KLUSBABES 9

He bieb en linda,

Ben ik het helemaal mee eens hoor! is een eigen keuze! En inderdaad linda, ik heb ook dat ideaal beeld in mijn hoofd! haha
Zo, mijn huisje is weer een beetje aan kant! lekker onder de douch gestaan! heerlijk!!

Liefs Jacqy

dat is lekker jacqy dat alles weer aan kant is, kan je nu lekker op de bank gaan zitten en lekker niks doen

xx xlinda

meiden ik ga nu echt afsluiten, iedereen een fijne avond, ik ga zometeen lekker me bedje in en nog even me boek lezen
tot morgen

xx xlinda

Hallo meiden,

Jammer Jacqie dat je nu dan toch ongesteld bent geworden.  

Linda2, blijf nog maar even hopen, het kan nog.

Bieb, Ik denk precies zo over BV. Ik kan ook niet tegen gefriemel en heb mijn oudste zus ook zien klungelen. Ze had geen idee hoeveel mijn neefje nu daadwerkelijk binnen kreeg en na een half uur was hij al weer van de honger aan het jengelen.  Mijn andere zus is er al niet eens aan begonnen. En ik volg ook niet. Bovendien lijkt het me ook erg fijn wanneer je bijv. 's nachts de voeding om en om met je man/vriend kan doen. Kom je zelf misschien ook nog aan wat uurtjes slaap toe.
Thuis of in het ziekenhuis bevallen?
Voorkeur gaat toch uit naar ziekenhuis. Ben een ontzettende angsthaas en voel me misschien iets ontspannender (kan dat tijdens een bevalling?!) wanneer ik in het ziekenhuis ben met alle medische hulp vlakbij.
Ach, misschien denk ik er tegen die tijd wel weer anders over.

Er zit toch ook een kostenplaatje aan ziekenhuisbevalling als dit je eigen keuze is?

Ga dit weekend lekker met een vriendin naar Den Haag. Alleen mijn ei valt precies in dit weekend. Hmmmm, tja ik laat het weekendje toch ook niet schieten. Mijn cyclus is nog niet optimaal, dus misschien zit ik er ook wel voor of na....

x Essy

Hey Essy!

Wat leuk naar Den Haag! Ik ga dit weekend met 2 vriendinnen naar Scheveningen en Den Haag gaan we ook nog verblijden met een bezoekje!

Het is ineens wel stil hier ofnie?

X

Hey Pip,

Misschien komen we elkaar nog tegen!
Heb nu op hyves gezien hoe je er uit ziet! Ga je zo even toevoegen.
Ik ga zondag nog even langs Scheveningen.

Ga nu even verder outback Jack kijken en dan lekker slapen.

Trusten allemaal

Hoi meiden,

Nog ff snel, mn rustige avondje ging ook weer niet door pfffff pas om acht uur thuis en toen nog eten. Net ff onder de zonnebank geweest en lekker onder de douche. Ik reageer ff kort want heb alles vlug doorgelezen, ga mn mandje lekker eens vroeg in !!

Bambi; ben je door je avond heen gekomen?

Pip en essy; lekker hoor het weekend naar scheveningen en den haag !!!! Bleven jullie ook slapen? ( sorry weet het niet meer )

Jacqy; verdorie, toch de rd s. Flink balen meid. Hopen op beter resultaat in de volgende ronde he.....

Linda 2; balen van je nega test, maar zoals je al zegt, het kan nog. Afwachten he meid. Blijf voor je duimen

Linda; klinkt heerlijk zeg dat reiki. ban ook wel eens aan zoiets toe geloof !!!!! Zal eens gaan neuzen .....

Sterretje; bedankt voor het duimen meid. Wat voor kleur is het kamertje wat je besteld hebt?

Sorry voor wat ik vergeet maar heb ff snel gelezen....

Tot morgen lieve meiden,
kus happy

wat is er weer lekekr gekletst,
heb maar weer de briefjes erbij anders kan deze ouwe taart het niet volgen, haha.

jaq, wat jammer dat de rd's toch gekomen zijn, balen zeg. ik hoop inderdaad voor je dat je een mooi sinterklaascadeautje krijgt .

pip, whawha dit kan geen toeval zijn!!! mijn schoonzusje heet ook ilona.
ongelofelijk, dit verhaal word steeds bizarder haha.
ik heb nog niet gekeken op je hyves, ga ik zo doen en dan zal ik je ook uitnodigen.
ik heet dus janneke, dan weet je wie je kunt aanmelden.
leuk zeg dat je een weekendje naar scheveningen gaat. wij zijn er ook al een paar keer geweest en hebben gelogeert in het romantische kurhaus. helemaal super.
wij slapen daar als we naar een musical gaan, omdat het voor ons vrij ver is om s'avonds nog weer terug te rijden naar drenthe. maar dat begrijp je vast wel aan gezien jij dus ook ver van het westen woont.
er wonen ook vrienden van ons in den haag, waar ik regelmatig naar toe ga, ze hebben een tweeling van bijna 2 jaar. nick en alexander. zulke schatjes!!!
heel erg veel plezier van het weekend, ga lekker genieten.

sterretje, ik zou hetzelfde doen als jou, ook in ieder geval proberen om borstvoeding te gaan geven, dat is toch een super gevoel als je zoiets aan je kind kan geven. als het lukt moet je dat gewoon doen. ieder mag z'n eigen menig hebben hoor.
en in het ziekenhuis bevallen lijkt mij ook een erg veilig idee, als er dan iets mis gaat dan kunnen ze in het ziekenhuis gelijk actie ondernemen en anders moet je toch eerst nog weer vervoerd worden.
er vroeg iemand aan jou wat voor kleur meubeltjes je hebt uitgezocht, mijn zwangere vriendin (25 weken) heeft alles in het white wash met lime groen.
erg leuk trouwens, wel frisse kleuren. ik hou ook wel van wat warmere kleuren, zoals bruin/beige met gebroken wit ofzo.
ik was trouwens degene die dat boek ging lezen. ben er nog niet aan begonnen, veels te druk met de verbouwing en als ik vrije tijd heb dan zit ik lekker hier te kletsen, whawha.
wat een drama verhaal over je slaapkamer zeg, ik ben dus niet de enige met zulke pech. wij hebben toen ook een boxspring en kasten gekocht. was ook alles aan fout, ggrrrr. binnenkort in week 48 komt onze nieuwe keuken binnen, nou ik hou m'n hart vast. als dat maar goed gaat.
hoop dat je vanacht wat beter slaapt meis, welterusten

lin, het was echt weer heerlijk onder de zonnebank, val alleen op het laatst in slaap en dan word je zo raar wakker.
maar hoop als ik even een paar keer eronder ga dat ik weer een beetje kleur krijg, vind mezelf zo bleek.
ben blij voor je dat je niet meer ongi bent, nu kun je weer volop aan de klus, heel veel klusplezier en succes.

april, nee ik ben dus nog niet zo bruin als ik zou willen, haha. moet nog wel een paar keertjes bakken vrees ik.
een zonnehemel is toch niet slecht om onder te gaan als je zwanger probeert te worden? hoor wel eens van die rare verhalen.

bambi, dus alleen je geboortedatum en meisjesnaam? zal eens kijken of ik iemand kan vinden die dat bij mij kan doen. inderdaad erg raar dat het bij jou precies klopte.

linda 84, wat balen dat de test negatief was, maar ik zou de hoop nog niet opgeven hoor. misschien ben je inderdaad nog te vroeg met testen, probeer het met een paar dagen nog een sweer als je niet ongi wordt.

essy, ga je ook naar den haag? grappig misschien kom je pip inderdaad tegen, heb ik tenminste geen gluurder hier in drenthe, whawha grapje hoor pip.
veel plezier daar he.

happy, las dat jij ook regelmatig onder de zonnebank gaat, kan dit geen kwaad om zwanger te worden, dat het averechts werkt bedoel ik. als dat zo is dan stop ik er gelijk mee. kan wel zonder.
maar is zo lekker warm , met dit koude gure weer.
even lekker uurtje pitten, mmmmmm
erg ben ik he

meiden, moet morgen weer werken tot 13:30 en dan snel naar huis, dan gaan onze koeien op stal. we hebben blonde d'anqutaine koeien en die lopen de hele zomer najaar buiten in het natuur gebied en komen morgen dus op stal voor de winter periode, dus weer heel gezellig al die koppies morgenavond in het voerhek.
voor de kleine kalfjes ook veel ste nat en te koud om s'nachts in de wei te blijven, vandaar. breng morgen wel weer verslag uit of het gelukt is.
welterusten allemaal en tot morgen.
liefs kruimels

Terug
Bovenaan