KLUSBABES 9

Ik ga mijn mannetje weer even vergezellen. Allemaal een hele fijne avond en tot morgen.

happy dat snap je toch nooit waarom of je zolang op een uitslag moet wachten, ik heb zoiets van als het niet goed is dan weten ze dat toch meteen, en dan kunnen ze dat toch ook gewoon meteen vertellen, maar goed wij hebben er geen verstand van.
met me moeder was het ook zo, ze kreeg eind januari een petscan daarmee keken ze door haar hele lijf heen, en daarop was dus te zien dat er niks meer aan te doen was, maar we kregen pas 2 weken later het doodvonnis van me moeder te horen, ik had toen echt zoiets van dat wisten jullie ook al de dag erna, maar ja

Wil ik NCIS kijken doet die stomme veronica het nog weer eens niet

Linda 2,   gelukkig kon de tandarts je gelijk helpen, dan ben je er toch!!! Vind het zo erg als je terug moet terwijl je weet dat er wat moet gebeuren !!!! Nou ben ik wel een bangerd hoor voor de tandarts haha. Bedankt voor je lieve woorden, fijne avond meid...

Liefs happy

Linda, wat lees ik nou? weer negatief getest?? balen zeg meid! Wanneer was ook al weer je nod??
Lekker, iedereen die naar de tandarts is geweest! Dat helpt me eraan herrineren dat ik nog een afspraak moet maken!! AAHHHHH vind t maar niks!

Liefs Jacqy

Hey lin,

Dat is toch niet normaal he, dat ze je dan zo lang laten wachten. Zitten jullie die 2 weken toch maar mooi in de zenuwen. Wij moesten verleden keer drie weken wachten, ik ging met mn vader mee voor de uitslag omdat mn moeder helemaal op van de zenuwen was. Vroeg hij aan waarom we nu pas kwamen, want de uitslag was er al na drie dagen  Nou vraag ik je ........ Bleek dat degene voor de afspraak een fout had gemaakt, zij dacht drie weken ipv drie dagen pfffff. Zal het dus woensdag even goed navragen, want die twee weken snap ik dus oo niet, dan kan het toch ook na drie dagen....... we zien wel

liefs happy

Hoi jacqy, ik vind het ook maar niks en moet ook een afspraak maken brrrrrr, lekker stelletje zijn wij zeg whahaha

xxx happy

hoi meiden,

Moet nog ff lezen, maar heb vanavond een hormonen bui geloof ik. Moest net huilen om niks. zo raar. heb last van zure oprispingen en een zeurende buikpijn gatsie. ben ff niet lekker.
Gelukkig hang ik op de bank en kijk ik ugly betty en gan lekker vroeg slapen. kom straks miss nog ff buurten. als ik alles gekeken en gelezen heb.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan