KLUSBABES 9

hey bambi

de hormonen beginnen dus al aardig bij je te werken meid

happy: dat zou ik woensdag inderdaad maar even goed navragen want dat is dus wel een grove fout van dat meisje geweest

xx linda

pip, hoe was het weekendje  Den Haag?   geloof best dat het daar vreselijk hard waaide, dat deed het hier in drenthe al dus daar helemaal.
welk hotel ben je geweest?
ben je bij crazy piano's geweest vrijdagavond?
over de boxpring, wij hebben ook zo'n bed en ik heb het eigenlijk nooit zo erg warm. ons bed bestaat ook uit 1 boxspring met 2 matrassen en dan een 2 persoons topper erover heen. ik heb nu al al mijn dekbedden van het vierseizoenendekbed over s'nachts, erg he.
hoe moet dat wel niet als het echt hard gaat vriezen.

Essy, heb jij het ook leuk gehad daar in Den Haag?
jammer dat je pip niet gezien hebt.
hebben jullie nog een klusbabe op haar buik op de pier zien liggen? dan was dat happy, haha
heb je lekker gegeten vanavond,kebab bombay, mjam mjam klinkt erg lekker.
wij hebben ook zo'n wereld gerecht van knor gegeten, lekker!!!
had alleen nog steeds beetje last van mijn mond van vanochtend.
hele middag geen last gehad op het werk en onderweg naar huis begint het ineens weer een potje te steken, rrrr volgens m ij is nog niet alle verdoving eruit.
jij heel veel sterkte bij de tandarts 18 december.

sterretje, ik heb het dus niet warm met onze boxspring zoals je hier boven leest.
jij dus wel?!
toch wel een opluchting dat je nu al 12 weken zwanger bent, de gevarenzone is nu wel voorbij. het kan natuurlijk wat je al zei altijd nog mis gaan maar deze periode was wel iets kritieker. morgen lekker je eerste echo, super voor je.
geniet ervan.

bambi, fijn dat je ha zo'n interesse in je toont toch? menig ha zal het een worst zijn   of iemand nou zwanger is of niet. gelukkig ben ik ook erg tevreden met m'n ha. als ik in het nieuwe jaar nog niet zwanger ben, dan gaat hij ook actie ondernemen.

weet iemand trouwens of je medicijnen zoals clomid, gewoon bij de apotheek kunt krijgen of moet je dit echt op afspraak bij de ha halen.
clomid is toch homeopatisch? kan toch nooit kwaad?

ga even koffie zetten, beetje laat maar goed, ik drink trouwens thee, maar vriendje lief heeft zin in een bakkie en is aan het schilderen.
misschien nog effe tot straks
liefs kruimels

Jeetje bambi, de hormoontjes he ....... Doe lekker rustig meisje, blijf lekker op de bank hangen en laat je lekker verwennen ....

kus happy

zo kruimels je vriend is nog laat aan het schilderen
en wat je vraag over clomid betreft, ik heb dat ook geslikt en dat heeft de gyn me voorgeschreven, ik denk niet dat je dat zonder recept halen kan

xxx linda

Hahaha kruimels, dat je gaat vragen of ze een klusbabe op de pier hebbn zien liggen ..... Vervelend dat je nu toch weer wat last hebt van je mond. Die rot tandartsen ook bah, ik moet ook bijna ..... Ik heb ook meestal thee, lekker ga het ook gelijk zetten !!!!!

liefs happy

mmm lekker een kopje thee, dat drink ik bijna zowat de hele dag

ik heb hier een hele irritante vlieg rondvliegen maar ik krijg hem niet te pakken

xxx linda

mmm lekker een kopje thee, dat drink ik bijna zowat de hele dag

ik heb hier een hele irritante vlieg rondvliegen maar ik krijg hem niet te pakken

xxx linda

Nou lin, dat is wel een heeeeeele irritante vlieg he ...... whahaha

Terug
Bovenaan