel erg veel plezier van het weekend, ga lekker genieten.
sterretje, ik zou hetzelfde doen als jou, ook in ieder geval proberen om borstvoeding te gaan geven, dat is toch een super gevoel als je zoiets aan je kind kan geven. als het lukt moet je dat gewoon doen. ieder mag z'n eigen menig hebben hoor.
en in het ziekenhuis bevallen lijkt mij ook een erg veilig idee, als er dan iets mis gaat dan kunnen ze in het ziekenhuis gelijk actie ondernemen en anders moet je toch eerst nog weer vervoerd worden.
er vroeg iemand aan jou wat voor kleur meubeltjes je hebt uitgezocht, mijn zwangere vriendin (25 weken) heeft alles in het white wash met lime groen.
erg leuk trouwens, wel frisse kleuren. ik hou ook wel van wat warmere kleuren, zoals bruin/beige met gebroken wit ofzo.
ik was trouwens degene die dat boek ging lezen. ben er nog niet aan begonnen, veels te druk met de verbouwing en als ik vrije tijd heb dan zit ik lekker hier te kletsen, whawha.
wat een drama verhaal over je slaapkamer zeg, ik ben dus niet de enige met zulke pech. wij hebben toen ook een boxspring en kasten gekocht. was ook alles aan fout, ggrrrr. binnenkort in week 48 komt onze nieuwe keuken binnen, nou ik hou m'n hart vast. als dat maar goed gaat.
hoop dat je vanacht wat beter slaapt meis, welterusten
lin, het was echt weer heerlijk onder de zonnebank, val alleen op het laatst in slaap en dan word je zo raar wakker.
maar hoop als ik even een paar keer eronder ga dat ik weer een beetje kleur krijg, vind mezelf zo bleek.
ben blij voor je dat je niet meer ongi bent, nu kun je weer volop aan de klus, heel veel klusplezier en succes.
april, nee ik ben dus nog niet zo bruin als ik zou willen, haha. moet nog wel een paar keertjes bakken vrees ik.
een zonnehemel is toch niet slecht om onder te gaan als je zwanger probeert te worden? hoor wel eens van die rare verhalen.
bambi, dus alleen je geboortedatum en meisjesnaam? zal eens kijken of ik iemand kan vinden die dat bij mij kan doen. inderdaad erg raar dat het bij jou precies klopte.
linda 84, wat balen dat de test negatief was, maar ik zou de hoop nog niet opgeven hoor. misschien ben je inderdaad nog te vroeg met testen, probeer het met een paar dagen nog een sweer als je niet ongi wordt.
essy, ga je ook naar den haag? grappig misschien kom je pip inderdaad tegen, heb ik tenminste geen gluurder hier in drenthe, whawha grapje hoor pip.
veel plezier daar he.
happy, las dat jij ook regelmatig onder de zonnebank gaat, kan dit geen kwaad om zwanger te worden, dat het averechts werkt bedoel ik. als dat zo is dan stop ik er gelijk mee. kan wel zonder.
maar is zo lekker warm , met dit koude gure weer.
even lekker uurtje pitten, mmmmmm
erg ben ik he
meiden, moet morgen weer werken tot 13:30 en dan snel naar huis, dan gaan onze koeien op stal. we hebben blonde d'anqutaine koeien en die lopen de hele zomer najaar buiten in het natuur gebied en komen morgen dus op stal voor de winter periode, dus weer heel gezellig al die koppies morgenavond in het voerhek.
voor de kleine kalfjes ook veel ste nat en te koud om s'nachts in de wei te blijven, vandaar. breng morgen wel weer verslag uit of het gelukt is.
welterusten allemaal en tot morgen.
liefs kruimels